Ψάχνοντας

nps_city-hall_ice-rink_skaters_briefcase-man_01bw

για το πνεύμα των Χριστουγέννων. Των φετινών κατά προτίμηση.

Δε ζητάω φιέστες, ποτέ δε πίστεψα σ΄αυτές. Όπως είπε κι η μικρή σήμερα στο θεατρικό » η χαρά των γιορτών δε βρίσκεται μέσα σε πανηγύρια». Ανθρώπινα θέλω μόνο να νιώσω. Το ΄χω ανάγκη ειδικά μετά τη γαμωβδομάδα που πέρασε.

Απ΄τη μια το  σαλτάρισμα της Δευτέρας δίχως ουσιαστικό λόγο,  επειδή δεν μπορεί μια οικογένεια να διαχειριστεί  υγιώς τις σχέσεις μεταξύ των μελών της έχοντας απολέσει προ πολλού την ψυχραιμία της, με αποτέλεσμα να βρεθώ σε τόσο δύσκολη θέση όσο ποτέ στα τόσα χρόνια που δουλεύω και να προσπαθώ ν΄αποδείξω πως δεν είμαι ελέφας. Κι άντε μετά ν’ αποκαταστήσω σχέσεις με τους υπόλοιπους γονείς, αφού συνεχίζανε να διαδίδανε ψέμματα.  Σκ@τά…

Απ΄την άλλη η ματαίωση της εκδρομής λόγω ασθένειας της μητέρας της Β. Ναι, ξέρω βρίσκομαι σε εγωιστικό παραλήρημα, γιατί η  γυναίκα ξαναμπήκε για εγχείρηση, αλλά τώρα έπρεπε να τύχει αυτό? Περίμενα αυτές τις 4 μέρες να ξεφύγω κι εγώ από δω γμτ, να νιώσω πως άλλαξε κάτι.Θα ετοίμαζα βαλίτσες τώρα.  Σκ@τά.

Μα τι γκρινιάζω θα σκεφτεί κανείς , θα μείνω εδώ, θα ξεκουραστώ κλπ. Ναι, καλά.  Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις? Έχω εξασφαλίσει τον προσωπικό μου ροκανιστή της ηρεμίας. Ποιος τη χάρη μου! Οι υπόλοιποι θα λείπουν ως την Πρωτοχρονιά. Τρέλααα θα τα περάσω, δεν το συζητώ. Καλύτερα απ΄τη Β. σίγουρα που θα τρέχει στο νοσοκομείο -κι αυτό το ΄χω ζήσει – αλλά μια φορά ρε πούστη μου, να μην στράβωνε κάτι, όταν το θέλω πολύ, γιατί να μη γίνεται?

Σταμάτα να γκρινιάζεις. Οι εποχές που κάποτε μπορούσες να κλαφτείς στον ώμο του πέρασαν και να νιώσεις ασφαλής, πέρασαν.  Μην ξεχνάς, είσαι  ενήλικας τώρα. Σ΄έπιασε η προεόρτια μελαγχολία. Και?  Σύνελθε, λέμε. Δες γύρω σου και πες κι ευχαριστώ για όσα και όσους έχεις στη ζωή σου. Κι όσους δεν έχεις? Ε, δεν μπορείς να το αλλάξεις, το ξέρεις.

17 thoughts on “Ψάχνοντας

  1. lemon

    I am the first to comment (!)
    Κι εγώ ήθελα να πάω στο Gstaad για χριστούγεννα αλλά συτυχώς θα πρέπει να συμβιβαστώ με καμιά έκθεση φωτογραφίας στο μουσείο Μπενάκη της Πειραιώς και μετά καφέ (καπουτσίνο!) με μια φίλη με την οποία έχουμε διαβάσει (και θέλουμε να διαβάσουμε) τα ίδια βιβλία στη ζωή μας… Ε, τι να κάνουμε, τα έχει αυτά η ζωή (ούφ, ευτυχώς…)
    🙂

  2. Aura Voluptas

    Μόνη σου απάντησες καλή μου . Κάτι θα γίνει όμως στο τέλος και θα φτιάξεις ευχάριστες αναμνήσεις και από αυτές τις γιορτές, θα δεις . Τώρα είσαι σε φάση αποδοχής της κατάστασης .

    Εγώ πάντως το λέω από τώρα στον εαυτό μου . Τα επόμενα Χριστούγεννα θα είναι τα καλύτερα !! 🙂

    Γιατί τα φετινά πραγματικά τα έχω ήδη διαγράψει … Χα χα χα ! ( ας γελάσουμε την πίκρα μας ! )

    Υ.Γ. Μα τι κακό κι αυτό με τους προβληματικούς γονείς … Βρώμισε ο τόπος ! Κουράγιο .

