30/6

IMG_1873

Μια βδομάδα ηρεμίας ήταν ό,τι έπρεπε μετά την παράνοια της προηγούμενης με τους μαστόρους εδώ μέσα και τη μητέρα μου στα όρια της υστερίας κάποιες φορές. Η λύπη απ΄το αποχαιρετισμό των συναδέλφων αντισταθμίστηκε κάπως απ΄την ατέρμονη θέα του γαλάζιου.

IMG_1802

Μετά συνήθισα την αφροντισιά, αφού όλα ήταν έτοιμα από άλλους και πολύ κοντά. Θα μπορούσα να το συνηθίσω εύκολα. 🙂 Χάρηκα που μπόρεσα να διαβάσω με όρεξη 4 βιβλία, που το ένα το είχα αρχίσει πριν το Πάσχα.Ενέσκηψε κι η καλοκαιρινή σταυρολεξο-σουντοκου-μανία . Αφού μ’ αρέσουν τα δύσκολα.

Ο καιρός δε βοηθούσε ως την Πέμπτη κι έτσι η παραλία έμενε σχεδόν άδεια, αλλά εμπόδιο δεν μου έγινε. Τουναντίον την Κυριακή το πρωί που γέμισε, ενοχλήθηκα αρκετά απ΄το θόρυβο.

IMG_1932

Γύρισα σ΄ένα άδειο σπίτι με χαρά που μετριάστηκε χτες το πρωί απ΄το αλαλούμ που επικρατούσε στους δρόμους και που μ έκανε να το σκυλομετανιώσω που βγήκα να πληρώσω λογαριασμούς και την Εφορία.

Παραδόξως χτες το πρωί και σήμερα ξεκίνησα κάνοντας δουλειές στο σπίτι -χωρίς να μου ζητηθεί καν!- και ψώνια. Το πιο παράδοξο είναι πως προγραμμάτισα το -χορτοφαγικό-μενού ολόκληρης της βδομάδας σκεπτόμενη το μαγείρεμά του με ευφορία, που δε μ’ εγκατέλειψε ακόμα. 😀

Το καλύτερο ήταν η χτεσινοβραδινή έξοδος ως τα ξημερώματα με φίλους σε ένα μπαράκι που θυμίζει νησί. Έχω σχεδόν κατασταλάξει που θα πάω για τη δεύτερη φάση διακοπών. Είμαι ανάμεσα σε δυο κοντινά κυκλαδονήσια (Σ.  ή Σ.) . Ελπίζω ν’ αποφασίσω γρήγορα και να βρω κατάλυμα.

24 thoughts on “30/6

  1. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, ναι. Το άλλο είναι η Σίφνος, που κοίταξα πρώτα. Όταν όμως τσέκαρα είδα τη Σέριφο, σχεδόν άλλαξα γνώμη. 🙂

    Μη ζηλεύεις βρε. Εγώ όμως σας ζήλεψα. 😉 Φιλιάά

  2. μούργος

    ρενατα, δεν λεω ωραια η θαλασσα και τα χρωματα της αλλα δεν πιανει μια μπροστα στις θαλασσες της ολλανδιας με αυτο το υπεροχο μολυβοκαφεγκρι χρωμα 😆
    (για οσους θεν να τις θαυμασουν ας πανε στο μαγαζι της κροτ)

  3. tsalapeteinos

    Καλό εγκλιματισμό μετά την πρώτη δόση διακοπών και ακόμα καλύτερη δεύτερη δόση. Ελπίζω να μη λείψεις για πολύ γιατί σου έχουμε ήδη αναθέσει καθήκοντα (κόκκινο κρυφό σχολειό).

    Αν πας Σίφνο πρόσεχε μη διασταυρωθείς με τον πρώην αρχιερέα της διαπλοκής, και #2 φορέα πολιτικής γκαντεμιάς μετά το Δρακουμέλ!

  4. κωστής

    @Кроткая:
    Κροτ μόνο διήμερο ήταν αυτό στην Ολλανδία; 😦

    @renata:
    Ρενάτα από που είναι οι φωτογραφίες;; 😀 (εκτός αν είμαι στραβός και δεν είδα 🙄 )

    Όσο για τα δύο Σ., δε έχω γνώμη, αλλά θα προτιμούσα δύο άλλα Σ. από σποράδες (Σκιάθος & Σκόπελος). 😉

    Καλημέρα & καλό μήνα! 😀

  5. renata Συντάκτης

    Μούργο 😛 😛 Μη μου πειράζεις την Κροτ εδώ μέσα. Γκέγκε?

