«Τα πίσω δωμάτια του νου»

Τα ποιήματα στο δρόμο

Ο Νίκος Χουλιαράς δε μου είναι άγνωστος. Διάβασα χρόνια πριν το Λούσια στην έκδοση με το σκούρο και πλήρες ζωγραφισμένο εξώφυλλο κι άλλα βιβλία. Τον είχα απολαύσει στη «χαλασιά μου».  Τολμώ να πω πως είναι πολύ γνώριμο το στυλ του στα σχέδια.

Σήμερα πήγα με μια φίλη στο μουσείο Μπενάκη να δούμε  την έκθεση «Τα πίσω δωμάτια του νου». Διάβασα το πρώτο απόσπασμα και το σκεφτόμουν βλέποντας τα έργα του.Όταν λοιπόν είδα το απόσπασμα  της τρίτης φωτογραφίας και άκουσα τη συνέντευξή του  σε μια απόπειρα να ερμηνεύσει/εξηγήσει τα έργα του, δεν έπαψα ν΄αναρωτιέμαι αν τελικά το έφτασε.

Υ.Γ. 1 Γιατί έκανα ποστ γι αυτήν την έκθεση κι όχι τόσες άλλες που έχω δει τον τελευταίο καιρό? Με κέντριζε τόσο που μάλλον έπρεπε να το βγάλω κάπως από μέσα μου. Να το μοιραστώ.

Υγ. 2

«Τα ποιήματα στο δρόμο» που απόσπασμά τους είδα είναι εδώ : http://www.snhell.gr/anthology/content.asp?id=271&author_id=107

Η «χαλασιά μου» εδώ : http://www.youtube.com/watch?v=ftcPiqUu1M0&feature=related

Το βίντεο που απόσπασμά του είδα : http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=0000026810&tsz=0&autostart=0

Περισσότερα για την έκθεση http://www.elculture.gr/exhibitions/benaki-xouliaras-100229 (απ΄την οποία δανείστηκα τη δεύτερη εικόνα, γιατί η δικιά μου βγήκε θολή).

1η, 3η, 4η, 5η φωτο απ΄το κινητό.

26 thoughts on “«Τα πίσω δωμάτια του νου»

    1. renata Post author

      Χαμένο επεισόδιο, λάθος και Ντάμιεν Χερστ δε συμβιβάζονται. (πού; ως πότε; είναι καλή;)

      Είχαμε δει το πόστερ όταν πήγαμε στην έκθεση για τον Αγήνορα Αστεριάδη, που παρεμπιπτόντως μου αρέσει πολύ- και το είχαμε στο πρόγραμμα.
      Δεν είναι υπέροχο; Το διάβασες όλο; (κι αυτό με τα ποιήματα-παιδάκια μου άρεσε)

      1. Χαμένο Επεισόδιο

        Ήταν επίσης στο Μπενάκη, νομίζω μέχρι τέλος Νοεμβρίου. Δεν ενθουσιάστηκα, ακόμα προσπαθώ να αποφασίσω αν αυτό που είδα ήταν τέχνη ή όχι – και όταν αρχίζουν αυτά τα ερωτήματα κάτι δεν (μου) πάει καλά.
        (Ναι, ναι είναι εξαιρετικό)

  1. DaisyCrazy

    Αν κι όπως λες είναι γνωστός εγώ μόνο ακουστά είχα το όνομα του. Με αφορμή το ποστ σου και τα κείμενα που έβαλες θα τον ψάξω τώρα γιατί μου άρεσαν πολύ … είναι διαφορετικά απ’τα συνηθισμένα και μ’άγγιξαν.
    Ευχαριστώ γι’αυτή την ανάρτηση renata!

  2. Riski

    Αχ, αυτό το Μπενάκη, τι μας κάνει ώρες-ώρες… 🙂
    (Μερικές φορές δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν οι δικές μου ωραίες βόλτες με κάνουν να χαίρομαι περισσότερο από των άλλων. Τελικά νομίζω ότι παίρνω την ίδια ικανοποίηση.) 🙂

  3. Theorema

    Ρενατίνι, εκεί θέλω να περάσω τις γιορτές μου.
    Ανάμεσα σε καλλιτεχνήματα που κάνουν τη ζωή να φαίνεται (και να είναι) πιο αξιοπρεπής, πιο ήσυχη, πιο τίμια, πιο ωραία.

    Σε ευχαριστώ!!!

  4. μούργος

    γρρρρρρρρρρρρ
    τι χανουμε μεις οι χωριατες
    [ο Νικος Χουλιαρας δεν ειναι μονο σπουδαιος ποιητης, ζωγραφος και συγγραφεας και τοσα αλλα, προπαντος ειναι σπουδαιος για τη σταση ζωη τους]
    σοφος ανθρωπος!

    1. renata Post author

      Τον εκτιμώ πολύ και λυπάμαι για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει. 😐

      Υ.Γ. Σε κουτσομπολέψαμε με τον Κατσαμάκη να ξέρεις για την έκθεση αυτή 😉

      1. Αφροδίτη Κ

        Γιατί δεν πάτε να τον δείτε κι από κοντά; Χαίρεται να έχει δίπλα του ανθρώπους που τον αγαπάνε. Στείλτε μου mail να σας δώσω την διεύθυνσή του.

        Αφροδίτη Κ – μια φίλη του

  5. μούργος

    ελαχιστες συνεντεξεις εχει δωσει.
    μια απο αυτες ηταν πριν μια δεκαετια περιπου σε καποιο κρατικο καναλι που δεν θυμαμαι.
    κατα τυχη την ειδα και εμεινα. ειχε δωθει στο σπιτι του, ενα πολυ ταπεινο και μικρο σπιτι αν και θεωρειται πολυ ακριβος ζωγραφος [δηλ λεφτα εχει σιγουρα ή καλυτερα δυναται να εχει]
    θα επρεπε να τη παρει το υπουργειο παιδειας και να τη μοιραζει στα παιδια [τι λεω τωρα]
    μονο με καποιες συνεντευξεις του χατζιδακι εχω νοιωσει αναλογα. [απο ανθρωπους της τεχνης]
    .
    σιγα που θα χανατε! 😛

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.