Φθινόπωρο

9726983594_daaa2eaf0a_h

Πολλές φορές όταν διαβάζω προτιμώ για συνοδεία τζαζ ή κλασσική μουσική. Έτσι και σήμερα έβαλα μια προτεινόμενη λίστα κλασσικής μουσικής να παίζει.Μετά από λίγο ξεκίνησε ένα μουσικό απόσπασμα που μου φάνηκε τρομερά οικείο και ήμουν σχεδόν βέβαιη πως μ αυτό ξεκινούσε η ασπρόμαυρη ταινία «Σας αρέσει ο Μπραμς;» με την αγαπημένη Ίνγκριντ Μπέργκμαν.Αυτό ήταν όντως.

Σφίχτηκε λοιπόν το στομάχι μου γιατί η ταινία ήταν γλυκόπικρη και στο τέλος έμενε ένα αίσθημα ματαίωσης. Το αίσθημα που με διακατέχει τον τελευταίο καιρό πως τίποτε όσο κι αν προσπαθώ δε θ’ αλλάξει, παρά θα χειροτερεύουν συνεχώς.

Δύσκολη η αρχή του φθινοπώρου, δύσκολη κάθε φορά η προσαρμογή μου σε απαιτήσεις και δεδομένα νέας εποχής. Όλο αυτό με πνίγει και τον τελευταίο καιρό τείνω να παίρνω πολύ προσωπικά χαρές αλλά κυρίως λύπες. Όσο ρεαλίστρια και προσγειωμένη κι αν φαίνομαι, νιώθω εντελώς το αντίθετο. Παίζω κρυφτούλι με τους άλλους, αλλά χειρότερα με μένα την ίδια.

Το χειρότερο είναι που δεν μπορώ να κλάψω πια, μπας και λυθεί ο κόμπος στο στομάχι που νιώθω ώρες ώρες να μου κλείνει την ανάσα.

Brahms Symphony No. 3 in F Major, Op.90 – III. Poco allegretto

19 thoughts on “Φθινόπωρο

  1. katabran

    θα μπορούσα να τα ‘χει γράψει και η αφεντιά μου όλα αυτά…
    η μόνη διαφορά θα ήταν η μουσική επένδυση

    όπως καταλαβαίνεις το τελευταίο διάστημα προσηλώθηκα στο «The Bigger Picture
    των D.T.
    καλησπέρα

Σχολιάστε

