Φωτολόγιο φετινών διακοπών

Μετρώ το χρόνο με τις βουτιές μου, τα ηλιοβασιλέματα που βλέπω , τις σελίδες των βιβλίων που διαβάζω, τις σκανταλιές και τα γέλια των μικρών.

Κάθε φορά που μπαίνω σ΄αυτό το παγωμένο γαλαζοπράσινο νιώθω πως σβήνουν όλα. Τίποτε και κανείς δεν υπάρχει στον κόσμο….

Περνώντας απ΄το φυτικό τούνελ από συκομουριές, σκίνα, πουρνάρια και λυγαριές πατώντας ασπροπουλιά κάθε φορά που κατεβαίνω προς αυτήν σχεδόν ξεγελιέμαι και νομίζω πως φτάνω στην πηγή στο χωριό, κοντά στο ποτάμι.

Κοιτάζω για ώρα τα παιχνίδια του φωτός στο βυθό λίγο πριν βασιλέψει, σα να βρίσκομαι  σε κατάσταση διαλογισμού, νιώθω ένα μ΄αυτό. Την ώρα που βγαίνω αισθάνομαι ανάλαφρη και απίστευτα ήρεμη.

Κάποια άλλη μέρα ξαπλωμένη κάτω απ΄τ΄αρμυρίκι ακούγοντας στο τρανζιστοράκι (μόνιμα στην τσάντα θαλάσσης) τυχαία παλιά λαϊκά, θυμήθηκα καλοκαιρινά μπάνια όταν ήμαστε μικρά. Το Σαββατοκύριακα που καθόμασταν όλη μέρα στη θάλασσα, κάνοντας σιέστα κάτω από πεύκα ή αρμυρίκια, κυρίως ο μπαμπάς με το τρανζιστοράκι δίπλα του γιατί εμείς όλο στην ακρογιαλιά ζουζουνίζαμε μέχρι να περάσει μια ώρα απ΄το φαΐ, για να ξαναβουτήξουμε. Αποτοξινωμένη από κάθε ενημέρωση (κινητό, τιβι, νετ) ένιωσα εκτός τόπου και χρόνου, ανθρώπινα για λίγο. Σχεδόν ευτυχισμένη.

63 thoughts on “Φωτολόγιο φετινών διακοπών

  1. κωστής

    Ωωωω Ρενάτα καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Ειδικά σε μερικές μου ‘ρχεται να βουτήξω στην οθόνη μέσα! 😀

    Το μέρος είναι μυστικό, ε; 😉

    Εύχομαι καλή ξεκούραση, σωματική, αλλά κυρίως ψυχική!

    Την καλησπέρα μου!

    1. renata Συντάκτης

      Κωστή, σ΄ευχαριστώ. Δεν είναι μυστικό, απλά για μένα δεν είχε σημασία ο τόπος, αλλά το πώς ένιωσα! 😉 Στη μεσσηνιακή Μάνη βρέθηκα.

  2. roadartist

    «Αποτοξινωμένη από κάθε ενημέρωση (κινητό, τιβι, νετ) ένιωσα εκτός τόπου και χρόνου, ανθρώπινα για λίγο. Σχεδόν»

    Στις διακοπές συνειδητοποιείς τι χάνεις.. πραγματικά υπέροχες φωτο, υπέροχα όσα μοιράστηκες.. Καλό καλοκαίρι και εις το επανιδείν…

    1. renata Συντάκτης

      Προσπαθώ ν’ αποφασίσω ποιος πρέπει να προσβληθε;i περισσότερο, εγώ ή Μούργος? Τώρα που είδα το σχόλιό του μία είναι η απάντησή μου και στους δυο: 😛 😛 😛 😛 😛 😛

  3. aaduck

    8)
    Τι ομορφιές είναι αυτές!
    Είπες και τη φράση-κλειδί για το φετινό καλοκαίρι: «Αποτοξινωμένη από κάθε ενημέρωση (κινητό, τιβι, νετ) ένιωσα εκτός τόπου και χρόνου, ανθρώπινα για λίγο. Σχεδόν».
    Δε γινόταν αλλιώς βέβαια…
    Γυρίσαμε σχεδόν μαζί αν θυμάμαι καλά από το τουίτερ και δεν έχω ξεπεράσει, ρε συ, ακόμα αυτή τη μυρωδιά από θάλασσα και αλάτι να γεμίζει τα ρουθούνια. Αχ! Βαχ! Καρδούλες κτλ.

