Σάββατο

3350946318_322ea35b22_b

Οι βδομάδες περνούν κουτσές αλλά παρόλα αυτά μοιάζουν ατέλειωτες οι πρωινές ώρες με το αλύπητο λιοπύρι που μας περιβάλλει. Δυσανασχετούμε όλοι και το μυαλό μας είναι μονίμως απόν. Δεν το πίστευα πως θα το ξεστομίσω τόσο σύντομα, αλλά με κούρασε η μονοτονία του καιρού κιόλας. Η συννεφιά σήμερα ήταν ευπρόσδεκτη.

Η βδομάδα που πέρασε έκρυβε λαχτάρες μικρές και μεγάλες σε πολλά επίπεδα. Στο σπίτι η πολυαγαπημένη μου μητέρα φρόντισε να με ταράξει αρκετά μη σεβόμενη απλές οδηγίες μου και κάνοντας του κεφαλιού της σε προσωπικό μου χώρο κι αντικείμενα. Δεν είναι η πρώτη φορά δυστυχώς ούτε κι η τελευταία, το ξέρω. Δυστυχώς το χρέος με κρατάει ακόμα ένα χρόνο εδώ και στη σκέψη σαλτάρω.

Στο σχολείο συνέπειες πράξεων και συμπεριφορών που συνέβαιναν όλη τη χρονιά βρήκαν απότομα ίσως την έκφρασή τους και το πιο δύσκολο είναι σε προσωπικό επίπεδο, που προσπαθώ να σκέφτομαι μόνο θετικά μια κατάσταση για να μην εξελιχθεί αρνητικά. Ευτυχώς το χτεσινό τελείωμα της βδομάδας σε όμορφη ατμόσφαιρα απομάκρυνε τη σκέψη απ’ τα δύσκολα.

Το Σαββατοκύριακο ξεκίνησε καλά με προσμονή για τα καλύτερα.Ας είναι η βδομάδα που ακολουθεί καλύτερη με θετικό αποτέλεσμα στο πιο σημαντικό.

21 thoughts on “Σάββατο

  1. renata Συντάκτης

    Χάρη, σ΄ευχαριστώ. 🙂

    Κροτάκι μου, έχω το νου μου και ψάχνω, αλλά ακούω εξωφρενικά ενοίκια γμτ. Μπροστά στο πιο δύσκολο-που είναι σε κοντινό μου πρόσωπο-τα υπόλοιπα είναι ασήμαντα τελικά.

    Θαλασσινή μου, το προσπαθώ. Αυτή η πανσέληνος πολύ αναποδιάρα γμτ.

  2. Aura Voluptas

    Καλά κάνεις και τα γράφεις και εκτονώνεσαι . Έτσι είναι πάντα τα πράγματα, μια πάνω, μια κάτω . Είσαι δυνατή όμως, θα τ’αντέξεις . Φιλιά κι ευχές για μια καλύτερη, καινούργια εβδομάδα !

    ( κι εμένα η ζέστη μου τη δίνει – μόνο στην παραλία την αντέχω 😉 )

  3. Τουρνέ στα νησιά

    υπομονή κοπελιά !

    Σε καταλαβαίνω, για 10 μέρες πάω Χριστούγεννα και Πάσχα και φρικάρω!
    όσο για το νοίκι κάποια στιγμή θα πέσουν τι σκατά οικονομική κρίση έχουμε?

    άντε και γρήγορα η μετακόμιση !

  4. renata Συντάκτης

    Άουρά μου, αυτά που συμβαίνουν σ’ εμένα ναι. Ελπίζω να μη χρειαστεί ν΄αντέξω και των άλλων. Όταν είμαι σπίτι δε με νοιάζει η ζέστη, αλλά όταν είμαι εφημερία στο προαύλιο (διπλή την προηγούμενη βδομάδα) δεν παλεύεται.

    Συνάδελφε τουρίστα, με νιώθεις! Αν δε τελειώσει το χρέος του αμαξιού , δεν το βλέπω γμτ…

  5. tsalapeteinos

    Σήμερα έπιασε Βαρδάρης και δρόσισε! Μακάρι να διώξει και την αναθεματισμένη υγρασία…

    «όταν είμαι εφημερία στο προαύλιο (διπλή την προηγούμενη βδομάδα) δεν παλεύεται»

    Ακούγεται λες και είσαι δεσμοφύλακας σε φυλακή!

