:|

yellow_metal_face

Θέλω να κάνω τόσα μόλις ξεκουραστώ γυρίζοντας στο σπίτι, πράγματα για το σχολείο (ιδέες που μου έρχονται μόλις ηρεμήσω λίγο απ΄την κούραση του εξαώρου) σκέψεις και στιγμιότυπα ενδιαφέροντα που θέλω να μοιραστώ, βιβλία να τελειώσω κ.λ.π. Ξεφορτώνομαι απ΄τις τσάντες και λέω θα ξεκουραστώ για λίγο και μετά θα ξεκινήσω. Δυστυχώς μετά δεν μπορώ όχι τόσο σωματικά αλλά ψυχικά να κάνω ούτε τα μισά. Ξεχνώ πράγματα που τα έχω προγραμματίσει, δεν έχω το κουράγιο να ξεκινήσω τίποτε καινούριο, να διαβάσω ούτε γι αστείο και σπρώχνω τις ημέρες να περνούν. Φωτεινό διάλειμμα καμιά βόλτα εδώ για καφέ και κουβεντούλα. Κι η παρουσίαση προ ημερών μια ευκαιρία να σπάσει λίγο η ρουτίνα. Μετά από τόσο καιρό αξιώθηκα να πάω να δω τ΄ανίψια κι ας μην τα χόρτασα. Η αρρώστια κι ο παραλογισμός της μάνας μου σταθερή αξία πλέον τέτοια εποχή. Βαρέθηκα…

Και ξαφνικά καπάκι σ’ όλα αυτά ήρθε η νέα συνάδελφος να μοιράσουμε το τμήμα τώρα. Γκρρρ… Πώς να τα χωρίσω? Αδύνατον,  άλλος ανέλαβε.Γροθιά στο στομάχι η πρώτη αντίδραση.  Και μετά είδα μια συμπεριφορά εκ μέρους της στα παιδιά εντελώς αψυχολόγητη.Μια βιασύνη να βάλει ταμπέλες στα παιδιά, μόλις προσπαθούσα να της εκθέσω εν τάχει τα καλά σημεία και πού να  προσέξει το καθένα παιδί.  Δεύτερη μέρα στο νέο τμήμα και να σου η φωτοτυπία μαθηματικά και το κατεβατό στην ορθογραφία. Τρελάθηκα.

Δεν μπορώ να καταλάβω. Τι στο διάολο δεν έμαθε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο??? Νιώθω κι ένοχη που έχω αυτά κι όχι τ’ άλλα .Τα βλέπω στο διάλειμμα που ΄ρχονται με την αγκαλιά ανοιχτή κι αναρωτιέμαι : την προβληματίζει καθόλου αυτό? Σκέφτομαι ιδιαίτερα μια ζωγραφιά που έλαβα σήμερα, που τα λέει όλα για το πώς νιώθουν.  Ας είναι πιο ξεκούραστο το μάθημα έτσι, ας τους αφιερώνω πιο πολύ χρόνο στο καθένα. Όσο σκέφτομαι τ’  άλλα …

Σκατά!  Αργούν γμτ οι διακοπές!   😦

24 thoughts on “:|

  1. Aura Voluptas

    Aχ βρε Ρενάτα μου … Εδώ εγώ μπαίνω μέσα σ’ένα δωμάτιο στο σπίτι μου και δεν μπορώ να θυμηθώ για πιο λόγο μπήκα και τι ήθελα να κάνω, να πάρω, ν’αφήσω ! Που δευτερόλεπτα πριν ήξερα και το λόγο και όλα ! Υπάρχουν και χειρότερα, είδες ? 🙂

    Καταραμένη κούραση, βδομάδα αποφράδα …

    ( Και λόγω κούρασης ) για πες μου, τί εννοείς όταν λες » Νιώθω κι ένοχη που έχω αυτά και όχι τ’άλλα » ? Και η ζωγραφιά τί απεικόνιζε ?

    Δεν αργούν οι διακοπές καλέ και αύριο ( σήμερα ήδη ) είναι Σάββατο . Άντε μπας και ξελαμπικάρουμε !

    Φιλάκια !

