Θεία ξανά

Τα ποδαράκια της

Τα πατουσάκια της

Για την ακρίβεια χαζοθεία! 😀

Την πρωτομηνιά πιστή στο ραντεβού η Μπουκίτσα  ξεπρόβαλε και μας σκλάβωσε μεμιάς όλους. Είναι κουκλάκι ζωγραφιστό  και μοιάζει πολύ με την Γωγώ, όταν ήταν νεογέννητη!Όλα πήγαν καλά ευτυχώς για τη μαμά και το μωρό. Οι δυο θείες της δεν ξεκολλάγαμε από δίπλα τους μέχρι χτες που γύρισαν σπίτι. Ο μπαμπάς της κι η γιαγιά της πρόσεχαν τη Γωγώ εναλλάξ αυτές τις μέρες, η οποία δείχνει πως χαίρεται για το μωρό, αλλά ψιλοζηλεύει φυσικά!

Ακόμα πετάγομαι απ’ τον ύπνο νομίζοντας πως ακούω τη φωνούλα της Μπουκίτσας .  Μου λείπει κάθε λεπτό που δεν την βλέπω. Γιατρέ μου, τι έχω? 😆

50 thoughts on “Θεία ξανά

  1. renata Συντάκτης

    Βαλσαμόχορτο, έχει όπως κι η αδερφούλα της ψηλές γάμπες! 😉 Σ ευχαριστώ! 🙂

    Είναι για μένα όπως όλοι οι αγαπημένοι μου. Something special! 😉

    Aντιδρασέξ, λες? 😆 Ευχαριστώ για την ωραία ευχή! Ήδη η μεγάλη σπάει καρδιές! 😉

  2. renata Συντάκτης

    Κοκκινομπαλονίτσα μου, μου το έλεγαν στο μαιευτήριο. Αλήθειαα! 🙂
    Έχει τη μύτη και τα μάγουλα της μαμάς της και το σαγόνι και το μέτωπο του μπαμπά της! 😉

  3. renata Συντάκτης

    Λέμον , αχαχα! Είναι βαμβακερά! Της τα φορέσαμε το πρώτο βράδυ, γιατί ήταν μωβ τα χεράκια και τα ποδαράκια της. Μόλις τα φόρεσε γίνανε ροζ (κανονικά δλδ). 😉

  4. sikofagos

    Να σας ζήσει, να χαίρεται τη ζήση της!
    Να τη χαίρεστε κι εσείς [που το κανετε, εδώ και μέρες τωρα 😆 ]

    Kι αν ειναι να έλθουν κι άλλα, καλώς να κοπιάσουν! 😀

  5. renata Συντάκτης

    Σιορ, ευχαριστώ τη χάρη σας! Λόγω της καισαρικής της μαμάς της η παρουσία μας ήταν αναγκαία.Την τρίτη μέρα μπόρεσε κάπως η μαμά της να σηκώνεται και να την περιποιείται. 🙂

  6. Aura Voluptas

    Καλά … Τώρα είδα ότι ανέβασες και ποστ ! Περαστικά μου ( και σου για τη χαζοθείαση . μη γίνεις ποτέ καλά ! )

    Λοιπόν, επειδή είμαι φημισμένη πατουσομάντισσα ( γούστο κάλτσας εξαιρετικό ) κατέληξα ( βοήθησε και το τραγούδι βέβαια ) στο ότι βρισκόμαστε μπροστά στην πρώτη φωτογραφία της πρώτης ελληνίδας η οποία το 2030 θα κατακτήσει τρεις τίτλους : της Σταρ Ελλάς, του Νόμπελ Φυσικής και της Πρέσβειρας Καλής Θελήσεως στη θέση της Αντζελίνας .

    Να τη χαίρεστε και να είναι πάντα γερή και πολύ τυχερή . 🙂

  7. renata Συντάκτης

    Αλεπού μου, είναι όλη ένα κουκλάκι!Σ’ ευχαριστώ πολύ! 😀

    Aura μου, είναι ανίατη η πάθησή μου!Το ξέρω! 😀 Η μαμά -ζυγός που διακρίνεται για το καλό της γούστο στο ντύσιμο και τη διακόσμηση- σ΄ευχαριστεί θερμά και για τις ευχές!! Είναι ήδη Σταρ στην καρδιά μας ! 😉

  8. amelinia

    τι έχεις; έρωτα έχεις με τη Μπουκίτσα! μα τι γλυκό ονοματάκι. και τι γλυκό ποδαράκι! να σας ζήσει και να’ναι καλά! κι αυτή κι η μανούλα της, κι ο μπαμπάς της κι η αδελφούλα της και οι χαζοθείες της! όλοι καλά να’στε να τα χαίρεστε!