    1. renata Συντάκτης

      Παπί μου, απ΄ότι έχω διασταυρώσει το έκαναν πολλοί φέτος. 🙂
      Μαζί φύγαμε, εγώ γύρισα Τετάρτη (10 μερούλες)! 😉
      Ακόμα νομίζω πως θ’ ανοίξω το παράθυρο και θα δω τη θάλασσα. Δεν παραπονιέμαι όμως, γιατί σήμερα από μια ταράτσα είδα Ακρόπολη, Φιλοπάππου, Πνύκα, Θησείο, Κεραμεικό σε χορταστικές δόσεις! 😉

  4. μούργος

    ρενατα ηταν εκτυφλωτικος ο ηλιος της μεσσηνιακης μανης ε; [οποτε δικαιολογεισαι για το φλουταρισμα ] 😆
    .
    υ.γ.
    1. αυτο το μπαλκονι με το τις πανινες ομπρελλες και το ηλιοβασιλεμα το ξερω!
    2. αντιδραστικε, σε βλεπω ε; 😛
    3. καλα βουτηξες ολο το μπλογκ στο νερο [βενετια τοκανες] ; [παπαρα θα σου γινουν τα ποστ] 😆

    1. renata Συντάκτης

      1. Αν το ξέρεις, γιατί δεν το γράφεις? 😛 Εγώ απ΄το μπαλκόνι μου έβλεπα την 5η, 11η και την τελευταία! Οι άλλες είναι από βόλτα!
      2. Βρείτε τα, σου ΄ρχεται! 😈
      3. 😛 😛 😛 😛 😛 😛

  5. tsalapeteinos

    Ωραίες φωτογραφίες πράγματι, ειδικά η τέταρτη που θυμίζει αμυδρά… Μαλεκόν.

    Καλό καλοκαίρι και μπάνια του λαού. Στις επάλξεις του αγώνα από Σεπτέμβρη!

  6. χαρη

    γύρισες λοιπόν… κι ετοιμαζόμουνα να σού πω «καλά να περάσεις»… αλλά καλά πέρασες, κι αυτό σπουδαίο είναι 🙂 (μεσσηνιακή μάνη, την ξέρω, έχω κάνει κι εγώ διακοπές εκεί 😀 )

    πανέμορφα πρέπει νά ‘τανε, άντε καλό κουράγιο για τα υπόλοιπα Ρενατάκι 😎

  7. Aura Voluptas

    Ζεν. Η Ρενάτα άγγιξε το Νιρβάνα . Είναι εμφανέστατο από τις τέλειες καρτποσταλικές φωτογραφίες και το κείμενο-λουκούμι .
    Ρενατάκι μου χαίρομαι αφάνταστα για σένα . Έτσι πρέπει να είναι οι διακοπές !

    Και του χρόνου ακόμη καλύτερα σου εύχομαι . Σ’ευχαριστούμε για τη θάλασσα που πλημμύρισε τα μάτια μας . 🙂

    1. renata Συντάκτης

      Μανιταράκι μου, ε, όχι και ζήλεψες! Κι εσείς λίγο διακοπεύσατε?
      Φιλιάά! Δώσε από μένα 2 δαγκωνιές στα μπουτάκια του Σούλη! 🙂

  8. μούργος

    ρενατα τα παιρνω ολα πισω οσα ειπα για το υπεροχο ποστ σου.
    μολις ειδα το ποστ που ανεβασε η βελγα [ακομα πουλακια κανουν τα ματια μου απο τη θολουρα]
    .
    το μπαλκονι που λεω ειναι απο καφε σε μικρο χοτελ στο λιμενι [εχει ωραια θεα για ηλιοβασιλεμα]
    .
    μυστικο οπλο; σε τι καιρους ζουμε θεε των αδεσποτων; [για λεγε]
    .
    κροτ, η αλλεργια που εχει αλλεργια σε μενα ειναι πρωτη ξαδερφη της διαυγειας που εχει αλλεργια σε σενα! 😛

    1. renata Συντάκτης

      Mούργο, άει μπίτου! 😛

      Αυτό είναι από καφέ στην παραλία της Στούπας. Η 6η και η 7η πιο έξω απ΄την Καρδαμύλη, οι περισσότερες από Καλογριά. Έχω κι απ΄τα ορεινά αλλά δεν ήθελα να τις ανεβάσω.