  2. confused

    Ένα θα σου πω. Σηκώθηκα 7.15, είπα καλημέρα στη μαμά 7.19 και στις 7.23 τη ρώτησα αν της είπα καλημέρα! Αλτσχάϊμερ στα βαριά του!
    Όσο για τη συνάδελφό σου, μάλλον φοβάται(?) να προσεγγίσει τα πιτσιρίκια γι’ αυτό τα μπουκώνει με το καλημέρα. Τι να πω; Κάτι τέτοιοι όμως τα απωθούν από το σχολείο.
    Καλό ΣΚ ζουζούνα 🙂

  3. renata Συντάκτης

    Μούργο, ιιιιιιιιιιιιιι! Τι μου φταιν τα δόλια? 😀
    Εδώ τη δεύτερη μέρα αναφώνησα :» τα παιδιά μου πίσωωω»!

    Αura, απ’ αυτό μονίμως πάσχω μετά την Τετάρτη. Μήπως να τελειώνει η εργάσιμη βδομάδα νωρίτερα? 😛
    Επέλεξα το τμήμα με κλήρωση . Η ζωγραφιά εξέφραζε θυμό και αντίδραση για το χωρισμό. Κατάμαυρη ήτανε.

    Ένα Σ-Κ μένει μπας και νιώσουμε άνθρωποι. Για να δούμε…

    Θαλασσινή μου, ένα κλειδί ήταν να βγάλω και κάθε μεσημέρι το ξεχνούσα. Μετά από 3 μέρες αξιώθηκα. Κουκουρούκου… 😛
    Το φόβο τον καταλαβαίνω.μετά από 2 μήνες με την Ε’ σ’ άλλη πόλη τη φέρανε σε μας και πρέπει να προσγειωθεί σε νοοτροπία άλλης τάξης, μη σου πω κι άλλου σχολείου. Δε νομίζω όμως πως αυτές οι κινήσεις της ήταν οι ενδεδειγμένες. Κι εγώ στην αρχή είχα ένα άγχος, αλλά προσπάθησα να κάνω τα παιδιά να με δεχτούν και να νιώσουν σιγουριά. Της το ΄πα. Αλλά δεν δείχνει να καταλαβαίνει Χριστό μιλάμε. 😡

    Επίσης, κούκλα μου. 😉

  4. Belbo

    Ωραίο πράγμα όλος ο χρόνος και η προσοχή που αφιερώνεις στα παιδιά! Έχω ένα φίλο εκπαιδευτικό που κάνει το ίδιο και έχει κάνει τη διαφορά στη ζωή πολλών παιδιών (και τη δικιά μου μεταξύ άλλων), δε νομίζω ότι συγκρίνεται με τίποτα απολύτως, φιλικά,

  5. sikofagos

    1.Η φωτό είναι τέλεια! Τη θέλω για αβατάρ! Μαμά, θα μου την πάρεις; Έεεεεελα μαμά! Έεεεεεελα, σε παρακαλώωωωωωωω!

    [ανένδοτη, όχι μου λέει. Αχ, όλες οι μαναδες ίδιες είναι. 😦 ]

    2. Μην ακούς το Μούργο, καλέ! Κράτα τα μικρά. Και δώσε τη συνάδελφο (χμ, ίσως στο Μούργο… Δεν είν κακόοοοο!)

    3. Περί μνήμης να σας πω κι εγώ την αποψη μου, αλλά βάρδα μια στιγμή να τη θυμηθω.

    4. Θελω και γω διακοπες, αλλά κάτι κακές γλώσσες λένε πως κοστίζουν… Θα το τσεκάρω και θα σας πω.

    Χαίρεστε και χαίρεται.

  6. renata Συντάκτης

    Ζέλινγκ, είναι εύγλωττη όντως.

    Belbo, ναι , είναι καταλυτικές οι στιγμές που ζούμε. Βλέπω την ανιψιά πως μιλάει για τη φιλόλογό της φέτος και φωτίζεται το πρόσωπό της. «Της αρέσει αυτό που κάνει «, μου είπε. «Φαίνεται στο πρόσωπό της». Κάπως έτσι κι εγώ.
    Μου είπαν πως δένομαι ίσως περισσότερο, επειδή είναι για μένα το παιδί που δεν έχω. Δεν ξέρω…Πιθανόν.

    Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι πως αύριο θα με κοιτάξουν με απορία και θα με ρωτήσουν αν όχι με τα λόγια, με τα μάτια σίγουρα : «γιατί?» Τι εξήγηση να τους δώσω?

    Τεο, δεν είν΄δική μου βέβαια. Απαλλοτριωμένη . http://wvs.topleftpixel.com/

    Σιορ, η μαμά σας δεν θα μπορεί σίγουρα τεχνολογικά να σας την δώσει ,εκτός κι αν είναι τόσο δικτυωμένη. Μ’ ένα μέιλ όμως μπορείς να την έχεις. 😉
    Ν’ ακούσω το Μούργο? Όχι δα!Έχω ακόμα σώας τας φρένας. Άμα θυμηθείτε, πείτε μου.
    Δυστυχώς τα ωραία πράγματα κοστίζουν ή σπανίζουν ή δεν είναι διαθέσιμα γμτ.

  7. teokaf

    Ευχαριστώ για το λιγκ απίστευτες φωτογραφίες. Να το δει και ο Μούργος μπας και μάθει πως να βγάζει καμιά φωτό της προκοπής.
    Εύγε Ρενάτα.

  8. Aura Voluptas

    Αφού έγινε κλήρωση να μην αισθάνεσαι ενοχές . Ηταν τυχαίο το γεγονός . 🙂

    Και τα παιδιά που έχεις τώρα αξίζουν μια δασκάλα σαν εσένα . Η αξία τής κάθεμιάς θα φανεί με το χρόνο . Άσε την άλλη να φάει τα μούτρα της . Δεν ευθύνεσαι για τίποτα .

    Ωραίες οι χιονονιφάδες ε ? Να δούμε πόσο θα τις αντέξουμε μέχρι να μας έρθει ζαλάδα !! Χα χα !

    Δύσκολη μέρα αύριο … Να δω πως θα πάω στη δουλειά ( κέντρο – καρακέντρο ) . Ευτυχώς εσύ είσαι μακριά . Ούτε ποστ δεν μπορώ να ανεβάσω, το βρίσκω ηλίθιο μπροστά στα γεγονότα . Χάλια, χάλια …

  9. renata Συντάκτης

    Τεο, οκ.

    Aura, μούδιασμα νιώθω από το βράδυ του Σαββάτου, όταν το ΄μαθα. Περάσαμε από κει στην αρχή των επεισοδίων φεύγοντας απ΄το μπαζάρ. Όσο το σκέφτομαι…

    Έχεις και αυτό το ζόρι. Ζορίστηκα να κατέβω σήμερα το απόγευμα από Ζωγράφου κέντρο .

    Όλα σκατά γμτ 😦

  10. Aura Voluptas

    Κι εγώ σκεφτόμουν να περάσω από το μπαζάρ χθες αλλά δεν το τόλμησα .

    4 παρά ξημερώματα Κυριακής, εκατό μέτρα από το σπίτι μου έσπαγαν και έκαιγαν τράπεζα βρίζοντας και φωνάζοντας . Πρώτη φορά έβλεπα κάτι τέτοιο μπροστά στα μάτια μου ! Και μιλάμε για γειτονιά κοντά στο Θησείο, όχι κέντρο . Τα είδα όλα !

    Νομίζω ότι τα πράγματα θα γίνουν πιο περίπλοκα … Ο κόσμος είναι πάρα πολύ θυμωμένος .

    Καλό ξημέρωμα ( προς το παρόν ) . Θα δείξει …

  11. sikofagos

    Ευχαριστώ, μαμά! [πειράζει, που το οιδιπόδεια μου τα βγάζω παντού; Πειράζει, αλλά την ποινή μου θα την εκτίσω σε μια άλλη ζωή, τώρα δεν ευκαιρώ]

    Λοιπόν, θάυματα η τεχνολογία, αγαπητή μου, θαυματα. Σαν του Ιθαγενείς με τα καθρευτάκια αισθάνομαι ώρες-ώρες.

