Αγαπημένοι προορισμοί

Με προσκάλεσε η πριγκίπισσα Ράσμπερυ να γράψω για πέντε αγαπημένους μου προορισμούς . Διάλεξα λοιπόν αυτούς με τους οποίους είμαι συναισθηματικά δεμένη.

Μυτιλήνη : 2 υπέροχα φοιτητικά χρόνια σε μια πόλη που ακόμα και τώρα την έχω στην καρδιά μου και νοερά περπατώ στους δρόμους της και στα στέκια μας . Θυμάμαι την πρωτομαγιάτικη εκδρομή στον Μόλυβο, τη στάση στην σκάλα Συκαμιάς να δούμε το εκκλησάκι με την Παναγιά την γοργόνα και απέναντι η γη της Μικρασίας (μνημονεύοντας Μυριβήλη και Βενέζη) , το χαμάμ στην Εφταλού , η ατελείωτη παραλία στην Άναξο, το γλέντι στο Πλωμάρι , το μουσείο Τεριάντ στη Βαρειά, το καφενεδάκι στους Ταξιάρχες απ’ όπου αγναντεύαμε την πόλη.

Σκόπελος-Σκιάθος : Οι πρώτες μας διακοπές χωρίς τους γονείς, αρχικά οι δυο μεγάλες αδερφές και χάρη σ’ εμάς ήρθαν κι η μικρή αδερφή με την κολλητή της! Όμορφο νησί με φυσικές ομορφιές και υπέροχες παραλίες , φιλόξενοι κάτοικοι, ο συγκάτοικος Νορβηγός τουρίστας με τον οποίο φλερτάραμε κι οι 4 και μας προσκαλούσε στην παραλία γυμνιστών, αλλά εμείς κάναμε πως δεν καταλαβαίναμε. Όσο είχαμε απογοητευτεί στην αρχή που δε βρήκαμε να μείνουμε στη Σκιάθο, τόσο ευχαριστούσαμε την τύχη μας μετά. Απ΄ τη μονοήμερη εκδρομή στο διπλανό νησί θυμάμαι το μικρό βράχο με το Μπούλτζι («Με το Χριστό στο κάστρο») και το σπίτι του Αλ. Παπαδιαμάντη.

Κρήτη: 4 χρόνια φοιτήτρια η μικρή μου αδερφή στο Ρέθυμνο, κατέβαινα αρκετές φορές το χρόνο και μπόρεσα να δω πολλά και να την αγαπήσω. Το καφενεδάκι στην παλιά πόλη και στο ενετικό λιμάνι, τη μικρή εκκλησία «Η κυρά μας των Αγγέλων», τα απογεύματα στη λίμνη του Κουρνά, το ηλιοβασίλεμα στα Χανιά, το διήμερο Αγ. Γαλήνη-Πρέβελη, το πρωινό στο Μουσείο του Ηρακλείου, το αγνάντεμα του Γιούχτα το ξημέρωμα. Πολύ θα θελα να ξαναγυρίσω, γιατί δεν τη χόρτασα μήτε την είδα όλη!

Χαλκιδική: Οι πρώτες διακοπές με τους γονείς μου μετά από 30 χρόνια, εκτός του τόπου καταγωγής τους. Μέναμε στην καταπράσινη τότε Σιθωνία (Βουρβουρού) έχοντας πίσω μας μια ρεματιά δασωμένη και μπροστά μας τη θάλασσα. Κάθε μέρα σ’ άλλη παραλία, εξερευνήσαμε και τα δυο της πόδια . Θυμάμαι το κύμα στη Σάρτη και στον Αρμενιστή, τη θάλασσα στο Πόρτο Κουφό, την ομορφιά στην Κρυοπηγή και στο Χανιώτη και το μπάνιο υπό βροχή στο Πευκοχώρι. Η χαρά μας κόπηκε απότομα και αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε νωρίτερα, γιατί έκλεισε η δουλειά του πατέρα μου. ( Μια πίκρα που ξεπληρώθηκε λίγα χρόνια αργότερα. Όλα εδώ πληρώνονται.)

Ρόδος : Το περσινό ταξίδι στη Ρόδο, που πέρασα ονειρεμένα με μια υπέροχη οικογένεια να με φιλοξενεί και όλες οι ομορφιές του νησιού εμπρός μου. Μια βδομάδα αποδείχτηκε λίγη να τη χορτάσω. Φέτος αν συντρέξουν οι συνθήκες, λέω να το ξανακάνω. Άνετα θα ζούσα σ΄ αυτό το νησί για την υπόλοιπη ζωή μου!( Περισσότερα για τις ομορφιές της εδώ. )

Υπάρχουν αγαπημένοι προορισμοί που δεν έχω αξιωθεί να δω ακόμα όπως: Ιταλία (Βενετία-Φλωρεντία), Γαλλία (Παρίσι), Ισπανία (Καταλονία-Ανδαλουσία) κ.α. Ελπίζω να μη μείνουν στόχος απραγματοποίητος.

