Αγαπημένε μου Αη Βασίλη,

3098789040_b5c66c6078

δεν είμαι πια μικρή και δε θα σε ζαλίσω με παιχνίδια. Ούτε θα σου ζητήσω όσα η Μέριλιν. Λίγα θα σου ζητήσω και θα δεις κι εγώ όσο καλύτερη θα ‘μαι φέτος. Τουλάχιστον θα προσπαθήσω.

Σ΄ευχαριστώ:

  • Για όσα καλά κουβαλά η χρονιά που φεύγει. Ανθρώπους, ταξίδια, εμπειρίες, όνειρα κλπ.
  • Για τις φιλίες που κάνουν τη ζωή μου ανεκτή ως πολύ όμορφη.
  • Για τη νέα ζωή που έρχεται.

Θέλω :

  • Υγεία για όλους. Μην ξεχνάς όλα τα παιδιά (μεγάλα, μικρά, μωρά και έμβρυα), τους γονείς τους κι ύστερα εμάς τους υπόλοιπους.
  • Περισσότερη ψυχραιμία στους γονείς, αν μπορείς, δώσε τους (pleaaaaase!  μην ξεχάσεις τη μαμά μου, δεν είχε ποτέ αρκετή).
  • Δύναμη και κουράγιο σε όλους και κυρίως στα παιδιά (κι εγώ πόσο ν’ αντέξω την παράνοιά της , Άγιε μου? ).
  • Όρεξη για να κάνω ακόμα καλύτερα τη δουλειά μου και πολλήήή υπομονή.
  • Last but not least,  Άγιε μου, έχω την ίδια ευχή-επιθυμία που διατύπωσε τέλεια η Ελισσώ στο ποστ της (μην κάνεις πως δεν ακούς, οκ? )

Κι εγώ για να πειστείς πως τα αξίζω,

υπόσχομαι:

  • Να μ΄αγαπώ και να με προσέχω περισσότερο.
  • Να μην αφήνομαι να πέφτω.
  • Να μην γίνομαι πολύ κακιά και σκατόψυχη (όσο μπορώ!)
  • Να μη βρίζω τόσο πολύ, κυρίως όταν οδηγώ (δώσε και στους άλλους λίγη συναίσθηση όμως…)
  • Να μην αφήνω το φόβο να με κυριεύει.
  • Να μη χάνω τις ελπίδες μου τόσο εύκολα με τους ανθρώπους (βασιλεύει η στενοκεφαλιά, Άγιε μου) .
  • Να συνεχίσω να παλεύω για όσα πιστεύω , μπας και δούμε κανένα καλύτερο κόσμο. (νόμιζες πως θα γλύτωνες? )

Άγιε μου, μη με ξεχάσεις!  🙂  Pleeeeeeeeeaaaase!

15 thoughts on “Αγαπημένε μου Αη Βασίλη,

  1. Liakada

    Renata μου , ζήλεψα μερικά από τα υπόσχομαι-τα θέλω και ΖΗΤΏ ΣΟΥ απο τον αει Βασίλη! Τόσο που εκλεψα μερικά και τα συμπεριέλαβα και στο δικό μου γράμμα προς τον γέροντα..
    Ευχομαι απο το βάθος της καρδιάς μου , ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί..
    Πολλά πολλά φιλιά 😀

  2. renata Συντάκτης

    Λιακάδα μου, το ζήτημα λοιπόν είναι να γίνουν. 😉 Φιλιάάά

    Αείποτε, ευχαριστώ! Το ξέρω πως ξαναγράφονται, γι αυτό κι υπόσχομαι στο μέτρο του δυνατού. 😉

    Καλή χρονιά! 🙂

  3. confused

    Άγιε πραγματοποίησε τις ευχές γιατί αν δε το κάνεις, του χρόνου θα στήσω καρτέρι και θα σε τσουρομαδίσω 😛

    Καλή χρονιά με υγεία και όλα τα άλλα θα τα βρούμε 😀

  4. renata Συντάκτης

    Θαλασσινή μου, το καλό που του θέλω! 😀
    Υγεία, γιατί 3 μέρες έχω στο κρεβάτι τη μάνα μου με μυικούς πόνους και μ’ έχει τσαταλιάσει.

    Μεγαλειοτάτη μου, μ α κ ά ρ ι ! 😉

    Φαραώνα μου, καλή μας χρονιά! 😀

  5. alepou

    Εγώ πάντως αν ήμουνα ο Άγιος Βασίλης, θα σου έκανα όλα τα χατήρια! Ελπίζω κι εκείνος να πράξει τα δέοντα, γρήγορα 😉
    Καλή χρονιά να έχουμε Ρενατένια μου.
    Πολλά φιλιά 🙂

  6. Aura Voluptas

    Καθυστερημένες ευχές για τον καινούργιο χρόνο Ρενατούλα μου ( έχω περιθώρια, για τους παλαιοημερολογίτες π.χ ακόμη 2008 είναι, χα χα ! ) . Ζεστές – ζεστές μέσα από την καρδιά μου .

    Για τις υποσχέσεις που δίνεις, μαζί σου . Εκτός από εκείνη για το βρισίδι στο τιμόνι . Α – πο – κλεί – ε – ται να την τηρούσα . Μια εκτόνωση έχω κι εγώ, δε θα μου τη στερήσω και φέτος ! 😆

    Φιλιά και καλή δύναμη για την επιστροφή στο σχολείο . 🙂

    Υ.Γ. Και αυτά που ζητάει η Μέριλιν μια χαρά είναι . Θα μας κακόπεφταν δλδ ??? 😛

  7. renata Συντάκτης

    Aura μου, έχεις πολύύ χρόνο! Οι Kόπτες χθες μόλις γιόρτασαν Χριστούγεννα (η άχρηστη πληροφορία της ημέρας από τιβι! 😛 )

    Disclaimer : Δεν έχω τίποτα με τους Κόπτες ή άλλες θρησκείες.

    Πρόσεξε: Υποσχέθηκα να ελαττώσω, όχι να την εξαλείψω εντελώς. Π.χ. Μου ρχεται η φράση και πάνω που πάω να την ξεστομίσω, θυμάμαι και σταματώ ή λέω πιο ελαφρές λέξεις. 😉

    Η πρώτη μέρα πέρασε ευτυχώς! 😀

    Υ.Γ. Σαφώς όχι. Απλά θέλω να δείξω στον Άγιο πως δεν είναι υπερβολικά, τα όσα ζητάω, σ΄αντίθεση με άλλες. 😉 .
    Το παίζω «σεμνά και ταπεινά» δλδ. 😆 😆 😆

  8. sikofagos

    Καληχρονοκαλημέρα σας! Καλοσαββατοκύριακό! Καλωσασβρισκω πάλαι μου!

    Βουρ στη ζωή, ρενατα μου! Βουρ στη ζωή, με τους άλλους, για τους άλλους!

    Σε φιλώ, καλή μου. 🙂

Σχολιάστε

