#σκέψειςπουκάνωγυρίζονταςαπότηδουλειά

tumblr_nh320k3uqH1s8z8xro1_500

Τα μεσημέρια που γυρίζω από το σχολείο στο αμάξι ακούω ραδιόφωνο. Κάποια  μεσημέρια  τυχαίνει ένα τραγούδι , που μου κολλάει, το σιγοτραγουδώ κι αρχίζω να σκέφτομαι τους στίχους.

Όταν πλησιάζω σπίτι αν δεν  έχει τελειώσει το τραγούδι καμιά φορά ανάλογα πόσο χαλαρή νιώθω κάνω καμιά βόλτα προς τη θάλασσα (5-6 τετράγωνα μακριά είναι) και γυρίζω μόλις τελειώσει.

Συνήθως όταν μπω σπίτι αναρτώ κάποιους, αυτούς που μου μένουν ή με απασχολούν περισσότερο , στο προφίλ μου στο φέισμπουκ με  χάσταγκ τον τίτλο του ποστ.Καμιά φορά το τραγούδι  μου κολλάει όλη μέρα και το ακούω σε επανάληψη.

Αναρωτιέμαι πότε πότε γιατί μου κολλάν συγκεκριμένα τραγούδια κι όχι άλλα, γιατί κάποιες μέρες κι όχι άλλες. Το πιθανότερο είναι πως έχει σχέση με καταστάσεις που έχω ζήσει, πράγματα που με απασχολούν κ.α. κι ανάλογα σε ποια διάθεση βρίσκομαι.

 

Σχολιάστε

