Ηρεμία

expecting to fly

Δυο βδομάδες ξεκούραση απ’ την παρουσία άλλου μες στο σπίτι. Πρόβα του επόμενου καλοκαιριού έμοιαζε. Προς έκπληξή μου ως και με τις δουλειές του σπιτιού ασχολήθηκα. Θυμήθηκα τη χαρά του να ορίζω το χρόνο σύμφωνα με τις ορέξεις μου. Να κοιμάμαι και να ξυπνάω αργά χωρίς να με ενοχλεί κανείς. Όμορφες,  ήσυχες μέρες .

Το καλύτερο είναι πως έχω ακόμα το μισό καλοκαίρι μπροστά μου. Αδημονώ να γνωρίσω τη μπουμπούκα και το ταξιδάκι θα γίνει  τέλη Αυγούστου, για να ΄μαι ορεξάτη στην επιστροφή στο σχολείο.

28 thoughts on “Ηρεμία

  1. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, ορθώς κατάλαβες! Αρχίζει λοιπόν η σφιχτοχερίαση, μια κι ο χρόνος μετράει αντίστροφα! ; ) Φιλιά !

    Θαλασσινή μου, σωστόόός ο Α. Χαχαχα! Καλό κουράγιο, μπουμπού! Σμουτς!

  2. κόκκινο μπαλόνι

    ρεεεεεεεεε, τι τέλεια εικόνα!!!!!!!!!!!!
    άνοιξε η καρδιά μου που την είδα!
    το τραγούδι δεν το ακούω…γκρχμμμ…μας το κόβουν από το δίκτυο…για στείλε ένα γιουτιουμπι να δω ποιο είναι!
    Μπονζουρ Ρενετάκι και από δω!

  3. renata Συντάκτης

    Μπαλονάκι μου, έχει κι ωραίο τίτλο με νόημα: «Expecting to fly»! ; ) Σ΄αποθύμησα βρε! σμουουτς!

    Αλεπού μου, αυτό πάνω απ’ όλα. Στο μεταξύ σήμερα απασχολούσα τη Γωγώ κι αυτοσχεδιάζοντας μου βγήκε μιούζικαλ με πρωταγωνιστές τα μικρά της πόνυ. Χαχαχα! Το ΄χω ακόμα! ; )

    Marcella, σ’ ευχαριστώ! : )

  4. Aura Voluptas

    Θετική μου φάνηκε αυτή η αντίστροφη μέτρηση … Να πάνε όλα καλά ( όποια κι αν είναι αυτά ) !

    Και όλα * ( σχεδόν ) όμορφα . Και το πολύχρωμο αερόστατο και η πολύχρωμη, υπέροχη μουσική . Η γοητεία του κλασσικού βρε παιδί μου, άλλο πράγμα .

    * Ερμηνεία του ( σχεδόν ) : τα περί ηρεμίας, ησυχίας, ξεκούρασης, έχω το μισό καλοκαίρι μπροστά μου μπλα μπλα μπλα, δε θα τα σχολιάσω για να μη σου δημιουργήσω τύψεις, επειδή σε πολυκαρασυμπαθώ γλυκιά μου . Θα πάω σε μια γωνιά μόνο, να σνιφ, κλαψ, λυγμ … ( χι, χι, χι, μιστεργκριιιν αγκαλιά με τον ίβιλ )

  5. κωστής

    Ένα απ΄τα πράγματα που μου’χει λείψει απ’ την φοιτητική (και τουριστική) ζωή μου στη Χαλκίδα. =/ ΚΑΝΕΙΣ πάνω απ’ το κεφάλι σου, ηρεμία, όλος ο χρόνος δικός σου, ξυπνάς – κοιμάσαι όποτε θέλεις …

    Καλό υπόλοιπο διακοπών σου εύχομαι Renata! =D
    Γέμισε μπαταρίες για το χειμώνα! =P

    Καλημέρα! =]

  6. renata Συντάκτης

    Τσαλ, οπωσδήποτε. Παρ’ όλα αυτά θα ‘μαι σ’ ετοιμότητα για κάνα μήνα ακόμα! 😉

    Aura μου, αχ! αυτογκαντεμιάστηκα. Γύρισε η μανούλα μου κι άρχισε το θέατρο του παραλόγου . Αυτή είναι δυνατή στο δράμα, εγώ πάλι στη σάτιρα. Καλοπερνάω! :Ρ
    Εύχομαι να ξεκουραστείς σύντομα!

    Κωστή, σ΄ευχαριστώ. 🙂

  7. sikofagos

    Φωτο»γράφετε» πάλι! Τα σέβη μου, Δέσποινα!

    Ε, λοιπόν, εχτές, που ήμουν πολύ κουρασμένος γιατί δούλευα σχεδόν έως τις μια μετά τα μεσάνυχτα(άντε, το αποκαλύπτω: είμαι νυχτοφύλακας που δεν άντεξε τη βάρδια και πήγε να κοιμηθεί στις 1.30 π.μ) έβαζα διάφορες μουσικές να χαλαρώσω κομμάτι. Ήταν ένα εκ των ψεσινών μου ακουσμάτων!

    Καλό απόγευμα , καλή συνέχεια! :χαμόγελον-αδαμάντινου-χαρακτήρος-και-δυομιση-καρατίων:

  8. renata Συντάκτης

    Γοργονίτσα μου, κατανοώ. Αλλά εσύ γνωρίζεις εξωτικά μέρη! ; )

    Σιορ νυχτοφύλακα, το ξέρεις πως μ’ αρέσει να «δανείζομαι » ωραίες εικόνες. Όσο για το κομμάτι το ΄χω συνδυάσει με καλοκαιρινά βράδια κυρίως. :χαμόγελο πλατύ:

    Μούργο, πού πάει το επιτέλους? : ρολλ:
    Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε αλλά η «εκτόξευση» θ’ αργήσει κάτι μήνες. Είναι βραδείας καύσεως αλλά δαπανηρή, γι αυτό μαζεύω «καύσιμα». : Ρ

  9. αγκνιρα

    καλησπέρα Ρενάτα! όμορφη φωτογραφία, την μουσικούλα θα την ακούσω αύριο, γιατί αυτή τη στιγμή κάποιος ροχαλίζει δίπλα μου :γουινκ:
    Καλά να περνάς, και καλώς να δεχτείς το ανηψάκι σου!

  10. χαρη

    Καλά, κι εγώ που νόμιζα πως έχεις ήδη φύγει – έπρεπε να σε συναντήσω αλλού!

    Δεν ξαναλέω «καλές διακοπές», θα σε ξαναβρώ εξάπαντος, πριν αναχωρήσουμε και οι δύο –

    (είδες…χάρη που’χει το να μένεις μόνος; (μόνη, εντάξει Κυρά της Ανοιχτής…)

  11. faros

    Ρενάτα, αν και δεν …. κατάλαβα … σκανδαλαμίδα που λένε … όμως η όμορφη φωτό σου και η ακόμη πιο όμορφη μουσική σου, με προδιαθέτουν ευνοϊκά !

    Εύχομαι να πάνε τα πράγματα όπως τα θες και τα ονειρεύεσαι !

    υ.γ. ξέρεις, κι όταν θέλουμε, μπορούμε να περνάμε καλά όπως και νάναι !

    Την Καλησπέρα μου !

Σχολιάστε