    Το πρόβλημα με τα υψηλά ενοίκια θα εξαφανιστεί στην αταξική κοινωνία του μέλλοντος, όπου θα καταργηθεί η ατομική ιδιοχτησία και θα μπορούν όλοι να πηγαίνουν να μένουν σε όποιο σπίτι και εξωχικό θέλουν.

  6. renata Συντάκτης

    σ.Τσαλ, δεν πέφτεις και πολύ έξω! 😛
    Απ΄το απλό «δε χτυπάμε τους συμμαθητές μας» μέχρι το «μη χοροπηδάς, παιδάκι μου, πάνω στο περβάζι!». Αφού αυτά κάνουν σα φυλακισμένα που τα ελευθέρωσαν στο διάλειμμα, πως να μην νιώθω εγώ δεσμοφύλακας-πιθανός φυλακισμένος? 🙄

    Πολύ αργεί γμτ η κοινωνία αυτή όμως!

  7. Кроткая

    Τσαλ, Βαρδάρης στην ΑΘήνα; Μήπως είχατε και πουνέντε;

    Άμα περιμένει η Ρενάτα ως την αταξική κοινωνία για να μετακομίσει, σύντροφε Τσαλ, θα την προλάβει ο ζουρλμανδύας, μάνα μου!!

  8. tsalapeteinos

    @Ρεν+Κροτ

    Παρέλειψα να αναφέρω πως για να επισπευτεί η άτιμη η κοινωνία, μπορούμε να ξεκινήσουμε ξεσπιτώνοντας μερικούς «νοικοκυραίους», μαζεύοντας και το λίπος τους για το χειμώνα, ώστε να μην εξαερτώμαστε ενεργειακά από τη ΓΑ3ΠΡΟΜ!

    Όσο για τη χρήση του Βαρδάρη αντί Βορριά, είναι κίνηση καλής θέλησης προς τους γείτονες Σλαβομακεδόνες, στα πλαίσια της διαπραγματευτικής προσπάθειας Νίμιτς.

  9. Theorema

    Κάποτε θα τα θυμάσαι και θα χαμογελάς, θα το δεις. Υπομονή χρειάζεται, και μια καλή δόση χιούμορ! Όλα προχωράνε προς το καλύτερο, γιατί όχι κι ο καιρός?…
    Να χαμογελάς, η εβδομάδα είναι ωραία 🙂

  10. renata Συντάκτης

    σ.Τσαλ, ο Βαρδάρης μου θύμισε το τραγούδι του Νίκου. Μπας κι είχες εκεί το νου σου? 😛 Όσο για τι λίπος, πολλές φορές το Φάιτ Κλαμπ έχεις δει μάλλον! 😆

    Ούτινα, ίσως και να ΄ναι. Καλησπέρα 🙂

    Θεώρημα, αφού το πιο δύσκολο δείχνει να πηγαίνει πολύ καλά, όλα τ άλλα είναι απλά παράπονα. Χαμογελώ όσο μπορώ. 🙂

  11. tsalapeteinos

    Όχι δεν πήγε εκεί ο νους μου, συνιθίζω να αποκαλώ το βορριά ετσι για περισσότερο… εξωτισμό.
    Έχω δει αρκετές φορές το Φάτι Κλαμπ άλλα όχι τόσες πολλές όσες τους Νονούς και τον Σημαδεμένο!
    You talking to me? Α ναι και τον Ταξιτζή!

  12. renata Συντάκτης

    Τσαλ, εντάξει. Α, μιλάς τη γλώσσα μου! 😀

    Όσο για τους νοικοκυραίους τους αφιερώνω το παρακάτω τραγουδάκι:
    «Τα ‘χω μισήσει τα ολόχρυσα κλουβία σας,
    με κυνηγάνε σ’ όποιο τόπο και να πάω,
    να το ξέρετε μια μέρα θα σας φάω,
    όλους εσάς όπου κοιτάτε (μόνο) τη δουλειά σας».

Σχολιάστε

