Oltremare

384586649_ef1c0d215e_b


«Κάτω απ΄τα πεζοδρόμια είναι η παραλία», είπε στ’ όνειρό του ο μικρός* και σκέφτηκα πως δεν έχει και πολύ άδικο . Ούτε είναι τόσο τρελό όσο σκέφτηκα όταν το πρωτάκουσα.

Η ζωή σαν άλλη θάλασσα μας πάει, εμείς καραβάκια κι οι σκέψεις μας τιμονιέρηδες που  πότε μας κάνουν να σκίζουμε τα νερά με ορμή , πότε μας βυθίζουν για λίγο ή για πολύ κι άλλοτε απλά πάμε αφημένοι στο ρεύμα, απλά πλέουμε περιμένοντας το αύριο, που θα ‘ναι καλύτερο απ΄το σήμερα ίσως. Αυτό το αύριο που ενέχει την μεγάλη παγίδα της απογοήτευσης. Σήμερα είναι μια άλλη μέρα.

Υ.Γ. Πηγαίνοντας όλο χαρά χθες το πρωί να δω καλές φίλες μετά από καιρό- να αυτοϊαθούμε –  ακούγοντας αυτή τη μουσική  μου ΄ρθε το παραπάνω. Ας προσέχατε! 😛

*στο επεισόδιο του Ψεύτη παππού, Παρασκευή,στην  Ετ1.

28 thoughts on “Oltremare

  1. sikofagos

    Σας είπα πως είμαι νησιώτης; (εμ, δεν κάνω κι αλλη δουλειά… όλο αυτό τσαμπουνώ). Ε, λοιπόν σαραντα χρόνια φούρναρονησιωτης τέτοια θάλασσα δεν ξαναδα… Τη λιμπίζομαι…

    Δε με λέτε; Πάντα έτσι λαδιά είναι… Αν είναι να φέρω και τη δικιά μου βάρκα εκεί, δηλαδή (ναι, τη βάρκα μου την κουρελού, τη χιλιομπαλωμένη!)

    Αντε και καλό μας μήνα από αύριο! Αντε και καλό μας βράδυ από σήμερα!

  2. renata Συντάκτης

    Θαλασσομπερδεμένη μου, επίσης μάτια μου. 🙂

    Αλεπού μου, ευχαριστώ. Πολύ καλά. Ήπιαμε καφεδάκι, κουβεντιάσαμε με τις ώρες και μετά ήμαστε όλες πολύ καλύτερα! 😉
    (Ήμουν δίβουλη, ανάμεσα σ’ αυτή την εικόνα και μια μουντζούρα μου. )

    Διαστήματα, σαν τη ζωή ώρες ώρες, ε?
    Έβγαινα από περίεργη βδομάδα, από άποψη διάθεσης γι αυτό.

    Συκοφάγε, από κουρλόνησο μάλιστα. Το θυμάμαι. 😀
    Μπα,μη σας ξεγελάει. Λαδιά είναι τώρα, γιατί έχει ηρεμήσει απ’ την προηγούμενη αντάρα. Είναι ευπρόσδεκτη από μεριάς μου, αλλά το ρίσκο δικό σας. Όσο να ‘ναι ένα σουέλ κάπου μπορεί να παραμονεύει…
    Καλό μας μήνα! 🙂

  3. Aura Voluptas

    Πήρα μια βαθιά ανάσα με αυτό το ποστ . Και τη χρειαζόμουν . Σ’ευχαριστώ Ρενάτα . Αχ πότε θα σκίσουμε τα νερά με ορμή ? Βαρέθηκα να επιπλέω μόνο .

    Ρενάτα δώσε μουσικές συντεταγμένες ΤΩΡΑ ! Αν και λίγο μελαγχολική η μουσική ταίριαζε απόλυτα με τον καιρό του Σαββάτου .

    Καλή Εβδομάδα και φιλιά ! ( η Δευτέρα να περάσει και όλες οι υπόλοιπες παλεύονται ) 🙂

  4. renata Συντάκτης

    Aura, πότε ρε γμτ? Αναρωτιέμαι κι εγώ.

    Ludovico Einaudi «Oltremare». Αν ταίριαζε , λέει… 😉

    Καλή βδομάδα. 3 μείνανε για τις διακοπές 🙂

    Καλό μήνα! (κι επισήμως ! 😛 )

  5. renata Συντάκτης

    Είσαι τυχερός λοιπόν! 🙂

    Απορία :Σαν την ηρωίδα της ταινίας που πρότεινε Κροτ (happy-go-lucky) επιλέγεις να είσαι? Ή απλά σου βγαίνει αβίαστα? 😛

  6. lemon

    Ναι, να αυτοιαθούμε re-nata!
    Με σκέψεις-σωσίβια, καφέδες-σωσίβια, τραγούδια-σωσίβια, ποστ-σωσίβια, ανθρώπους-σωσίβια, βαδίζουμε. Συχνότατα είναι χάλια. Μα και άλλο τόσο συχνότατα είναι πολύ καλά, δεν είναι?
    🙂

  7. renata Συντάκτης

    Ευτυχώς , Φαραώνα μου, τέλειωσε το φεστιβάλ και ξανάρχισαν οι Σαββατιάτικοι καφέδες! 😀

    Όταν κατέβεις στα καλύτερα θα σε πάμε! 😉

    Σμουουτς!

  8. sikofagos

    Ακόμη ήρεμες οι βαρκες σας και η θαλασσα λαδια… Εχ, και να ξέρατε τι μποφόρια ειχε το Ιόνιο. Μου ξεριζωσε κι ενα δεντρο ο αήρ. Αλλά δόξα τω θεω, πήραν και τα μυαλά μου αέρα…

    Καλό σας βράδυ

  9. renata Συντάκτης

    Είχαμε μια φαινομενική μπουνάτσα, που όμως προκάλεσε φουρτούνα στο σχολείο αρχές της βδομάδας. Την παλεύουμε. 🙂
    Τελικά λειτουργεί ως σαμποτέρ το πανέμορφο αλλά άτιμο Ιόνιο. 😛

    Χαίρομαι για τα μυαλά! 😉

Σχολιάστε

