6/11

2275090260_c01733e74d_o

Καιρός αρκετός πέρασε. Η φιλενάδα μου μου επισήμανε πως έχω καιρό να αναρτήσω κάτι. Σκέφτομαι πολλές φορές πως ίσως το μπλογκ αυτό έκανε τον κύκλο του, μια που όλο και πιο αραιά γράφω εδώ μέσα. Δεν ξέρω αν είναι η καθημερινότητά μου πεζή και επαναλαμβανόμενη, αν είναι που τώρα πια μοιράζομαι σε πιο κλειστό κύκλο τα πιο άμεσα που μ’ απασχολούν. Είμαι περισσότερο  αναγνώστης (σε πολλά) και σχολιαστής (σε ελάχιστα). Για τις λίγες φορές όμως, που θέλω να μοιραστώ σκέψεις και συμβάντα, το αφήνω. Ίσως όταν αρχίσουν να υλοποιούνται όσα έχουν σχεδιαστεί , να κατασταλάξω και σ΄αυτό.

Κατά τ’ άλλα τα άτιμα 43 έφεραν μαζί τους την υπερμετρωπία και τα βοηθητικά γυαλιά οράσεως (βραδινή οδήγηση, τηλεόραση). Ένα από τα πράγματα που καμάρωνα ήταν η όρασή μου. Τι έρχεται μετά?  Δε θέλω να ξέρω. Το χειρότερο είναι που τον περισσότερο καιρό αισθάνομαι 20 σκάρτα.(Προχτές ήμουν έτοιμη να παίξω μπουγέλο).  Τα χρόνια πέρασαν και μυαλό δεν έβαλα, ούτε πρόκειται όπως δείχνει. 😛

Ενδιαφέρουσες συναντήσεις με ανθρώπους που θαυμάζω τον πνευματικό τους μόχθο και παρούσα σε φάση που συζητήθηκε αρκετά. Προηγήθηκε ένα χορταστικό διήμερο με τα μεγάλα ανίψια,  που δεν το πιστεύω πόσο μεγάλωσαν και κουβέντα μαζί τους σε πολλά θέματα και επίπεδα. Σκέφτομαι πως αν είχα τόσο μεγάλα παιδιά θα ΄χα πελαγώσει μπρος στο ζόρι των Πανελλαδικών που θα περάσει ο μεγάλος του χρόνου.Τι θα τραβήξει η αδερφούλα μου! Οι μικρές ανιψούλες μεγαλώνουν και αλλάζουν. Η Γωγώ με αφήνει άφωνη κάθε φορά με τις ατάκες της και  χορεύει διαρκώς. Η Γελαστούλα έγινε ολοστρόγγυλη. Πλέον αποκαλείται συχνά «γιουβαρλάκι».

Όλοι γύρω απορροφημένοι απ’  την ρουτίνα τους κι εγώ το ίδιο. Δεν περιμένω πολλά, αν και τα θέλω. Ωριμότητα είν΄αυτό?  Κυνικότητα? Προσγείωση στην πραγματικότητα? Παραίτηση? Αποδοχή? Δεν έχω καταλάβει ακόμη. Όμως νιώθω καλά τις περισσότερες φορές. Χαμογελάω αρκετά, γελάω πολύ, νευριάζω λιγότερο, τραγουδώ όταν θέλω να φτιάξω το κέφι, διαβάζω λίγο…

46 thoughts on “6/11

  1. tsalapeteinos

    Δες τη θετική πλευρά των γυαλιών, θα δείχνεις πιο… ιντελεκτουέλ και σοφιστικέ! Όσο για την ηλικία, είναι ακόμα μάχιμη, είναι νωρίς να περάσεις στις χρυσές εφεδρίες!

    1. renata Συντάκτης

      Τσαλ, αυτά μου τα λέω κι εγώ. Αλλά δεν πιάνουν πάντα… 😉
      Δεν παραιτούμαι απ΄τους αγώνες με τίποταααα. Διάβασες τη συνέντευξη της υπουργέσας μας σήμερα στο Βήμα? Τούρμπο μ’ έκανε! Αν μπορέσω θ΄ανεβάσω ποστ.

    1. renata Συντάκτης

      e-κουμπαρούλα μου, μη μου πεις πως τέλειωσε το Lost επιτέλους!!! 😛 Μόνο κόκκινο χαλί? Όσκαρ θα σου δώσουμε! 😆 😆
      Φιλιά στο κουκλίνι !

