Επετειακό

Μετά τη βροχή

Μετά τη βροχή

ο κήπος μας

ο κήπος μας

νοτισμένος και πιο όμορφος

νοτισμένος και πιο όμορφος

μου φάνηκε

μου φάνηκε

κι όλα πιο καθαρά!

καθαρός κι υπέροχος!

Έτσι με λουλούδι ξεκίνησα . Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια!
Σήμερα αναφερόμουν σε μια συζήτηση  στις συνθήκες που μ’  ώθησαν να ξεκινήσω. Τώρα που είναι όλα αυτά πίσω μου ευτυχώς ( ούτε ως εφιάλτη δεν τ΄αντέχω) χαίρομαι για όσα μου έδωσε αυτή  η ασχολία.Το καλύτερο, που δεν πρόσμενα κιόλας,  είναι φίλους εκλεκτούς .  😉
 Καλό κουράγιο σε όλους μας!  😀
Υ.Γ. Με τιμά που έχω βλογογενέθλια με το Μπαμπάκη!! Διαβάστε εδώ!
27 thoughts on “Επετειακό

  1. fava

    Χρονια πολλα λουλουδενια Ρενατουλα! Συνεχιζουμε εμεις, πάμε γερα! Και ασε τους αλλους να λένε οτι το μπλογκιγκ πεθανε (απο τις μαχαιριες που εγραψε ο μπαμπακης ειναι και αυτη 😉 )
    Φιλακια πολλα!!

  2. mpampakis

    Έχουμε άραγε και τον ίδιο e-ωροσκόπο; 😉

    Να είμαστε καλά κορίτσι μου και να κοιτάζουμε πάντα το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία.

    Φιλιά, φιλιά πολλά, καλή μας Ανάσταση!!! 🙂

  3. renata Συντάκτης

    Φαβίτσα μου, σαν το ουίσκι ένα πράγμα δλδ! 😆 Το blogging απέθανε! Ζήτω το blogging! 😀
    (Βρίσκομαι σε φοβερό κέφι, γιατί απόψε ταξιδεύω!) Σμουουουτς!

    Sike, δυστυχώς δεν είναι δική η φωτογραφία μ’ αυτό το υπέροχο γατόνι! Απ΄το νετ το δανείστηκα, γιατί κι εμένα μου βγάζει αισιοδοξία! 🙂

    Μπαμπάκη, λες? Μπαα… 😛 Αυτό επιθυμώ και δι’ υμάς! Πολλά φιλιά σε όλους σας!

    Θαλασσινή μου, περνάνε σαν νερό. Σήμερα σκεφτόμουν πως σε ορισμένους τομείς φερόμαστε και επηρεαζόμαστε σαν τους έφηβους, ενώ έχουμε πάψει προ πολλού να είμαστε (ηλικιακά τουλάχιστον!) 😉 Μάκιαα

    Βάλσαμο, σ΄ευχαριστώ. Τούρτα ε? Με δελεάζεις! 😀
    (Αν κατάλαβα καλά: 1η& 3η=δεν ξέρω τι είναι, 2η=ίριδα, 4η=κρίνος και 5η=φρέζες).

  4. renata Συντάκτης

    Βάλσαμο, το ξέρω. 🙂 Όλα κρίνοι είναι, ίριδες και κάλλες. Απλά εδώ αυτό είναι γνωστό ως κρίνος (σκέτος), γι αυτό το έγραψα έτσι. 🙂 Προσωπικά προτιμώ τις γαλάζιες ίριδες! 😉

    Τέλειες οι εικόνες, ειδικά στον τελευταίο σύνδεσμο! 😉

  5. χαρη

    ευσεβείς πόθοι είναι αυτά Ρενάτα: πολλοί θα τό ‘θελαν να λήξει η ιστορία με τα βλόγια (βλογάν τα γένια τους) γιατί τούς βγήκε κάτι άγνωστο (και ανεξέλεγκτο ενώ νομίζαν ότι τα ‘χουν όλα υπό τον (καλό τους) έλεγχο) Να μην πτοείται κανείς λέω εγώ (εγώ εννοείται που προς το παρόν μόνο επισκέψεις κάνω…)

    να τα εκατοστήσεις χιλιάσεις (εκατομμυριάσεις, ναι!) και να’χεις πάντα αυτή την όρεξη για ζωή (την τόσο παρηγορητική όρεξή σου για ομορφιά)

