Διακοπές

IMG_1631

IMG_1633

IMG_1634

IMG_1635

IMG_1637

IMG_1640

IMG_1639

IMG_1646

IMG_1649

IMG_1654

IMG_1655

IMG_1657

IMG_1660

IMG_1665

IMG_1667α

IMG_1674

IMG_1675

IMG_1693

IMG_1697

IMG_1705

IMG_1707

IMG_1711

Επειδή αύριο φεύγω για το πρώτο μέρος των διακοπών , μετά απ΄την κατήφεια των τελευταίων ημερών, θέλησα ν΄ανεβάσω κάτι όμορφο κι αισιόδοξο. Τις τράβηξα στις αρχές του μήνα σε μια επίσκεψη με τους μαθητές μου στο Βοτανικό κήπο Διομήδους!

Υ.Γ. Μούργο αυτό ήταν το ποστ που αρνήθηκες ν’ ανεβάσεις! Δες και κλάψε λοιπόν! 😛

34 thoughts on “Διακοπές

  1. renata Συντάκτης

    Αναζήτηση, σ΄ευχαριστώ για την ωραία ευχή! 🙂

    Γοργονίτσα μου, κι είχα και το νου μου στα μικρά μου, που ξετρελάθηκαν εκεί!!Υπέροχος ο κήπος κι έχω σκοπό να ξαναπάω ! 😉 Ας ελπίσουμε πως θα μας κάνει καλό καιρό! Σμουουτς!

  2. tsalapeteinos

    Ωραία λουλούδια… δε βλέπω όμως κόκκινα γαρίφαλα και το καταγγέλω!

    Καλές διακοπές αλλά φρόντισε να έχεις ανοιχτό το… κόκκινο τηλέφωνο σε περίπτωση έχταχτης επιστράτευσης!

  3. Aura Voluptas

    Φανταστικέεες !! Όλες ! Αλλά τα νούφαρα, το βατραχάκι και εκείνη με τη μέλισσα με ξετρέλλαναν ! Συγχαρητήρια Ρενάτα .

    Πρώτο μέρος διακοπών ??? Δλδ θα έχει και δεύτερο ? Ζηλεύω τρομερά και ταυτόχρονα χαίρομαι πολύ . Τον προορισμό δεν τον αποκαλύπτεις αλλά είμαι σίγουρη πως όταν επιστρέψεις θα μας τα πεις . Να περάσεις πολύ πολύ καλά !!!

    Υ.Γ. Αρνήθηκε αυτό το ποστ ? Αρνήθηκε ΑΥΤΟ το ποστ ??? Εμ βέβαια ! Λογικότατο ! 😉 :mrgreen:

  4. χαρη

    Καλές και τ ρ ε λ έ ς διακοπές, και το πρώτο μέρος κι όλα τα υπόλοιπα!
    (Αχ αυτή χελώνα! το’ξερες ότι είναι η μασκωτίτσα μου αυτό το ζωντανό;)
    φιλάκια

  5. sikofagos

    Η φωτο νο 1655, κάτωθεν του βατράχου, αυτή ντε η αστερομορφη, τι είναι, ρενάτα; Πανέμορφες, αλλά που είναι τα ανθρωποζουζουνα που είχες μαζί; Έτσι το οικοσύστημα (και το ηχοσυστημα, 😆 ) θα ήταν πλήρες!

    Καλές διακοπές, καταρχάς! Αναμένουμε λεπτομέρειες και για το …σηκουελ! 😀

  6. μούργος

    ρενατα δεν αρνηθηκαμε να τις ανεβασουμε λεμεεεεεεε!! 👿
    υ.γ.
    1. ειπαμε οτι πλέον στη λασπη τηρουμε αυστηρη σειρα προτεραιοτητος στο ανεβασμα ποστ (αν και σου προτεινα τροπο-οχι πολυ ακριβο 😀 – να παρακαμψεις τη σειρα, εσυ αρνηθηκες )
    2. μερικες ειναι πολυ ωραιες (εχεις και 3 θεματα που εχω σκοπο να ανεβασω καποτε στη λασπη. Tο υλικο υπαρχει, η ορεξη απουσιαζει)
    3. καλες διακοπες 🙂
    4. αουρα, δεν αρνηθηκα ειπαμε (εχει και το φαρμακι τα ορια του 👿 )

  7. κωστής

    :O Stunning!

    Απίστευτες φωτογραφίες!!!
    Τα νούφαρα καταπληκτικά, όπως και η φωτογραφία που έχει ένα μίγμα κισσού με φραουλιές και πευκοβελόνες. Η φωτογραφία με τα μπαμπού απλά παραδεισένια!

    Αυτά τα πράγματα βρίσκονται στην Αθήνα και ακόμη δεν έχω πάει;;; o.O

  8. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, φχαριστώ! Όμορφα πέρασα ! 🙂

    Αγκνίρα, ευχαριστώ πολύ! 🙂

    Άουρά μου, κοντά ήμουν. Σε μια ακτή του Πατραϊκού!
    Υ.Γ. Εμ! 😉

    Αναζήτηση, καληνύχτα! 🙂

    Σερί Ανφάν, χαίρομαι που σ’ άρεσαν! 🙂

    Αλεπού μου, ξεκουράστηκα ατενίζοντας συνέχει το γαλάζιο και διάβασα λίγο (3)! Η πιο μακρινή απόσταση ήταν τα 15 μέτρα απ΄την εξώπορτα στην παραλία! 😉

  9. sikofagos

    Καλώς ήλθατε, καλή ξεκούραση και καλή επάνοδο στας διακοπάς! 😀

    @L’Enfannt de la Haute Mer

    Ευχαριστώ πολύ! Α, έτσι είναι λοιπόν μια ανθισμένη μανόλια! Ομορφότατη!

  10. renata Συντάκτης

    Συνάδελφε τουρίστα, άρεσε πολύ και στα παιδιά! 🙂 Να ΄σαι καλά! 🙂

    Χάρη, καλές και ήσυχες-ήρεμες-ξεκούραστες πνευματικά και σωματικά ήτανε! 😉

    Σιορ, λευκή μανόλια!Υπέροχη δεν είναι? Τις φωτογραφίες με τα ζουζούνια μου τα κρατώ για δική μας χρήση ! Το ηχοσύστημα περιλάμβανε κυρίως επιφωνήματα και απορίες, που απευθύνονταν στον ξεναγό μας!
    Οκ, το καταλάβαμε! 😛

    Σερί Ανφάν, σωστά! 😉

    Μούργο, άσ΄τα σάπια. Σιγά μη σε πλήρωνα. Να με πλήρωνες έπρεπε, βρε!Πού θα έβρισκες τέτοιες φωτό? Εεε? 😛 😛

    Κροτάκι μου, έεετσι! 😀

    Τρελοτουρίστρια, μερσί! 🙂

    Θεώρημα, ευχαριστώ! Ήτανε ό,τι έπρεπε! 🙂 Φιλιάά

    Κωστή, σ’ ευχαριστώ! Ναι,όπως κι άλλες μικρές οάσεις. Να πας!!

    Διαστήματα, κι εσύ βρε! 🙂

    Σιορ, βρέθηκα κοντά σχετικώς στο κουρλόνησό σας. Φχαριστώ! 🙂

  11. silentcrossing

    Σε ευχαριστώ πολύ! Δεν έχω λόγια μπροστά σε αυτή την ομορφιά, ας ελπίζω ότι κάποια λουλουδάκια θα έχουν επιζήσει από τη χειμωνιά μέχρι την κυριακή!

    καλό βράδυ ρενάτα!

Σχολιάστε

