Απρίλης

cebbceb9cf86cf84-cebcceb9-ceb1cf80

Άλλαξε ο καιρός επιτέλους. Τα πιτσιρίκια έχουνε τον αμάζευτο, λόγω καλοκαιρίας. Εγώ έχω το μυαλό φευγάτο από τώρα. Η υπόλοιπη θα με συναντήσω σε δυο βδομάδες.  😉

Χτες δε μου ΄κανε καρδιά να γυρίσω σπίτι με τέτοια λιακάδα. Ευτυχώς θα εκδράμω αύριο.  😀

Από βδομάδα θα ανοίξω τη γκαλερί με τα έργα των λιλιπούτειων (3 διαφορετικά θέματα!!!), αν και στα πήλινα ξεφύγαμε χρωματικά. 😛  Πρωταπριλιάτικη φάρσα τους έκανα με επιτυχία!  😆

Να περνάτε καλά! 🙂

Disclaimer: Το ποστ είναι τηλεγραφικό κι ολίγον προσεχώς, γιατί δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. 😛

15 thoughts on “Απρίλης

  1. renata Συντάκτης

    Κροτούλα μου, επεράσαμ’ όμορφααα! 😀

    Δε θυμάμαι απ΄οπού ακριβώς την απαλλοτρίωσα, αλλά το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ. 😉 Τίτλος της : lift me up!

  2. Aura Voluptas

    Τι ωραία που ταιριάζει το τραγούδι με τη φωτογραφία … Τέλειο .

    Πάντα να περνάς καλά και από εδώ και πέρα πιο ανεβασμένη !

    Θα ανεβάσεις ποστάκια με τα έργα των παιδιών ?? Θα τα περιμένω οπωσδήποτε ! 😉

  3. renata

    Αλεπού μου, ναι!! 😀

    Φαραώνα μου, έχω ακόμα περιθώριο για το Πάσχα.Θα αλληλοευχηθούμε εγκαίρως! 😉 Φιλιά

    Θεώρημα, το πρoσπαθώ! 😀

    Mούργο, μα δεν το ξέχασα ποτέ. Δικοί μου αγαπημένοι επίσης! 😉 (Είναι της εποχής μας βλέπεις! 😛 )

    Άουρα μου, θα΄μαι! Το ποστάκι ελπίζω να ανεβεί μες στη βδομάδα. :)Ξεμείναμε από σύνδεση (αλλαγή παρόχου).
    Φιλιάά

  4. papet

    Πω, πω…
    Ρενάτα, με αναγκάζεις πάλι να ξανα-ματα-διαπιστώσω για ακόμα μια φορά (μετράς;) πόσο πολύ ταιριάζουν οι μουσικές μας προτιμήσεις…
    Το κομμάτι αυτό έχει μια εξαιρετική «απριλοφθινοπωρινή» διάθεση που ουσιαστικά ακυρώνει τον εαυτό του υπό την αφόρητη ζέστη του καλοκαιρινού ήλιου αλλά και μέσα στο καταχείμωνο. Έχει τόσο έντονο το στοιχείο της μεταβολής, που μόνο σε αλλαγή εποχής δείχνει να συντονίζεται απόλυτα με το περιβάλλον.
    Καλό Πάσχα.

    May the Force b with u…
    papet

  5. renata Συντάκτης

    Papet, δεν μετρώ. Είναι ευχάριστο πάντα να διαπιστώνω εκλεκτικές συγγένειες, όπως στη μουσική. Συμφωνώ απόλυτα με τη διαπίστωσή σου.
    …and with ou also 😀

    Αγκνίρα, όπως νιώθω. 🙂

    I’m back!! 😀

  6. sikofagos

    Πολύ χαιρόμαστε που χαίρεστε, που φεύγετε, που έρχεστε, που πετάτε, που πατάτε, που τραγουδάτε, που, που.. 😀

    Εγω μόνο τρέχω αυτόν τον καιρό [και να πεις πως είμαι ο Βέγγος και μου πάει… ψέμα θα ‘λεγα], αχ, οι εποχές… πάνε με τις εποχικότητες μαζί δυστυχώς!!

    Κι η Αυρα έχει δίκαιο: φέρε φωτο από έργα παιδικα! Ναι, ναι, ναι, ναι!

  7. renata Συντάκτης

    Σιορ μου, απόψε να δείτε πώς πετάω. 🙂 Παρακαλούθησα το «Δον Κιχώτη» κι είμαι συνεπαρμένη! Μαγεία σκέτη ήταν! 😀

    Αύριο το απόγευμα τα έργα τους! 🙂

  8. renata Συντάκτης

    Κόκκινο μπαλόνι, είναι απόλαυση! Το καλοκαίρι μας εκμαυλίζει με τέτοιες μέρες σαν τη σημερινή, αλλά δυστυχώς είν’ ακόμα μακριά. Ευτυχώς όμως από σήμερα έχω διακοπές! 😀

Σχολιάστε