  6. renata Συντάκτης

    Χάρη, σκεφτόμουν κατά καιρούς για τα κειμενάκια που ΄χω εδώ πως δεν είμαι για όλα περήφανη (είναι πολλά υπερβολικά, ειδικά του πρώτου χρόνου), αλλά είναι όλα αληθινά. Όπως μου ΄πε και μια φίλη όμως το θέμα είναι με ποιο σκοπό ξεκινά να γράφει κανείς. Αυτό τα ξεκαθαρίζει όλα. 😉
    Γράφω πλέον όποτε μου ΄ρθει, αυθόρμητα τις περισσότερες φορές (τα καλύτερά μου) κι όταν θέλω κάτι να πω (μπορεί και σε μένα την ίδια), με ή χωρίς τη δυνατότητα σχολιασμού. Κι όταν με πιάνουν οι κλειστές μου, περιδιαβαίνω σιωπηλή τα μπλογκς που διαβάζω. 😉

    Ευτυχώς αυτή η όρεξη δε μ΄αφήνει ποτέ! 😀 Να ΄σαι καλά!

    Belbo, σ΄ευχαριστώ. Να ΄σαι κι εσύ καλά με τα ωραία σου θέματα! 😀

  7. Aura Voluptas

    Χρόνια Πολλά κι από εμένα !! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις έτσι όμορφα .
    Κούκλες τα λουλούδια του κήπου !!

    Καλή Ανάσταση Ρενατάκι, τα καλύτερα έρχονται !:-D

  8. abttha

    χριστός ανέστη και χρόνια πολλά!
    μπήκα εδώ επειδή σε είδα στο παιδί της θάλασσας. γι’αυτό επαναλαμβάνω την ευχή που είδα να γράφει:
    να τα λουλουδο-χιλιάσει το μπλογκ σου, πραγματικά οι φωτο σου ανοίγουν την ψυχή!
    κάθε καλό!
    πάντα καλημέρες και χρόνια όμορφα!

  9. abttha

    το παιδί της θάλασσας είναι για μένα η κυρία περφοράτουμ με τα πραγματολογικά της σχόλια!
    (όντως κάλες τις λέμε, ήταν το αγαπημένο λουλούδι της στριγκλούλας μαμάς μου, κι είχε η μικρή μας αυλή στεφάνι από κάλες…:)

  10. αγκνιρα

    Χρόνια πολλά, Ρενάτα, και για το Πάσχα -εστω και καθυστερημένα- και για το μπλογκ! Τρία χρόνια, περάσανε γρήγορα ή αργά; Ξεφυλλίζεις ποτέ πίσω για να διαβάσεις τα παλιά σου ποστ;

  11. renata Συντάκτης

    Μούργο, κρατήσου!! 😛 Αμ αναστήσαμε, Απόστολεεε! 😆

    Κόκκινο μπαλόνι, σ΄ευχαριστώ! Πέρασα μούρλια! 😉

    Άουρά μου, να ΄σαι καλά! Το πιστεύω! 😉

    Διαστήματα, όντως! 🙂

    Θεώρημα, σ΄ευχαριστώ. 🙂

    Γοργονίτσα μου, έτσι. Προς το φως! 😉

    Αγκνίρα, να ΄σαι καλά! 🙂 Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση. Τα χρόνια πέρασαν γρήγορα στα ευχάριστα κι αργά στα ζόρικα. Μερικές φορές που «κολλάω» (σε δύσκολες περιόδους) κοιτώ πίσω και βλέπω πως κάθε φορά τα δύσκολα περνούν κι έτσι προχωρώ. 😉

    Abbtha, καλώς όρισες! Σ΄ευαριστώ. Κι η δική μου στριγκλούλα είναι! 😉

    Χνουδάκι μου, κι εγώ αυτό πιστεύω. 🙂 Σμουουτς!

    Κροτούλα μου, δεν πειράζει. 🙂 Πέρασες καλά?

  12. Theorema

    Χρόνια σου πολλά,κοριτσάκι. Πάντα να μας φωτίζεις με τα απλόχερα χαμόγελά σου και με το όμορφο μυαλουδάκι σου. Να μην κωλώνεις μπροστά σε δυσκολίες καινα χαίρεσαι τα τυχερά, να έχεις γύρω σου αγάπες και φίλους και η ζωή σου να είναι ένας δρόμος χωρίς εμπόδια (όχι σοβαρά τουλάχιστον) και γεμάτη άξιες εκπλήξεις.
    Σου εύχομαι να περνούν τα χρόνια κι εσύ να ομορφαίνεις όλο και πιο πολύ.
    Φιλί εορταστικό 🙂

Σχολιάστε