      Άμα στο πω, τι σόι μυστικό όπλο θα ΄ναι τότε? 😛

  9. DaisyCrazy

    Καρδαμύλη είχα πάει πέρσι! Το κατάλαβα απ’τις φωτογραφίες πριν το διαβάσω στα σχόλια 🙂

    Είχαμε μείνει στο Βαρδια το ξενοδοχειο που είχε πιάτο όλη την Καρδαμύλη και τον κόλπο με τα όμορφα νερά. Τώρα που είδα τις πανέμορφες φωτογραφίες σου θέλω να πάω πίσω! Είναι πανέμορφη περιοχή η Μάνη αξίζει να πας και να ξαναπάς και να ξαναπάς.

    Τελικά μόνο όταν αποτοξινωθούμε απ’ όλα τα μέσα σύγχρονης τεχνολογίας νιώθουμε ξανά άνθρωποι!

  10. Theorema

    Με ηρέμησες ακόμα πιο πολύ με το πανέμορφο ρεπορτάζ σου.
    Φαίνεται πως ναι, το φετινό καλοκαίρι κάθεται ήσυχα στις πλάτες ολωνών.
    Ωραία είναι, ας το απολαύσουμε όσο κρατάει.
    Σε φιλώ γλυκά, γλυκιά μου Ρενάτα 🙂

  11. Marina

    Οι τέλειες διακοπές, Ρενάτα, έχουν την ανεμελιά του μπλέ, την ομορφιά απο το αρμυρίκι που πρόσεξες εσύ..
    Οι φωτογραφίες σου μου άρεσαν, σαν να μας έβαλες στο κόσμο σου. Σαν να συνταξιδέψαμε στις μαγικές στιγμές των διακοπών σου.

  12. Liakada

    Mε τετοιες φωτογραφιες , ετσι μου ερχεται να βουτηξω μεσα και ναα ρχισω να κολυμπαωωωωω! Ζηλευω! στο ειπα? Θελω κι εγω θαλασσα! Παλι !
    Να περνας καλα…
    Ακομα κι αν επεστρεψες ωστοσο!
    Φιλακια

  13. αγκνιρα

    Αχ, τι ωραία θάλασσα!! Ας την εκεί όλον τον χειμώνα, Ρενάτα, να την βλέπουμε να ανοίγει η ψυχή μας! (Πέρασα και γω από κει 😉 ).

  14. Liakada

    Για σενα και μονο Ρενατακι μου , 1η Δεκεμβριου! Χαλαλι σου! ;D
    Επειγοντως info για τη Στουπα! Απο οτι καταλαβα εκανες διατριβη στα μερη της!
    Για πες .. να ξερω που θα πιω καφεδες , που θα φαμε μετα το μπανιο κτλ , το Σ/Κ …
    Φιλακια

    1. renata Συντάκτης

      Όπου λάχει τρώγαμε , χωρίς να ΄χουμε συγκεκριμένες προτιμήσεις. Μια πιτσαρία, μια ψησταριά και μαι ψαροταβέρνα θυμάμαι καλά.Να πάτε στον Αγ. Νικόλα να φάτε ψάρια και θαλασσινά. Σλουουουρπ. Ονόματα και λεπτομέρειες πιο ιδιωτικά. 😉

  15. Liakada

    Τωρα μπηκα πιο… ιδιωτικα 😉 για να μου δωσεις ονοματα και λεπτομερειες . Μαλλον ειναι αργα και κοιμασαι πια! Ελπιζω να ειδοθουμε αυριο καποια ωρα… θα τοχω κατα νου… για να μου πεις… γιατι οσο καλα ξερω τα πιο διπλα , απο κει δεν εχω ιδεα !
    Αλλοιως αν δεν τυχει πληζ δωσε καμμια ιδεα σε μειλ …
    Φιλια και καληνυχτες !

Σχολιάστε