  9. renata Συντάκτης

    Συνάδελφε, σ΄ευχαριστώ. Να χαίρεστε κι εσείς τον τσίτσο και προσοχή στη βάφτιση. Γλυστράνε τ’ άτιμα πολύ!(μιλάω εκ πείρας 😛 )

    Μανιταράκι, φχαριστώώώ! 😀 Εύχομαι όλα καλά να σας πάνε μέχρι να ΄ρθει η σειρά σας! 😉

  10. χαρη

    Καλά Ρενατάκι, Θεία εσύ (με την καλύτερη έννοια ! ) – θείτσα (πολύ φοβάμαι) εγώ με τη χειρότερη δυνατή !!

    Μα είναι δυνατόν ;;; και μού στέλνεις μηνύματα … με σχετικήν νύξιν, κι εγώ … αγρόν (σαν να) ηγόραζα …

    Αλλά δ ε ν είναι έτσι, και το ξέρεις : Είναι που (αφενός είμαι τρελαμένη στη δουλειά) αλλά (αφετέρου και κυρίως), μ’ έχεις μπερδέψει με τις διακοπές σου, κι όλο πως έχεις πλέον φύγει νόμιζα !!! Τεσπα 😦

    Γλυκειά μου Να σού ζήσει το ανηψάκι, η Μπουκίτσα, η όπως αλλιώς θα λεχθεί εις το Μέλλον (που τής εύχομαι να είναι όσο Καλύτερο, Ευτυχέστερο, Γλυκύτερο, και Αισθητικότερο γίνεται…)

    (Προς το παρόν πάντως τα … καλτσάκια = ά ψ ο γ η ς ( «μπουμπουκίσιας») αισθητικής)

    Άφθονα Νοητά Φιλιά, και σ’ εσένα, και στην ίδια, και στους (ευτυχείς) γονείς

    🙂 🙂 🙂

  11. renata Συντάκτης

    Νίκο 🙂

    Χάρη μου, ούσα στο μικρόκοσμό μου, που έχει πλέον μυρωδιά μωρού, νόμιζα πως ήταν σαφές σε όλους. Θεία με την έννοια που δίνεις στη λέξη δεν υπήρξα, αλλά ευτυχώς είμαι με την άλλη και το προτιμώ τελικά. 😉

    Πού να πάω? Δεν μπορώ να ξεκολλήσω από δίπλα της!! Ευχαριστούμε για τις ευχές κι ανταποδίδουμε τα φιλιά! 😀

  12. κωστής

    Αφού υπάρχουν ακόμη αυτά τα πατούσια, και δεν τα δάγκωσε κανείς απο σας… όλα καλά! 😛 Γιατί εγώ δε νομίζω να αντέξω όταν βρεθώ σε τέτοιο πειρασμό! 🙄 😕

    Να σας ζήσει! Ό,τι καλύτερο και ΠΑΝΤΑ με ΥΓΕΙΑ! 😀

    Καλημέρα!

  13. χαρη

    προσέξτε μη φάτε καμιά κλωτσίτσα! : είναι άγρια τά (σημερινά – και δη αυτά που μοίρα (τσαλαπετεινού) τα προορίζει για βουνά – ) μωρά :

    φιλάκια, αφού το βλέπω πως είσαστε εδώ ακόμα ! 😛

  14. renata Συντάκτης

    Λιακάδα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ! 🙂 Πολλά πολλά του δίνω και περιμένω να μεγαλώσει λίγο να το «φάω»!! 😉

    Τρελοτουρίστες, φχαριστούμε ! 😀

  15. αγκνιρα

    Ρενάτα, τώρα το είδα, να σου ζήσει το ανηψάκι! 🙂
    Είναι μαγικές οι στιγμές που περνάει κανείς με ένα νεογέννητο, είναι ένα μικρό θαύμα από άλλον κόσμο… Και αλλάζει κάθε μέρα, όλο και κάτι καινούργιο «κάνει»! Και συ καλά νάσαι να το χαίρεσαι!

  16. Liakada

    HAPPY BIRTHDAY TO YOU
    Bρήκα κλειστή την πόρτα σου άφησα λοιπόν κι εγώ το δώρο μου στο σκαλοπάτι! Λένε οτι οι γιορτε΄ς κρατάνε 40 μερες! Οπότε δεν άργησα πολυ! χεχεχε
    φιλια και πολλές ευχες για ότι επιθυμεις!

  17. renata Συντάκτης

    Λιακάδα, τώρα πια της δαγκώνω το μπουτάκι και το μαγουλάκι! Έχει γίνει μπουκιά και συχώριο πια! 😉 Ευχαριστώ για το τραγουδάκι και τις ευχές! 🙂

    Θεώρημα, στο νέο ποστ (ως το βράδυ θ΄ανέβει). 😉

Σχολιάστε

