Όπως μπαίνει η άνοιξη

img_0580ceb1

Χτες η Μεγαλειοτάτη μου θύμισε ένα τραγούδι που μ’ άρεσε πολύ. «Κι έτσι ξαφνικά όπως θα μπαίνει η άνοιξη…» .

Ένα τραγούδι που ΄κανα πράξη τρεις άνοιξες πριν και πήρα το τιμόνι της ζωής μου ξανά στα χέρια μου γερά και μέσα από σκαμπανεβάσματα έφτασα ως εδώ και συνεχίζω. Και κάθε άνοιξη βλέπω τα λουλούδια που ανθίζουν και τα χαίρομαι καθώς βλέπω πως ξεπέρασαν το χειμώνα αλώβητα.Ίσως και γι αυτό τα φωτογραφίζω, σαν απόδειξη.

Ίσως και γι αυτό στις φωτογραφίες που μ’ αρέσει να χαζεύω και να χάνομαι σ΄αυτές, πρωταγωνιστούν αυτά και τα θαλασσινά τοπία  χωρίς την παρουσία ανθρώπου.Τα βρίσκω τόσο αισιόδοξα με τον απέραντο ανοιχτό ουρανό. Μια υπόσχεση…

Ίσως και γι αυτό κάθισα σήμερα μες στο αμάξι , αραγμένο στον παραλιακό να ευχαριστιέμαι την ανταριασμένη θάλασσα. Απέναντι η Σαλαμίνα σχεδόν δε φαινότανε απ΄την ομίχλη, δίνοντάς μου την ψευδαίσθηση του ανοιχτού πελάγους. Κι όσο φυσούσε τόσο η υπόσχεση πως θα καθαρίσει τη σκόνη του χειμώνα και η βροχή θα τα ξεπλύνει όλα, για να φανεί η ομορφιά καλύτερα, βόλταρε στο μυαλό μου. Εγώ που ακόμα  τρέμω να οδηγώ στους μεγάλους δρόμους, μια τέτοια μέρα θα ‘θελα να βγω σεργιάνι. Σα να ΄ναι το Μπελκάντο μια κιβωτός μ’ εμένα  μοναδικό επιβάτη.

«Ως που να ΄ρθει η άνοιξη και να με ξεκουνήσει»,  να με οδηγήσει σε νέα μονοπάτια .

24 thoughts on “Όπως μπαίνει η άνοιξη

  1. QueenElisabeth

    Χαίρομαι που σε ξεκούνησε η άνοιξη. Εγώ σε γνώρισα «μετά», δεν σε ήξερα στο «πριν» αλλά κάτι μου λέει πως είσαι καλύτερα έτσι. Καλή άνοιξη καλή μου!

    (την προτιμώ αυτή την ευχή από το μπανάλ «καλό χειμώνα»)

  2. renata Συντάκτης

    Ελισσώ μου, περιμένω να με ξεκουνήσει για τα καλά και φέτος. 😉 Σου στέλνω φιλιά ανοιξιάτικα.

    Inconnue, καλημέρα. Σας ευχαριστώ που με μάθατε πώς το λένε. 🙂
    Γεμίζει ο κήπος μας γύρω στον Απρίλη.Τ΄αγαπημένα λουλούδια της μητέρας μου.
    Προσωπικά έχω αδυναμία στα βολβοειδή : υακίνθους, νάρκισσους, τουλίπες, φρέζες κ.ά.

  3. lemon

    Την άνοιξή σου την ζείς τώρα, σε βλέπω, εδω και τρία χρόνια-τουλάχιστον, λίγο-λίγο, ανθίζεις, δεν το νιώθεις κι εσύ?
    ΩΩωωω, τα σημάδια, τα σύμβολα… Για κοιτάξου στον καθρέφτη, βολβοειδές μου εσύ, στα μάτια, και πες μου τι βλέπεις, ειλικρινά!

  4. renata Συντάκτης

    L’ enfant de la haute mer, γνώριζα λίγα για τη φαρμακευτικη της δράση, επειδή τη βλέπω μέρος της σύνθεσης σε προϊόντα μιας εταιρείας με φυτικά καλλυντικά.
    Καθόλα εντυπωσιακό το βλέπω εγώ πάντως.

    Λεμονάκι, τι να πω, που η κουβέντα σου τα ΄πε όλα. Βλέπω έναν ξεροκέφαλο(tagline) άνθρωπο που χαίρεται που έκανε καλούς φίλους τα 3 αυτά χρόνια εδώ μέσα, που άλλαξε λιγάκι παραμένοντας ίδια στα βασικά, βρήκε κι ευχαριστήθηκε γραφές κι ακόμα ανακαλύπτει. 🙂

    Μούργο, εδώ αυτή γούσταρα να βάλω. 😛

    Μπα, μπα , μπα! Πώς και τις είδες τις άλλες? Με παρακολουθείς? 😮

    (Που να δεις και τις ομιχλώδεις τις χτεσινές.Χάλιααα! 😛 😛 )

  5. renata Συντάκτης

    Μούργο, μου διέφυγε εκείνη τη στιγμή. Πώς φωνάζεις έτσι? Τς τς τς.
    Ουχί!Θα τις φλικάρω μάλλον. 😛 Κι άμα θελήσω αργότερα τις ποστάρω.