  3. renata Συντάκτης

    Φιλενάδα, σ΄αγαπώ πολύ, να το ξέρεις. Χαίρομαι που αυτή η φίλη είμαι εγώ! 😉 Ναι, ευτυχώς τελικά! 🙂

    Aura, ένιωσα σαν το κακομαθημένο πιτσιρίκι (ναι, κοτζάμ γαϊδούρα, που λέει κι μάνα μου!)που πείσμωσε και χτυπιέται στο πάτωμα, αν και ξέρει πως δε θα του περάσει.
    Με βοήθησε πολύ μια συζήτηση, γι αυτό και πρόσθεσα το τέλος αργότερα, να θυμάμαι.
    Αν ως άνθρωπος πρώτα δεν είναι κανείς συγκροτημένος (ναι, εγώ μιλάω) και δεν καταλαβαίνει πως πρέπει να το κάνει, δλδ να σταθεί όπως πρέπει κι αφήνει έτσι ένα μικρό παιδί να τον υποκαθιστά στο σπίτι- μιλάμε γι α σύγχυση μην πω αλλαγή ρόλων- και να προσπαθεί με κάθε τρόπο να τραβήξει την προσοχή του, με υποθετικά γεγονότα, ε τότεε …καληνύχταα.
    Το κακό όμως ήταν παραλίγο να την πλήρωνα κι εγώ ως παράπλευρη απώλεια, χωρίς να έχω καμιά ευθύνη.

    Δεν αντέχω τις γιορτές να ΄μαι στο σπίτι, το΄χω καταλάβει από πέρσι. Αυτό ‘ναι όλο. Ευτυχώς είναι όλοι τους καλά, ευχάριστα συμβαίνουν. Απλά έχω δυσανεξία πλέον.

  4. sikofagos

    Λοιπόν, εδώ νομίζω θα αρχίσω ενα σωρό συλλογές. Αρχικά με φωτο. Εχω ήδη ξεκινήσει 😉 και απ’ ό,τι βλέπω μπορώ να κάμω και άλλη μια με λεξούλες. Να η πρώτη, «γαμωβδομάδα» . Μια φίλη μου σήμερα μου κανε σεφτέ με το «Το κερατάκι μου, μέσα».

    Α, συνδυάζονται μούρλια, νομίζω: Το κερατάκι μου μέσα για γαμωβδομάδα!!! 😛
    …………………………………………………

    Για τις οικογένειες σήμερα, άφησέ τα, ρενατάκι. [Τα ξέρεις από τη δουλειά σου]. Πολλές φορές, σκέφτομαι τη δικιά μου (τη μέλλουσα), και σε τι λάθη θα υποπέσω (οψέποτε, πλην όμως θα υποπέσω); Οπότε, λέω, σσσσς μη μιλάς, γιατί πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

    Αναβλήθηκε ταξίδι, ναι, αλλά να μην αναβληθεί η διάθεση. Ευκολό; Οχι φυσικά, αλλά εφικτό. Κι αυτό μετράει. 😀

    Kαλό ξημέρωμα, καλή μου.

  5. Βασιλική

    Θα ‘θελα…

    …ετούτες τις άγιες μέρες ευχές μόνο να μοιράζεστε. Ευχές για υγεία, ευτυχία και για κάθε τι μικρό που μεγάλους θα σας κάνει να αισθάνεστε, πλημμυρισμένους να σας βρει από την συνείδηση της ζωής που θα γεννηθεί και απ’ το θαύμα της που μόνο για τον καθένα μας θα γίνει απόδειξη ότι υπάρχουμε…

    Καλές Γιορτές…

  6. renata Συντάκτης

    Συκοφάγε, έχω κι άλλες λέξεις κατάλληλες προς συλλογή. Η πιο συνηθισμένη μου απ’ αυτές είναι: «Γαμώ την τρέλα μου!» 😛

    «Μεγάλη μπουκιά φάε…» κ.α.. Πολλές οι κατάλληλες παροιμίες, αλλά εδώ ταιριάζει πιο καλά :» Εδώ σε θέλω κάβουρα, να περπατάς στα κάρβουνα»!
    (Θυμοσοφική μου βγήκε η απάντηση. 😛 )
    Συνοψίζω στο :»Έκανες οικογένεια? Έσο έτοιμος, γιατί σε περιμένουνε πολλά και δύσκολα. » 😉