  2. manetarius

    Καλέ… ποιά ηλικία; Εγώ νιώθω ακόμα 17…. Για την ακρίβεια εδώ και 16 χρόνια δεν έχω κουνηθεί ρούπι από τα 17!!!
    Άμα νιώθεις καλά, και γελάς δεν έχει τίποτα άλλο σημασία!
    Α… και τα γυαλιά δίνουν στυλ! Άσε που αν τα συνδιασεις με σιδεράκια στα δόντια θα θυμίζεις 16χρονο!! :ΡΡΡ
    :)))

    Καλημέραααααα!!!

  3. sikofagos

    Υπερμετρωπία; Αυτο, καλή μου δεν είναι τίποτε. Τη δική μου υπεραμετρόεπεια τη σκέφτεσαι;
    Κι όχι τίποτε άλλο, να σε χαρω, μα υπάρχουν γυαλιά εξαιρετικης φινέτσας που κανουν την όποια υπερμετρωπία γοητευτική. Αλλά δεν ξέρω ούτε μια αμετροεπή κουβεντα που να κολακεψε όποιον την άρθρωσε.

    Ολα τα πράγματα καμνουν το κύκλο τους, αυτό δεν σημαινει πως πεθαινουν. Υπάρχει η δυνατότητα μετεξέλιξης [ελπίζω όχι και μετάλλαξης].
    Πεινασμένα μυαλά είμαστε, πεινασμένες ψυχές, το μόνο φυσικό να αλλάξουμε προχωρώντας.

    χειροφιλώ σε

    1. renata Συντάκτης

      Σιορ Συκοφά, δεν είσαι ο μόνος, παρηγορήσου. Ώρες ώρες άμα τ΄ανοίξω, δεν έχει συμμαζεμό. Το θέμα είναι να μην μετανιώνουμε μετά. 😉
      Όσο για την εμφάνιση υπέκυψα σε μια ματαιοδοξία (κίνηση συμφιλίωσης με εμένα) και πήρα γυαλιά πολύ καλής ποιότητας, φιρμάτα με ωραίο χρώμα. 😉

      Ευχαριστώ για το χειροφίλημα κι αντιχαιρετώ σε! 🙂

  4. πρεσβύωψ

    Σε λίγα χρόνια η ποιότητα των λαμπτήρων φωτισμού θα μειώνεται….Σε άλλοτε φωτεινά δωμάτια το φώς δεν θα είναι αρκετό…. Δεν θα έχεις άρρωστο ψυχισμό.
    Πρεσβυωπία θα είναι.
    Καλό Σ/Κ

  5. alepou

    Αν νιώθεις πιτσιρίκι κι ετοιμάζεσαι για μπουγέλα ή κρυφά επιθυμείς ν’ ανέβεις σ’ ένα καρουσέλ σαν αυτό που ανάρτησες, τότε νομίζω πως είσαι σε σωστό δρόμο!!!
    Τι να πουν κι αυτοί που δεν αισθάνθηκαν ποτέ παιδιά ή με ανάλαφρη ψυχή;

    Keep going! (και μην διανοηθείς να το κλείσεις το μαγαζάκι!!! Γράφε όσο σπάνια θες, εξάλλου ουκ εν τω πολλώ το ευ!!!)

    1. renata Συντάκτης

      Αλεπού μου, αν νιώθω λέει… Το ξέρεις πως θέλω πολύ καιρό ν΄ανεβώ στο καρουσέλ! 😉
      Αυτούς που αναφέρεις τους λυπάμαι. Το διήμερο βρέθηκα στον ίδιο χώρο με κάποιο συνάδελφο για πολλές ώρες για κάποια δουλειά και συνειδητοποίησα πως είναι αγέλαστος. Εγώ που μπορώ να είμαι πολύ σοβαρή όταν θέλω και πρέπει αλλά και χάχας , έμεινα κατάπληκτη. Αναρωτήθηκα πολλές φορές πώς μπαίνει μες στην τάξη του και πως θα νιώθουν οι μαθητές του. Απαπα…

