23/12

απ΄το flickr

Οι διακοπές άρχισαν. Δεν έχω ενθουσιαστεί όπως όλος ο σχολικός πληθυσμός της επικράτειας αλλά δεν είμαι τόσο κατσούφα όπως χτες. Ήταν δύσκολη μέρα η χτεσινή κι η διάθεσή μου δολοφονική. Ευτυχώς ήταν προγραμματισμένο να παραστώ σε μια εκδήλωση και γλυτώσαμε όλοι .

Κι ενώ ήμουν σχεδόν σίγουρη πως με τίποτα δεν πρόκειται να μπω σε γιορτινή διάθεση,   λίγο οι κουβέντες των παιδιών σήμερα που δεν έκρυβαν τη χαρά τους λίγο οι κατασκευές τους στο χριστουγεννιάτικο παζάρι με έβγαλαν απ΄την κατσουφιά και τη διάθεση για γκρίνια. Έτσι κι αλλιώς και να γκρινιάξω, άκρη δε βγαίνει και όλη η αρνητική ενέργεια γυρνάει σ΄εμένα. Αν κι όπως λέει η φιλενάδα μου, είναι λυπηρό να έρχονται τα Χριστούγεννα και να μην είναι κανείς παιδί.

Καλές γιορτές σε όλους, ανθρώπινες και χαρούμενες όσο γίνεται! 😀

http://www.fileden.com/files/2009/5/16/2444049/So_this_is_Christmas
26 thoughts on “23/12

    1. renata Συντάκτης

      Μανιταράκι μου, με το καλό να γεννήσεις κι εσύ τον γιόκα σου. Τεμπελιάζει μου φαίνεται! 😉 Όλες σου οι ευχές να πραγματοποιηθούν! 🙂
      Πάντα παιδιά και πάντα καλικατζαράκια! :mrgreen:

  1. Aura Voluptas

    Δεν μπορούμε να έχουμε διάθεση «κατά παραγγελία» επειδή ντε και καλά είναι Χριστούγεννα, ανθρώπινο είναι !
    Καλές Γιορτές και σ’εσένα Ρενάτα, να ξεκουραστείς και να διασκεδάσεις όσο μπορείς . Φιλιά πολλά ! 🙂

    1. renata Συντάκτης

      Συναδέλφι, χρειάζονται σίγουρα, αν και με το σχολείο κλειστό την προτελευταία βδομάδα, είχα ξεκουραστεί αρκετά. 😀 Αν κατέβεις μες στις γιορτές, σφύρα! 😉

    1. renata Συντάκτης

      Κωστή, σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Σου εύχομαι οι πιο ενδόμυχες επιθυμίες σου να πραγματοποιηθούν αυτή τη χρονιά! Με το καλό να επιστρέψεις! 🙂

      (Καραζουλεύωωωωωω, λέμε!)

  2. alepou

    Συμφωνώ απολύτως με την τελευταία φράση!
    Σου εύχομαι ολόψυχα ένα 2010 όπως το θέλεις! 🙂

    έχω εδώ δίπλα μου και το γούρι σου με τα πουλάκια για το 2008 🙂

  3. Liakada

    Ρενατακι, σου

    Εύχομαι έναν ευτυχισμένο και δημιουργικό καινούριο χρόνο!
    Να έχεις πάντα υγεία και να περνάς καλά!
    Να πω και καλες διακοπες?
    στις ευχομαι κι αυτες e nona μου !

Σχολιάστε