    σ.Τσαλ, το είδα! 😉
    Α πα πααααααααα! Ούτε στον εχθρό μου αυτό! 😛

    Κωστή, πριν 20 χρόνια πήγα Σποράδες. Οι πρώτες διακοπές χωρίς γονείς! 😉
    Είναι στον Πατραϊκό, κοντά στην Καλογριά. Καλό μήνα 🙂

    Αλεπού μου, και τις δυο θέλω να δω. Αλλά όχι φέτος ! Στο μεταξύ η αδερφή μου γεννάει αρχές Αυγούστου και ή θα πάω μέχρι τις 25 του μήνα ή μετά τις 10/8. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Βέβαια 5 μερούλες τσίμα τσίμα με φτάνουν τα λεφτά!
    Φιλιάά

  6. αγκνιρα

    Ωραίες φωτογραφίες, ειδυλλιακές… Αυτή με τα καίκια (που είναι οι τελίτσες…. 👿 ) μου αρέσει ιδιαίτερα 🙂

    Σ. ή Σ. ; Δεν ξέρω τι να σου πω. Να σου ομολογήσω ότι ως νησιώτισσα στην καταγωγή έχω πάει σε ελάχιστα άλλα νησιά! Πάντα στην Αθήνα πηγαίναμε ως παιδιά, εμείς τα επαρχιωτάκια 😀
    Καλά να περνάς! (Σε 2 εβδομαδούλες την κάνω και εγώ 🙂 )

  7. sikofagos

    Μεταξυ διακοπών και διακοπών, εν τέλει διακοπές φαντάζουν …αι Αθήναι ! [που μεταξύ μας, κατα δεκαπενταύγουστο μη μου πεις πως δεν είναι…]

    Η πρώτη φωτο πολύ όμορφη. Η δευτερη μού θύμισε την αδυναμία μου. Μπάνιο και να βρέχει. Διώχνει τους άλλους λουόμενους διώχνει και τα ψάρια… Κι αν είναι μι οργανωμένη η παραλία (μπλιαχ) τότε διώχνει και τους ξαπλωστράδες και μετά έχεις τσάμπα σετ παραλίας!

    Με το καλό η συνέχεια και στα άλλα γράμματα της αλφαβήτας!

    Καλο βράδυ.

  8. Кроткая

    Μούργε, άει σιχτίρ από δω χάμου, που λέτε κι εσείς οι χαμουτζήδες! Α, ναι, εσύ δεν είσαι χαμουτζής είσαι γκέκας από τας Αλβανίας, χα χα χα!

    Κωστή, ναι καλέ, ένα πσκ τόσο δα ήταν!

    Αλεπού, Σέριφο, Σέριφο και για το κάμπινγκ που λέει η Σκουμπαολύν συμφωνώ, έχω πάει κι εγώ και είναι το μπεστ κάμπινγκ έβερ!

    Αγκνίρα, από το καλύτερο νησί είσαι (μετά την ΑΜοργό για μένα!).

    Σαν τις Κυκλάδες πουθενά γμτ… 😦

  9. renata Συντάκτης

    Σιορ, λατρεύω την άδεια πόλη μου τον Αύγουστο. Εδικά αν έχω πάει διακοπές πριν. 😉 Η παραλία ήταν άδεια τις περισσότερες φορές κι έκανα μπάνιο υπό βροχή τις πρώτες δυο μέρες. Καλό μήνα! 🙂

    Αγκνίρα, ουάου!

    Συνάδελφε, σ΄είχα υπόψη. Ανάμενε μέιλ. 😀

    Κροτάκι μου 😀

  10. confused

    Και στα δύο Σ θέλω να πάω, αλλά φέτος ούτε μέχρι τη Σ(ουβάλα) δεν μας παίρνει 😡
    Πήγαινε εσύ με το καλό να μας πεις εντυπώσεις και πληροφορίες 🙂

    Καλό Σ.Κ. ζουζού 😀

  11. renata Συντάκτης

    Θαλασσινή μου, δεν έχει δλδ deafislnads φέτος? Κουράγιο…

    Γοργονίτσα μου, ιδέες έχω πολλές. Υπάρχει κώλυμα χρημάτων να τις πραγματοποιήσω όλες όμως. 😀

  12. Aura Voluptas

    Αααα ! Τι όμορφες φωτογραφίες ! ( τις είχα δει αλλά τώρα βρήκα επιτέλους την ευκαιρία να το πω )

    Αααα ! Η Ρενάτα θα γίνει ΘΕΙΑ ενός μικρού Λιονταριού ( τι έχει να πάθει … η Ρενάτα βεβαίως ) !!! Τι καλά, μπράβο !

    Ααααα ! Η Αγκνιρα κι εγώ έχουμε τις ίδιες ρίζες ! Ντόϊνγκ !

    Ααααα ! Ο Μούργος είναι αλβανός γκέκας ! Χε, χε, χε … Θενκς Κροτ !

    ( πολλαπλά τα σοκ – ενθουσιασμοί, άντε να συνέλθω … )

    Φιλάκια πολλά

  13. renata Συντάκτης

    Αύρα μου, σ΄ευχαριστώ. Η ανιψούλα μου θα έχει και το όνομα ενός αγαπημένου λιονταριού (του μπαμπά μου). Οπότε μια χαρά θα τα πάω μαζί της! ; )
    Φιλιάά

  14. χαρη

    Τι ωραίες φωτογραφίες !

    (Και τα δύο νησιά που λογαριάζεις ωραία είναι, αλλά αύγουστο θα γίνεται χαμός)

    Καλό μήνα πάντως (τώρα που μπήκα κι εγώ ! )

Σχολιάστε