      Μπα, δεν μπορώ τελικά. 😀

  6. μούργος

    δεν ειμαστε καλα λεμεεεεεεε.
    δεν μας φτανει που βλεπουμε τις φωτο της κροτ στο μπλογκ της θα πρεπει να βασανιζουμε τα ματια μας και σε αλλα μπλογκ;
    [να μας πει που αλλου εχει μοιρασει φωτο για να προσεχουμε οταν μπαινουμε] 😛
    υ.γ.
    μετα τη παρουσιαση της στα νεα εχει ξεφυγει τελειως! 😛
    .
    υπαρχει και νεανικη πρεσβυωπια; 😆
    [απεκτησα και γω ρενατα αλλα γυαλια δεν εχω παρει ακομη, χωρια την στραβομαρα μου που κουβαλαω απο μικρος]

    1. renata Συντάκτης

      Μούργο, είσαι πολύύύ μικρός για να κρίνεις τις φωτογραφίες της Κροτ! Γκέγκε? 😛

      Ξέρεις καλά πως αυτές είναι βγαλμένες πολύ πριν την παρουσίαση, παλιοζηλιάρη! Νια νια νια νια…

      Όσο για τα γυαλιά, νόμιζα πως στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σκοινί! 😛 😛 😛

  7. Γιώργος Κατσαμάκης

    Νομίζω πως μετά τα γόνατά σου θα κάνουν χρίτσι-χρίτσι…
    Αλλά μην ανησυχείς, ο Αλκίνοος λέει πως ήταν ανάγκη να συμβεί και σε σένα, και σε εκείνον και σε κάποιους άλλους που ξέρω…

    Πάντως όσο θα είσαι παρούσα (με τον ένα ή άλλο τρόπο) σε φάσεις που συζητιούνται αρκετά, μην ανησυχείς: το γήρας θα σε αποφεύγει.

    1. renata Συντάκτης

      Γιώργο Κατσαμάκη, γνωστό το τραγούδι. Μου το αφιέρωσα φέτος στα γενέθλια. 🙂 Διάβαζα προχτές το ποστ ενός μπλόγκερ που έλεγε πως έρχεται η μαγκούρα κι άλλα καταθλιπτικά, γι αυτό είπα πως δε θέλω να ξέρω. Με φαντάζομαι σε 10? 15? χρόνια να κυνηγάω τα πιτσιρίκα στο διάλειμμα με τη μαγκούρα. 😆

      Δεν τις επιδιώκω, αλλά δεν μπορώ να τις αποφύγω. Η πιο μεγάλη που καμαρώνω ήταν η απεργία του 2006. 🙂

  8. ellinida

    Εμένα στα 48 πολύ μ’ αρέσουν τα μπουγέλα και γιατί όχι, και τα γιαουρτώματα. Εντελώς υγιεινά τα βρίσκω όλα αυτά, αλίμονο αν γεράσει η ψυχή μας από τώρα. Η διάθεση μου μιά από τα ίδια, γιατί εγώ που είχα το μάτι του αετού χρειάζομαι πιά γυαλιά, όσο γιά το μπλγοκ και σ’ αυτό συμφωνούμε. Ενα βήμα μπρος και δέκα πίσω θα έλεγα. Το χρειάζομαι, δεν το χρειάζομαι, εκθέτομαι μήπως;
    Νομίζω γλυκειά μου πως περνάς φάση περισυλλογής. Νομίζω πως όλοι εμείς οι βετεράνοι την περνάμε. Κουραστήκαμε, βαρεθήκαμε, ποιός ξέρει.
    φιλάκια

    1. renata Συντάκτης

      Εβίνα μου, πώς με καταλαβαίνεις!!
      Όσο για την έκθεση δεν με απασχολεί αυτό. Κι αν έχω γράψει προσωπικά εδώ μέσα παλιά!Ευτυχώς ένας δυο εξωδικτυακοί γνωστοί με διαβάζουν. Μπορεί και να βαρέθηκα… :**

  9. Кроткая

    Μούργε, επειδή απέχω διακριτικά, μη νομίζεις πως ΔΕΝ σε βλέπω!

    Ρενατάκι, σώπα καλέ που θα κάτσουμε να ασχοληθούμε με τέτοια θέματα! Εγώ φοράω γυαλιά από τα 5 μου! Σιγά τα αυγά!

    Πάντως, αυτό με το βλογ και τον κύκλο του, το έχω πάθει κι εγώ. Αλλά δε θέλω να κατεβάσω ρολά. Άστο ρε παιδί μου, ποτέ δεν ξέρεις! 😉

  10. Aura Voluptas

    Kάτι για σχέδια στο σκαρί διάβασα και το βρίσκω πολύ θετικό . Μετάβατική φάση μου μυρίζει το οποίο είναι επίσης πολύ καλό . Την καλύτερη έκβαση εύχομαι Ρενατάκι .