Προσκαλώ με τη σειρά μου τους :

Εβελίνα, Αλκιμήδη, Λέμον, Μάνο Σ, Lupa.

Υ.γ. Το κείμενο το υπαγόρευσα στην μεγάλη μου ανιψιά (εκτός απ΄το σημείο με τον τουρίστα 😉 .Τίτλος και λινκς είναι η δική μου «κούραση». Γι αυτό δεν έχει και φωτογραφίες! 😐

Mulatu Astatke «Yegelle Tezeta»

25 thoughts on “Αγαπημένοι προορισμοί

  1. lemon

    Αχ, αχ, δεν μπόρεσες να μείνεις μακριά απο δω, ούτε για μια βδομάδα!!!

    Σου εύχομαι να ΜΗΝ μείνουν απραγματοποίητος στόχος οι τόποι που ονειρεύεσαι να επισκευτείς στο εξωτερικό…

    Σε φιλώ!

  2. vasilis

    Πολύ όμορφοι οι προορισμοί σου Ρενάτα. Είναι μέρη που σήμερα σφίζουν από ζωή. Ειδικά η Σκιάθος-Σκόπελος εχουν φανταστικές παραλίες. Όμως αυτό που μου άρεσε είναι τα μέρη του εξωτερικού. Κι εγώ εκεί θα ήθελα να πάω. Να σαι καλά.

  3. Кроткая

    μπα, αποκτήσαμε και γραμματέα???

    πολύ όμορφα μέρη διάλεξες. Χαλκιδική δεν έχω πάει ποτέ το πιστεύεις?δεν είναι απαράδεκτο?

    ούτε σκιάθο και σκόπελο, έχω πάει στις υπόλοιπες σποράδες μόνο. ντροπή!!

  4. Ρόδι

    Ούτε εγώ έχω πάει Σποράδες ή Χαλκιδική ούτε Μυτιλήνη (αίσχος μου)… Έτσι όπως τα λές όμως… μας άνοιξες την όρεξη
    😉

    ΥΓ Σούπερ η ανηψιά!!!

  5. renata Post author

    Λεμονάκι μου, δηλώνω ενοχη και blog-oholic! 🙂 Κι εγώ εύχομαι τα νοερά ταξίδια σου να γίνουν πραγματικά σύντομα! 😉 Φιλιάά

    Βασίλη, ας ευχηθούμε τότε να τις πραγματοποιήσουμε ! 😉

    Κροτ-άκι μου, ό,τι μπορώ κάνω! 😛 Να πας, κούκλα μου, και μακάρι κι εγώ εκεί που δεν έχω πάει! 🙂

    Κερασάκι μου, καλησπέρα! Όλα καλά είναι βρε! 😉

    Μεγαλειοτάτη μου, εγώ που δεν έχω φωτογραφίες , τα ξαναζώ από προχτές! 😉

    Πεπονάκι, χαίρομαι! Θα περιμένω λοιπόν… 😉

    Τασούλα μου, σε νιώθω! 😉 Να ΄σαι καλά! 🙂

    Γλυκοπατατονατασάκι μου, σ΄ευχαριστώ ! 🙂

    Ρόδι μου, να πας κούκλα μου και σύντομα εύχομαι! 😉 Είναι όντως κοπελάρα! 😀

  6. esta

    αγαπητή μου!!! έχοντας διπλή πρόσκληση να ανταποκριθώ… υπολόγιζα να σας προσκαλέσω… δεν πρόλαβα!!! χάρηκα όμως … για Σκιάθο_Σκόπελο…και Κρήτη… Τα υπόλοιπα… σε μιά παραλία μας;;; Ξέρω… έχεις βιώματα … από τα μέρη μας….(Καϊάααααφας)….

    περαστικούλια!!!!

    🙂

  7. diastimata

    Μείνε ήσυχη! Κρήτη και Χαλκιδική, είναι όπως τις άφησες! Η Σιθωνία, ακόμη καταπράσινη, παρά τις δυο πρόσφατες πυρκαγιές. Ευτυχώς, ήταν σε βραχώδη πλαγιά, με κατεύθυνση τη θάλασσα.