    Η διάθεση ανέβηκε λιγάκι. Το «δελτίο καιρού» προβλέπει σκαμπανεβάσματα.
    Καλές γιορτές! 😀

    Βασιλική μου, μιλάς για το ιδανικό κι όχι το εφικτό. Θα το προσπαθήσω… Σε φιλώ

  7. QueenElisabeth

    Αχ Ρενατένια μου. Όταν χαλάνε τα σχόλια, σβββμμμμ, κατακόρυβα πέφτει η διάθεση. Καλά θα περάσουμε όμως και φέτος. Ε;
    Κι ας γκρινιάζει η μαμά… Κι ας ακυρώθηκε το ταξίδι (πήρατε τουλάχιστο τα λεφτά πίσω, να πάτε κάπου αλλού μετά; )… Την υγειά μας να ‘χουμε!
    Φιλιά πολλά.

  8. sikofagos

    Mην πολυβολείτε το συλλέκτη! Μια-μια, να τις προλαβαίνω τις εκφράσεις! Αρχάριος γαρ στο είδος! 😉

    Τα σκαμπανεβάματα είναι μια χαρα, λίγο πάαανω, λιγο κάαααατω, ξανα μανά λιγο πάααανω, κοκ! Σκοτσέζικο να μην είναι μόνο το δελτίο θυέλλης: μια πάνω, βζιιιιιν!, μια κάτω, γντουπ!!

    Δε σας λέω απο τώρα ευχές. Θα έλθω κι αυριο! 🙂

    Καλό ξημέρωμα.

  9. renata Συντάκτης

    Ελισσώ μου, καλά θα προσπαθήσουμε. Αυτό κυρίως. Να μην παραιτηθώ και δεν καταλάβω πότε πέρασαν οι μέρες. Λεφτά επεστράφησαν μεν , παρέα άλλη (έχουν κανονίσει) και μέρος να πάω(είναι κλεισμένα) δεν έχω .
    Την υγεία μας δε λες τίποτα. Έμαθα σήμερα κι έπαθα. Άνθρωπος με βαρύ διαρκές πρόβλημα που δεν έχει μια φορά παραπονεθεί , όχι σαν εμένα και την Β., τις γκρινιάρες.
    Σμουουτς!

    Συκοφάγε, θ’ αποφύγω το σκωτσέζικο όσο μπορώ, ειδικά με τέτοιο καιρό. Ευπρόσδεκτος!

    A! Μην ξεχάσετε τα κάλαντα! 😛

  10. sikofagos

    «Ήρθα με ρόδα και ανθούς
    για να ειπώ χρόνους πολλούς»

    έτσι ξεκινάν (ε, ξεκινούσαν κάποτε, δηλαδή…) τα κάλαντα στο νησί. Και μετά ακολουθεί το γνωστό:

    «καλήν ημέρ’ αρχόντισσα
    κι αν είναι ο ορισμός σου» […]

    Έτσι, έρχομαι κι εγώ, καθόσον δεν κρεμάσατε την κρισάρα (το κόσκινο) έξω από το βλογ σας, και θα μπουν (μπήκα ήδη) τα παγανά!

    Θερμές ευχές. Τα λέμε με το νέο έτος! 😀

  11. renata Συντάκτης

    Αλεπού μου, αντεύχομαι! 😀
    Μακάρι! Πάντως το ν΄αγοράζω δώρα βοήθησε πολύ! 🙂

    Συκοφάγε, και του χρόνου!! 🙂
    Κρισάρα δε βάζω, γιατί εδώ είναι βλογ φιλικά προσκείμενο στα παγανά. 😛 😆 😆

  12. πρεσβύωψ

    Χρόνια πολλά!!!!
    Για να καταλάβεις τα χειρότερα σου λέω οτι προχθές ήμουν σε κηδεία φίλου, χθές και σήμερα σε νοσοκομείο να δω επίσης φίλο.
    Να είσαι καλά.

  13. renata Συντάκτης

    Τεο, επίσης!Καλή χρονιά! 🙂

    Πρεσβύωπα, τα καταλαβαίνω τα χειρότερα, γιατί δυστυχώς τα΄χω ζήσει. σ΄ευχαριστώ! Να ΄στε καλά με όσους αγαπάτε! 🙂

    Ελληνίδα μου, καλύτερη χρονιά απ΄τη φετινή σου εύχομαι! Φιλιάά

Σχολιάστε