    Συγγνώμη, αλλά εγώ δεν διακρίνω καμιά βλογοκρίση . Οι ρυθμοί των ανθρώπων αλλάζουν, αναπροσαρμογές γίνονται, αυτά είναι υγιή πράγματα . Το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι δεν μπαίνουμε πλέον 3452745 φορές την ημέρα στη Λάσπη για να βρισοθάψουμε τον Μούργο, ο οποίος έχει γίνει πια τζάνκι και γκρινιάζει και μυξοκλέγεται επειδή του λείπει η δόση του ( και κυρίως η Κροτ χα, χα ! ). Εγώ πάντως το φαινόμενο το ονομάζω » ανασύνταξη δυνάμεων » . 😈

    Γράφε όποτε θες και ό,τι θες γλυκιά μου . Και μια φορά το χρόνο να το κάνεις δεν έχει σημασία . Είσαι μεγάλη μπλογκοφίλη και θα σε διαβάζουμε .

    Καλό και όμορφο και τραγουδιστό Σ/Κ . Φιλιά 🙂

    1. renata Συντάκτης

      Αύρα μου, ευτυχώς το καλοκαίρι θ’ αρχίσει άλλη εποχή (μετακόμιση). 😉

      Έχεις δίκιο! Το παρατήρησα για τη λάσπη. Σπανίως τον θάβω, αλλά τότε τ’ ακούει μαζεμένα. 😆

      Σήμερα πάντως πέρασα υπέροχααα. Τώρα μαζεύτηκα απ’ το πρωί! 😉

  11. Liakada

    Δες το θετικα το γεγονός Ρενάτα 🙂 Υπαρχουν σκελετοί γυαλιών, που δίνουν στυλ! Υπάρχουν και χειρότερα.. πχ πρεσβυωπία! λολ και.. βέβαι…υπάρχουν και οι μαλακοί φακοί επαφής!
    Διαλέγεισ και πέρνεις 😉

  12. μούργος

    αουρα, εμεις πλεον οδευουμε για τη συνταξη -τοσα χρονια τωρα-.
    ας αναλαβει πλεον η νεα γενια 😛
    υ.γ.
    εγω ηδη κατεθεσα τα ενσημα μου στη wordpress για να μου βγαλει την ακριβη συνταξη και αν με συμφερει θα την κανω, πριν αλλαξει το ασφαλιστικο και στη μπλογκοσφαιρα και φτιαχνω ποστ και στα βαθεια μου γεραματα.

    1. renata Συντάκτης

      θα την κανω, πριν αλλαξει το ασφαλιστικο και στη μπλογκοσφαιρα και φτιαχνω ποστ και στα βαθεια μου γεραματα.

      Βιάσου, γιατί έχεις ήδη φτάσει σ΄αυτά! 😛 😛 😛

  13. μούργος

    δεν παω πουθενα ρενατα 👿
    [θελω να δω τη συνταξη μου πρωτα. τοσα ποστ εφτιαξα, τοσα σχολια εγιναν. εχω περιεργεια να δω τι θα μου βγαλουν]
    το πολυ πολυ αμα βαρεθω να κανω ποστ, θα δουλεψω λιγα χρονια μερικη απασχοληση κανοντας σχολια σε αλλα μπλογκ. [καποια μπλογκ δινουν καλο μεροκαματο 😆 ]

  14. Liakada

    Εννοείται με στυλ Ρενάτα μου! Πάντα! Πως σου φαίνονται τα… 4α στη σειρά? επιλογή μου.. και μη γελάσεις , όλες οι τζόβενες τέτοια βάζουμε! 😉
    και … μην ακους τι λέει ο Πρεσβυωψ ή ο Μούργος … Είναι θέμα ηλικίας χαχαχ

      1. Liakada

        σε CocoSong? μη μου πεις! λολ αν ναι τα ξέρωωω τα ροζ φουξια…( ετσι ηταν τα παλια μου χιχιχι )
        Καλα στείλε μου φωτο σε μειλ..Μη τα ψαχνεις ονλαιν…
        ΦΙλια και καλο βραδυ

Σχολιάστε

