Φθινοπωρινή ευτυχία

FallMiklywayJDBeley

…είναι αυτό το συννεφιασμένο απόγευμα  που είμαι κουκουλωμένη κάτω απ΄το ελαφρύ πάπλωμα φορώντας μακρυμάνικα ζεστά ρούχα, κοιτώντας έξω απ΄το παράθυρο τις βρεγμένες φυλλωσιές στον κήπο.

Ούσα συναχωμένη με πονόλαιμο νιώθω ανακούφιση που δεν χρειάζεται να βγω έξω απ΄το σπίτι για μερικές ώρες ακόμα και έχω όλη την άνεση να χουχουλιάσω με το βιβλίο μου δίπλα πίνοντας μια  ζεστή σοκολάτα, ακούγοντας όμορφες μουσικές που βάζουν οι φίλοι, «ξεφυλλίζοντας» φωτογραφίες από διάφορους τόπους απ΄ τη ζεστασιά του κρεβατιού μου, περιδιαβαίνοντας στα «σπίτια» γνωστών και φίλων μέσα απ΄το ανοιχτό «παράθυρο».

Με κάνει περισσότερο χαρούμενη η βραδινή μάζωξη με τις εδώ φίλες μου (για την οποία κάνω οικονομία δυνάμεων)  κι η προσμονή του Σαββατοκύριακου με τον καφέ και την κουβέντα με άλλες φίλες. Το καλύτερο όμως δεν το πιστεύω ακόμα. Είναι  Παρασκευή σχεδόν! 😉

41 thoughts on “Φθινοπωρινή ευτυχία

  1. lemon

    Aχαχαχαχα!
    Ποιός το περίμενε ποτέ πως θα χαιρόμασταν με τόσο απλά πράγματα, όπως πχ ότι η επόμενη της Πέμπτης είναι η Παρασκευή?!!
    Κι εγώ, τελευταία, διαπίστωσα πως από Πέμπτη μεσημέρι αρχίζω να χαίρομαι…

  2. sikofagos

    @Ρενάτα

    Μια τόσο πολύ βιαζεσαι να χειμωνιάσει; Εχ, εσένα ακούει ο καιρός λοιπόν. Χατίρια σου κάνει! 🙂

    Υπέροχη φωτό.
    Εκπληχτική μουσική [ω ! αυτή η αδέσποτη μοναχική σταγόνα που κρημνίζεται στη γη, την ακούς ρενάτα; σαν να προσπερνα βιαστικά τις άλλες να προσγειωθεί. λες κι είναι μόνο αυτή σε ελευθερη πτώση (κάπου στο 1.30» εμφανιζεται)]

    @Κροτ

    εσύ, καλο μου κουτάβι, είσαι γρίπη από μόνη σου! 😈

    1. renata Συντάκτης

      Σιορ, να φθινοπωριάσει θέλω, να ‘ρθουμε στα ίσα μας. Ψήθηκα ένα μήνα απ΄τον ήλιο (ανατολική αίθουσα και φέτος).

      Μα Χατζιδάκις και να μην είναι εξαιρετικός? Δε γίνεται! 😉 [Στο 1:43 αρχίζει η κάθοδος] Στην αρχή σκεφτόμουν το κλασσικό του Νιόνιου «έρχεται βροχή, έρχεται μπόρα» μα δεν το βρήκα όσο κι αν έψαξα.

      Μη μου πειράζεις την Κροτ εδώ μέσα. Όλα κι όλα!!

    1. renata Συντάκτης

      Φαραωνίτσα, το απόλαυσα και θα το επαναλάβω το Σαββατοκύριακο! 😉

      Σ΄ευχαριστώ. Μια πολύ ζεστή μέρα γυρνώντας απ΄το σχολείο ήπια μια απολαυστική παγωμένη τσέχικη (βρίσκω 2 μάρκες κιόλας) μπίρα μονοκοπανιά. Την πάτησαα! 🙄
      Φιλιάά

  3. KV

    ΧΑ! same here! Με την ιδέα του καναπέ με το παπλωματάκι που ντύθηκε φθινοπωρινά και περιμένει υπομονετικά μήπως το χρειαστείς όταν -επιτέλους- θα χουζουρέψεις -τρελά- την Παρασκευή θα περάσει σήμερα η μέρα! Περαστικούλια!

  4. manetarius

    Ναιαιαιαιιιααιι!!! Είναι Παρασκευήηηη!!!
    Τι ωραία εικόνα αυτή που διάβασα! Να χουχουλιάζεις με μια ζεστή σοκολάτα κι έξω βροχή!
    Αααχ… θα περιμένω μέχρι αύριο το πρωί να το κάνω κι εγώ!!!
    Φιλιά πολλά! :)))

