Κάθε Μάρτη

Και:

 

32 thoughts on “Κάθε Μάρτη

  1. αγκνιρα

    Τι όμορφος κήπος! Ήρθε επιτέλους η άνοιξη 🙂 Aκόμα και τα τριαντάφυλλα έχουν πετάξει καινούργια φύλλα. Οι φρέζιες είναι εμένα οι αγαπημένες μου. Είναι πολυετείς ή βάζεις κάθε χρόνο καινούργιους βολβούς;

  2. μούργος

    Έχουμε και καλέντουλες αλλά έμεινα από μπαταρίες
    [δεν γινοταν να μεινεις απο μπαταριες πριν ξεκινησεις τη φωτογραφηση; :P]
    [ρενατα, ξερεις ποσο κοσμο θα στειλεις στο γιατρο για καταρρακτη; 😆 ]
    μα ουτε μια καθαρη; εστω μια; [εσυ ξεπερασες και τη βελγα]

  3. μούργος

    ρενατα ενα μονο σου λεω: βαλε μπανερ στο ποστ να μπαινουμε με δικη μας ευθυνη αλλιως θαχεις τρεχαματα με αγωγες και ασφαλιστικα μετρα
    [ακομα ζαλαδες εχω που τις κυταξα τις φωτο σου]

  4. silentcrossing

    Έχει πολύ άδικο ο μούργος που σε κοροϊδεύει…
    Ρενάτα να το ξέρεις εγώ είμαι μαζί σου!!
    Μάλιστα θα σου πρότεινα να βάλεις κι ένα λογότυπο με το όνομα σου στις φωτογραφίες μην τυχόν και στις κλέψει κανείς! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  5. bibliothekarios

    Καλά ο αποπάνω μου τον τελευταίο καιρό δεν χρωστάει κριτική κουβέντα (ακόμη και οι κρητικές έγιναν κολακείες). Όπου πάει, ή αγκαλίτσες ή καλές κουβέντες αφήνει. Εμένα μου φαίνεται ερωτευμένος. Πάντως έχει πλάκα: σκεφτόμουν χθες, πως «δεν μπορεί , κάποιος θα βγάλει αύριο φωτογραφίες από κήπους». Σκεφτόμουν ή τον Silent ή εσένα Renata. Και έπεσα μέσα. Μια αναμενόμενη και αναγκαία ανάρτιση που μυρίζει επικίνδυνα άνοιξη. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    1. silentcrossing

      Ε μα βρε Γιώργο δεν μπορεί τώρα ο κάθε αργόσχολος τυχάρπαστος να κάνει τέτοια ανεδαφική κριτική στη ρενάτα. Στο κάτω κάτω οι φωτογραφίες της ούτε υπερφωτισμένες είναι, ούτε κουνημένες, ούτε θολές και έχουν και τη σωστή γωνία λήψης, θα έλεγα ότι τη ζηλεύουν 🙂 🙂

      1. Stavrula Συντάκτης

        Silent, μη νομίζεις πως δεν καταλαβαίνω πως με δουλεύεις. Χαίρομαι όμως να σε βλέπω χαρούμενο, μετά τα πεισιθανάτια και κάνω πως δεν καταλαβαίνω. Οκ?

  6. Τσαλαπετεινός

    Πέρασα χθες, είδα το ποστ και ντράπηκα για τον κήπο μου. Έβαλα στολή κηπουρού, σκάλισα, ξεχορτάριασα, κλάδεψα, μεταφύτεψα και έριξα το πρώτο λίπασμα. Σε όλα εκτός της ματζουράνας, του δυόσμου και της ρίγανης. Από άνθη, το μόνο που διαθέτω αυτή τη στιγμή είναι μια φούξια μαργαρίτα με κίτρινους στήμονες. Αλλά σε δέκα μέρες…

    Έτοιμος λοιπόν με αξιοπρεπή κήπο είμαι σε θέση να σχολιάσω: Γεια σου Ρενάτα με τα χρώματα και τα αρώματα των λουλουδιών σου! Γιατί όσο έχω ανοιχτή τη σελίδα, ειδικά το ζουμπούλι μοσχοβολάει και με ζαλίζει. (Αυτό το τελευταίο ειδικά για το Μούργο που δεν ξέρει από πού προέρχονται οι ζαλάδες του)

    Καλή μέρα
    Καλή βδομάδα
    Καλή άνοιξη

    1. Stavrula Συντάκτης

      Τσαλαπετεινέ, η δουλειά που έκανες θα σε ανταμείψει πολλαπλώς 😉 Όσο για τον κήπο, είναι φροντίδα της μητέρας.Εγώ μόνο ποτίζω το καλοκαίρι.

      Σ΄ευχαριστώ για τη συμπαράσταση 😉 Καλή άνοιξη και σε σένα. Η καλύτερη ευχή 😉

      ΥΓ. Και καλή βδομάδα 😉

Σχολιάστε