  8. Alkyoni

    να μια «κατάλληλη» πρόσκληση για μένα…τώρα που είμαι σε ξένο που/σου
    αλλά εσύ βέβαια ξέρεις να στέλνεις αχμ ακατάλληλες προσκλήσεις,σε ακατάλληλη χρονική στιγμή
    🙂
    όπως και να χει όμορφα-πανέμορφα μέρη…
    Σκόπελο -Σκιάθο διακοπές κι εγώ με τον γιό μου
    Απ τις πιο όμορφες
    Και η κρήτη για 4 χρόνια ήταν το σημείο απ όπου ξεκινούσαμε με τον εχμ «καλό μου» για διακοπές.. από Γαϊδουρονήσι μέχρι Σέριφο
    Αμοργό,Σίφνο,Σέριφο,Μήλο,Κουφονήσια,Χίο,Φολέγανδρο,Οινούσες
    τί να λέμε τώρα,δεν έχει μείνει νησί στο Αιγαίο χμμμ έχει μείνει,δεν πήγα στα «μεγάλα» Ρόδο,Μύκονο…νομίζω δεν θ άντεχα τον κόσμο τον πολύ
    Νησιά του Ιονίου,προορισμός αγαπημένος στα φοιτητικά μου χρόνια
    Υπέροχη -τότε- η Ιθάκη
    Ζήλεψες ή ακόμη;;
    🙂 🙂 🙂
    Aν και μένω Θεσ/κη μάλλον είμαι το μοναδικό άτομο που δεν του αρέσει η Χαλκιδική
    Και που δεν μπορεί να καταλάβει τη νοοτροπία των Θεσ/κέων,να πηγαίνουν Σ/Κ και 3ήμερα εκεί,όταν σε 3 ώρες απ το λιμάνι βρίσκονται σ ένα απ τα πιο μαγευτικά μας νησιά την Αλόνησο
    Τελικά έκανα ποστ το σχόλιο 🙂
    Φιλώ σε Ρένι

  9. renata Post author

    Έστα μου, ο Καϊάφας παραμένει μαζί με το χωριό τόπος μαγικών στιγμών , εκτός συναγωνισμού και αιώνιας νοσταλγίας!Για να τις αναφέρω-όταν θα νιώθω δυνατή-θα χρειαστεί ξεχωριστό ποστ! 😉

    Αφεντικούλη μου, όλο παράπονο είσαι! Αφού έχω άδεια ασθενείας, το ξέχασες; 😀

    Θαλασσινή μου, σ΄ευχαριστώ! Δέξου και τα δικά μου, κούκλα μου! 🙂

    Σέβα, λαχταρώ να γνωρίσω και το υπόλοιπο νησί, φιλενάδα! Μακάρι φέτος! 😉

    Διαστήματα, ουφ! με καθησύχασες! 😉 Έβλεπα πέρσι όμως τη φωτιά στο Πευκοχώρι και ένιωθα σαν να χανόταν γνωστός μου! 🙄

    Ραλούκα, είναι οι τόποι και οι άνθρωποι! 😉

    Αλκυονίτα, όταν ξεκίνησα να διαβάζω το σχόλιο, είχα σκοπό να σου πω να γράψεις κι εσύ, αλλά με κάλυψες! 😉 Υπέροχα μέρη, αλλά δε ζήλεψα! (Σύρος, Νάξος, Μονεμβάσια-Ελαφόνησος, Ζάκυνθος, Κεφαλλονιά-Ιθάκη (σ΄αυτά τα τελευταία θέλω πολύ να ξαναπάω) είναι λίγοι απ΄ τους υπόλοιπους αγαπημένους μου προορισμούς! )
    Ζηλεύω για την Αλόννησο, γιατί όταν πήγαμε το ’89 δεν είχε πού να μείνουμε, αλλά έχω σκοπό να πάω ! 😉 Φιλιάά! 😀

    Γοργόνα μου, τη Δευτέρα πάω για έλεγχο και να κόψω όσα ράμματα μείνανε! Θα πάω για λίγο στη βαφτισιμιά, έπειτα Σπέτσες, αν μπορέσω Ρόδο κι ό,τι άλλο «κάτσει»! 😀

    Coco -όπως λέμε Channel? -, αυτό είναι στους στόχους μου! 😉

  10. renata Post author

    Coco, υπερθεματίζω! 😀

    Διαστήματα, δεν έχεις άδικο! 😕

    Εβελίνι, τρελό e-ανίψι μου, το ‘δα! Υπέροχο! 😉

    Κερασάκι μου, ανταποδίδω! Φιλιάά 😉

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.