  5. αγκνιρα

    Τι ωραία φωτό! Με την πρώτη ματιά που τις έριξα νόμιζα βέβαια ότι πρόκειται για… μανιτάρι!!! Είναι γιατί είδα τις προάλλες ένα παρόμοιο μανιτάρι, είχε μόλις ξεπεταχτεί από το έδαφος και ήτανε έτσι στρογγυλό με φακίδες.
    Τυχερή που μπορείς να απολαμβάνεις τα Σαββατοκύριακα. Εγώ το Σάββατο πρέπει να ψωνίσω και να καθαρίσω το σπίτι (γιατί δεν μου μένει καιρός γιαυτά την υπόλοιπη εβδομάδα) και την Κυριακή συνήθως προετοιμάζομαι για την δουλειά της ερχόμενησ εβδομάδας…
    Περαστικά σου! Εδώ έχουμε κιόλας -1 την νύχτα…

    1. renata Συντάκτης

      Αγκνίρα μου, συλλέγω μανιωδώς εικόνες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον μου αισθητικά. Σε καταλαβαίνω όσον αφορά τις δουλειές, το ΄χω ζήσει για πολλά χρόνια. Σ΄ευχαριστώ, σήμερα είμαι καλύτερα! 🙂

  6. κόκκινο μπαλόνι

    αααααααχχχχ! Είναι κιόλας Παρασκευή!!!!
    Και άρχισε το ΣΚ!
    Για την ακρίβεια, για μένα θέλει λίγες ακόμα ώρες δουλειάς για να ξεκινήσει το ΣΚ!
    Αλλά από το βράδυ αρχίζουν τα χουχουλιάσματα…με κρασί κόκκινο (βρήκα ένα ωραίο κόκκινο εδώ δίπλα στην κάβα και το απολαμβάνω)
    Φιλενάδα…μόλις κρυώσει λίγο παραπάνω, αρχίζουμε τα τρίβιαλ με ζεστή σοκολάτα!

  7. tsalapeteinos

    Περαστικά κι από μένα, και μακριά από τη… χοιρινή γρίπη! Αν και μου ταιριάζουν καλύτερα τα τροπικά κλίματα, τιμώ το βαρύ ρωσικό χειμώνα, σύμμαχο των ηρωικών μαχητών του Στάλινγκραντ!

  8. Aura Voluptas

    Ααχ … Τις όμορφες στιγμές που περνάς ( βγάλε έξω το συνάχι ) εγώ προς το παρόν τις φαντασιώνομαι μόνο … Απόλαυσε τες όσο μπορείς ( και το Μπαλόνι και το Μπαλόνι επίσης !! ).

    Ο Οκτώβρης είναι κλάσσικ μήνας κρυολογήματος . Ελπίζω να είσαι ήδη καλύτερα γιατί … είναι ήδη … Σάββατο ( γιούπι ) !!!! 😀

    Τέλεια η φωτογραφία αζ γιούζουαλ .

    Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα …

    ( νομίζω πως με την αγκνιρα έχουμε σχεδόν παράλληλους βίους – κι εγώ τα ίδια τραβάω το Σάββατο, ωχ … ) 😆

  9. Liakada

    Εχουν και το φθινοπωρο και η συννεφια τη ζεστασια τους Ρενατακι μου. Και ειναι ομορφα αμα μπορεις και τα ανακαλύπτεις οπως εσυ ΄-)
    Φιλια και εύχομαι πολλα περαστικούλια

  10. alepou

    Θα συμφωνήσω με την theorema. Τι μαγευτικές φωτογραφίες που ανεβάζεις!

    Φαντάζομαι ότι πάει το συνάχι ε; 15 μέρες πέρασαν και guess what: σήμερα είναι Παρασκευή!!!!!!!!!!

    1. renata Συντάκτης

      Αλεπού μου, πέρασε ευτυχώς ! Το καλύτερο είναι πως βγήκαν άψογες οι εξετάσεις της Γελαστούλας. 😀
      Αυτή τη βδομάδα πέρασε ξεκούραστα, λόγω της 28ης. 😉

  11. κωστής

    Καλημέρα Ρενάτα!

    Λοιπόν άκου τι έγινε…
    Χτες ήμουν για βόλτα στο Central Park, και είχε αέρα και πραγματικά υπήρχαν φάσεις που χιόνιζε φύλλα από τον ουρανό. Άρχισα λοιπόν να βγάζω φωτογραφίες με πεσμένα φύλλα στο έδαφος, σε διαφορετικά μέρη και σκεφτόμουν να τις κάνω post. Σήμερα μπήκα στο blog σου (μετά από αρκετές μέρες) και βλέπω την φωτογραφία σου και λέω… 😦

    Anyway …θα το κάνω το post κάποια απ’ αυτές τις μέρες.

    Η φωτογραφία σου πάντως, είναι 1000 λέξεις!

    Μια θερμή καλημέρα από την Νέα Υόρκη! 😀
    Να περνάς τέλεια! 🙄

    1. renata Συντάκτης

      Κωστή, σ΄ευχαριστώ, αλλά δεν είναι δικιά μου η φωτο!
      Αργκκ.. ΝΥ!!!!!!!!!!Καταπράσινη έχω γίνει απ τη ζήλια μου! 😦 Βγάλε πολλέέέέέές πολλές φωτο να δούμε . Οκ?

      Καλό σας μήναα! 😀

Σχολιάστε