    Μισοψήνομαι αυτόν τον καιρό για φωτομπλογκ με στιγμιότυπα της πόλης. Μη γελάς, σε βλέπω.

  6. Ρόδι

    Ωραιααααα, τώρα θα μου κολλήσει στον εγκέφαλο, όπως πάντα κάνει αυτό το κομμάτι, και θα το τραγουδάω και στον ύπνο μου!!!
    Να ‘σαι καλά Ρενατένια, πολύ όμορφη ανάμνηση. Και βοήθησε και ο καιρός να το καταλάβουμε, ετσι?

    ΥΓ Πιες εχινάκεια για να μη σε βρει καθόλου αυτή η παλιο-ίωση που μας ψιλοτσίμπησε όλους.

  7. αλεπού

    Δεν υπάρχει καλύτερη εποχή! Η Άνοιξη μας γεμίζει πάντα με αισιοδοξία και προσμονή.
    Στο’χω ξαναπεί, αλλά το λέω πάλι: Τι ωραία που φωτογραφίζεις τα λουλούδια! 🙂

  8. renata Συντάκτης

    Teo, όντως! 🙂

    Ρόδι μου, αν το τραγουδάς στον ύπνο σου, θα βλέπεις ωραία όνειρα! 😉 Ναι, ο καιρός βοηθάει, ειδικά όταν μετά απ΄τη λιακάδα έρχεται η βροχή και τούμπαλιν. Δεν προλαβαίνουμε να βαρεθούμε! 🙂
    Δυο συνάδελφοι -που κάνουν ομοιοπαθητική- μου το λέγανε για την εχινάκια, αλλά το αμέλησα. Ελπίζω να συνεχίσω να τη γλυτώνω, καθώς κάθε μέρα ένα άρρωστο παιδί λείπει. Φιλιά στη μπέμπα! 🙂

    Αλεπού μου, απίθανη δεν είναι? Μας ξεγελά και μας ξεσηκώνει. Ευχαριστώ! Ελπίζω πως θα τα πούμε σύντομα κι από κοντά! 😉

    Βασίλη, έχω βγάλει πολύ καλύτερες απ΄αυτήν. Δες τα πιο πάνω λινκ κι αυτό (χτεσινό) και διάλεξε: http://www.flickr.com/photos/anagennimeni/3338225714/

  9. renata Συντάκτης

    Θεώρημα, ευχαριστώ πολύ για την ευχή και για το κοπλιμέντο (κοριτσάκι). 😀 Αντεύχομαι λοιπόν!

    Όσο για το χορό που λέγατε count me in! 😉

  10. μούργος

    ρενατα αν δεν κανεις ενα ξεκαθαρισμα στις φωτο σου και δεν ανεβασεις και τις θολες σου στο νεο σου φωτο-μπλογκ , τοτε εχεις να στειλεις κοσμο στον οφθαλμιατρο για τζαμπα εξετασεις ουυυυυυυ 😆

  11. renata Συντάκτης

    Μούργο, μην το δένεις και κόμπο (περί φωτομπλογκ)! 😛 Σιγά μην τα παίρνω κι από οφθαλμιάτρους για να τους στέλνω πελατεία. Κάτι τέτοια μόνο εσύ τα σκέφτεσαι! 😛

  12. sikofagos

    Κι έτσι ξαφνικά, όπως μπήκε η άνοιξη, μου κάψε ένα αστραποκεραυνοβόλημα (το καβουρδισμένο μου πια) μόντεμ…

    Και μόλις που είχα αποφάσισει μετα κόπων και βασάνων να τελέψω με τα σουρτα φέρτα και να γίνω νοικοκύρης!…

    Άντε πάλι στη γύρα προς ανευρεση διαθεσίμου θέσεως έμπροσθεν διαδικτυωμένου υπολογιστού εις φιλα προσκέιμενη οικίαν.

    Σήμερα βρήκα μία, εξου κι η βίζιτα.

    Κι έχω αρχίσει και φωτοσυλλέγω (σε έχω κατακλέψει, κυρά μου)…

    Αλλά τήρα μια ματιά και στο Ιόνιο, Ρενάτα μας. Εχει και δω φιόρα ( αλλά, δυστυχώς, έχει κι ανθρώπους, χεχεχε )

    Καλό σου βράδυ 🙂

  13. renata Συντάκτης

    Σιορ με το ταξιδιωτικό σακίδιο, εύχομαι να σας βλέπουμε συχνότερα. 🙂

    Μα δε με κλέβεις, αφού σ΄αφήνω. 😛 Έχω την εντύπωση πως θα σ΄αρέσει και το νέο ποστ.

    Το Ιόνιο μ’ αρέσει και το ΄χω επισκεφτεί πολλάκις! Να ξαναμυρίσω (και να φωτογραφήσω) μπουγαρίνι θα το ΄θελα πολύ!

    Καλό βράδυ!

Σχολιάστε