    Υ.Γ. Θα στείλω, μόλις τον βρώ, φωτο από πίνακα του Κλεε που ταιριάζει γάντι με την δικιά σου φωτο. Μερσί ξανα μανα για μια φορα ακόμη 😀

  12. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, γιατί δεν θέλησαν με τίποτα φέτος να μοιράσουν 26άρια τμήματα. Ως και 29άρια. Έστειλαν μια πολύ βολική (γι αυτούς) εγκύκλιο να μείνουν ως έχουν. Το ό,τι η εγκύκλιος δεν αναιρεί το νόμο που μιλά για 25 το πολύ , δεν το έθιξαν βέβαια. 😡
    Όταν πήραν αναπληρωτές στη συνέχεια βόλεψαν πρώτα τους δικούς τους δ/ντές . Αν η κοπέλα δε διαμαρτυρόταν πως δεν έχει μεταφορικό μέσο να πηγαινοέρχεται, δε θα την έστελναν, γιατί απλά βόλεψε να πηγαινοέρχεται με το δ/ντή μας.

    Στελέχη της εκπ/σης my ass! 👿 👿

    Εγώ της δίνω και δεν κρατώ αρνητική στάση.Κατανοώ πως προσπαθεί με όλα τα μέσα να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί. Ελπίζω κι αυτή ν’ αφουγκραστεί τα παιδιά.

    Συκοφάγε, νισάφι όμως με το Οιδιπόδειο. Το ΄χω ήδη πληρώσει 1 φορά για τα καλά! 😛
    Θα περιμένω λοιπόν! 🙂

  13. μούργος

    ειστε τυχεροι που δεν μου βγαινουν κακιες αυτες τις μερες (για τον σκ@τογερο τον τεο λεω, για την ιδιοκτητρια του μαγαζιου και τον συκοφαγο)
    καποια αλλη φορα (υποσχομαι) 😛

  14. sikofagos

    Νιάτα ε; Χμ… Λοιπόν, κουίζ: οι διαδηλώσεις σε γερνούν ή σε ξανανιώνουν;
    Ανάλογα με το τέλος της διαδήλωσης , λέω εγώ…

    Λοιπόν, λοιπόν; Απάντηση, καλή μου.

    Καλό ξημέρωμα.

  15. renata Συντάκτης

    Σε ξανανιώνουν, όταν βλέπεις νέα παιδιά- το μέλλον της χώρας (της ποιας? )- να διαδηλώνουν ειρηνικά μ’ αιτήματα. Όταν βλέπεις τέτοια μαζικότητα σαν τη σημερινή.

    Και λες πως δε χάθηκε ακόμα η ελπίδα…

    Καλό απόγευμα! (Άρτι αφιχθείσα 😉 )

  16. sikofagos

    Συνοδοιπόρισσα Renata,

    Μετά το πέρας της πορείας, περπλανήθηκα (τόσες μέρες δεν κάνω και τίποτε άλλο) στις γύρω γειτονιές να δω εξελίξεις, να διαβάσω πρόσωπα των κατοίκων, να δω πόσο απέχει η τηλεοπτική καταγραφή της «πραγματικότητας» από αυτήν που βιώνω εγώ, καθόλα υποκειμενικά δλδ. Και υπάρχει τεράστια απόκλιση.

    Ξέρεις χτες φοβήθηκα μπας κι όλη η τρομοφιλολογία και η τρομολαγνεία, απέτρεπε τους ανθρώπους στο να κατέβουν. Τελικά, εχεις δικαιο. υπάρχει ελπίδα.

    Υ.Γ. αμαν με τα νετ καφέ… Δεν έφερα κι ο βλάχος το λαπτοπ μου, ε, καλά να παθω. Σε λίγες μέρες όμως, χεχε…

  17. renata Συντάκτης

    Συνοδοιπόρε συκοφάγε, όντως υπάρχει. 😉 Ακόμα και στα τρομαγμένα πρόσωπα της Τρίτης.

    «Στο δρόμο, στο δρόμο,
    να σπάσουμε τον τρόμο».

    «Σε λίγες μέρες όμως, χεχεχε» Απειλή ήταν αυτή? 😛

Σχολιάστε

