Λονδίνο ΙΙ

Κήπος στο Victoria Εmbankment , κοντά στον ομώνυμο σταθμό του μετρό

Θέα στην βορειοδυτική όχθη απ΄την κρεμαστή πεζογέφυρα (Golden Jubilee bridges)

Η μία απ΄τις δυο πεζογέφυρες (Golden Jubille bridges) , Victoria Enbankment

Θέα απ΄την νότια όχθη

Γέφυρα Blakfriars (Δίπλα στην παμπ που τρωγοπίναμε 😉 )

Κάτι κλασσικό (απομεινάρια δλδ)

Κάτι ελαφρύ

κάτι δροσιστικό (I.P.A.)

Ο Άγιος Παύλος όπως φαίνεται απ΄την Τέιτ Μόντερν

Κόσμος ξαπλωμένος στα γρασίδια μπρος στην Τέιτ Μόντερν

Σε όλο το Λονδίνο υπήρχαν πιάνο που έγραφαν «play me, I’m yours»

θέατρο Globe

θέατρο Globe

Γέφυρα Southwark

Παμπ

Τ΄απομεινάρια απ΄το παλάτι ενός επισκόπου στο Southwark

Μία απ΄τις πολλές πινακίδες που φωτογράφισα (έχω τρέλα με αυτά και με τα εραλδικά σύμβολα)

Southwark Cathedral

Πολλά τα νεοανεγειρόμενα κτίρια στη νοτιοανατολική όχθη

Κτίριο δίπλα στη γέφυρα του Λονδίνου (αφιερωμένη στη Δ.)

«The Architext» , Jilly Sutton

Πύργος του Λονδίνου (μέρος του)

Γέφυρα του Πύργου

Χρειάζεται λεζάντα;

Χρειάζεται λεζάντα;

Γέφυρα του Πύργου

Γέφυρα του Πύργου

Πύργος του Λονδίνου

Παλιό σχολείο

Παλιό σχολείο

παμπ

Μουσείο πολέμου ή πολεμικού υλικού

Από το μεσημέρι της Κυριακής ο ήλιος μας καταδέχτηκε ως αργά το βράδυ. Το μεγάλο σοκ το ΄παθα περνώντας την κρεμαστή πεζογέφυρα βλέποντας την κυριακάτικη αγορά μεταχειρισμένων βιβλίων (paperback) σε καλή κατάσταση τα περισσότερα, είτε κλασσικά, σειρές των εκδόσεων πένγκουιν, είτε σύγχρονα διάφορων ειδών σε πολλούς πάγκους με καλή τιμή (2-3 λίρες τα περισσότερα) . Ξεκόλλησα παίρνοντας μόνο 5 βιβλία από κει, γιατί μετά από δυο πάγκους (τρεις μεγάάάάάλες σειρές σε κάθε πλευρά του πάγκου) από τους πέντε-έξι, ίσως περισσότερο  έβλεπαν πουλάκια τα μάτια μου.

Υ.Γ. Προτίμησα να βάλω πολλές με ήλιο τελειώνοντας η δεύτερη μέρα, για να πικάρω το Μούργο. Το επόμενο ποστ θα έχει κι αγγλική εξοχή 😉

16 thoughts on “Λονδίνο ΙΙ

  1. silentcrossing

    Εδώ δεν θα ασχοληθώ με το στυλιστικό κομμάτι αλλά με την ίδια την πόλη:Σταυρούλα μετά από τόσα χρόνια πέρα δώθε έχω σοβαρά θέματα με το Λονδίνο. Το πρώτο και βασικότερο είναι η ακρίβεια, η εμπορευματοποίηση, η γυφτιά των Άγγλων που πρέπει να πληρώσεις και τον αέρα που αναπνέεις. Παλιά που ήμασταν βλαχάκια το καταπίναμε αυτό και λέγαμε ότι έτσι είναι στην Ευρώπη και τι να κάνουμε….πια δεν βρίσκω καμία δικαιολογία. Το Λονδίνο είναι η πιο αφιλόξενη πόλη που έχω γνωρίσει/ζήσει και δεν νομίζω να επιστρέψω ποτέ ξανά, ποτέ δεν μου λείπει σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις (όπως το Βερολίνο) που είναι χαρά θεού και δεν χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία για να περάσεις ή να ζήσεις καλά. Επίσης δεν θα επιτρέψω ξανά στον εαυτό μου την ταπείνωση από κάθε λογής λόνδρους εξουσιαστές επειδή μετά το 2004 τους έπιασε υστερία με την ασφάλεια: και βασικά έχω βασανιστεί αρκετά από δαύτους είτε με δημόσια ξεγυμνώματα στα αεροδρόμια είτε με αφόρητες κατσάδες σε δρόμους/παμπς/τραίνα/παντού για unanttended bags. Σόρυ ρε φιλενάδες Άγγλοι αλλά τις τσάντες μου θα τις κουβαλάω όπου θέλω εγώ και θα τις αφήνω όπου θέλω εγώ και άντε και γαμηθείτε.

    Τώρα που το έβγαλα από μέσα μου να πω ότι το πολύ το ζήλεψα το φις εντ τσιπς σου που είναι και ο μοναδικός λόγος να θέλει κανείς να πάει στην Αγγλία 🙂

    1. Stavrula Συντάκτης

      Silent,καμία σύγκριση με το Βερολίνο, εννοείται! Είναι εντελώς άλλου επιπέδου ζωής εκείνο! Παραμένει πρώτη προτίμηση 😉
      Τώρα με τους Ολυμπιακούς να δεις τι φρίκη έχουν φάει. Κάθε τρεις και λίγο στο τρένο προειδοποιήσεις και «Αν δείτε τίποτε ύποπτο, ενημερώστε τους υπεύθυνους» κλπ.

    1. Stavrula Συντάκτης

      Γιώργο, πόσα θέτε να μας τρελάνετε εσύ κι ο silent? Ο ένας μου έκανε παρατήρηση, γιατί δεν τις διόρθωσα (στο προηγούμενο ποστ) και τώρα έρχεσαι εσύ και λες για φωτοσοπιά. Είστε δάκτυλοι του Μούργου!! 👿 😡

      Επί της ουσίας: Τρώγεται. 😛

  2. μούργος

    ελεος λεμεεεεεεε.
    ο συριζας της μπλογκοσφαιρας εχω καταντησει.
    οτι και γινει εγω φταιω! 👿
    .
    προφανως αυτο που θελουν [αυτοβουλως βεβαια] να σου πουν ο σαιλεντ και ο γιωργος ειναι οτι οι φωτο σου ηταν μια χαρα και μαλλον τις χαλασες με το φωτοσοπ 😆 😆
    .
    παντως να πω και μια κλη κουβεντα: η φωτο «θεα απο τη νοτια οχθη» ειναι πολυ ωραια

Σχολιάστε

