Εκδρομούλες

Προς  Άνω Τρίκαλα

Προς Άνω Τρίκαλα

Αγιοδημητριάτικα

Αγιοδημητριάτικα

Ορεινός αμπελώνας πριν τη Ζήρεια

Καφενεδάκι με θ�α

Καφενεδάκι με θέα

Ομόρφυναν  το τραπ�ζι κατά την τσιπουροποσία

Ομόρφυναν το τραπέζι κατά την τσιπουροποσία

Το τετραήμερο που πέρασε ένιωσα σα δοκιμαστικός σωλήνας, που δέχεται εναλλάξ θερμό και κρύο.

Μετά την τόση κούραση όλη τη βδομάδα με τις πρόβες για τη γιορτή, την Παρασκευή απόγευμα προέκυψε πρόσκληση για εκδρομούλα στο Νησί. Πάνω που χάρηκα, θυμήθηκα μετά από τηλέφωνο πως είχα ξεχάσει να στολίσω την αίθουσα της γιορτής. Φτου! Τελικά έφτασα στο Νησί  απόγευμα Σαββάτου, αφού στο τσακ γλίτωσα από οριστική αναβολή λόγω δυσάρεστων συμβάντων στην οικογένεια.

Εκεί  με περίμεναν εκπλήξεις πολλές κι  ευχάριστες.Πρόσωπα και τοπία. Φωτογραφίες δεν έβγαλα  εγώ. Δυστυχώς το απόγευμα της Κυριακής έπρεπε να γυρίσω, γιατί η τάξη μου έκανε τα θεατρικά για την 28η. Καπάκι ήταν και μέρα εφημερίας, όπου τράβηξα και μια λαχτάρα, όταν μετά τη γιορτή έφυγε ένα παιδί μόνο του, ενώ ήταν να μείνει στο ολοήμερο και το ΄ψαχνα στη γειτονιά σε αλλόφρονα κατάσταση. Για το ευχαριστώ -όταν ενημέρωσα τη μάνα πως πήγε σπίτι (ευτυχώώς!) χωρίς να μας το πει – έφαγα ένα «λούσιμο».

Ευτυχώς στο καφέ μετά από ώρα που είχα ηρεμήσει,  έπεσε η ιδέα στην παρέα για μίνι εκδρομή στα Άνω Τρίκαλα  κι έκλεισε  ωραία η μέρα. Σήμερα όλα έβαιναν καλώς μέχρι το μεσημεράκι, που ανέβασε ξαφνικά υψηλή πίεση η μάνα μου. Έχασα μια ευκαιρία για βόλτα στην Αθήνα.

Γαμώ το Μέρφυ μου  μέσα!  👿

26 thoughts on “Εκδρομούλες

  1. Aura Voluptas

    Σκωτσέζικο ντους κανονικότατο ! Κράτα τα καλά και άφησε πίσω τα δυσάρεστα . Εσύ να είσαι καλά και θα έρθουν κι άλλες ευκαιρίες για βολτίτσες .

    Φιλιά και καλό υπόλοιπο εβδομάδας !

    Υ.Γ. Ποιός είναι ο φωτογράφος επομένως ? Με έφεση στα άνθη … 🙂

  2. renata Συντάκτης

    Μπερδεμενάκι μου, με τσάκισε ο άτιμος!
    Κι εγώ! Φιλιάάά

    Aura, αυτό προσπαθώ. Αντεύχομαι. 😀

    Ωχ, σε μπέρδεψα. Εγώ έβγαλα αυτές τις φωτογραφίες. (Τύφλα να ΄χει ο Γιαπωνέζος, λέμε, μπροστά μου. 😆 )
    Απλά του Νησιού θα τις βρείτε σ’ άλλο μπλογκ προσεχώς. 😉

  3. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, απ’ ό,τι μου είπαν οι συνάδελφοι ήταν πολύ καλή. Εγώ απ΄το άγχος δεν μπόρεσα να καταλάβω. 🙂
    Όσο για τη μαμά, μου τη συγχύσανε στο τηλέφωνο οι θείες, μ’ αφορμή την αρρώστια (ξανά) της γιαγιάς.

    Πέρασα μούρλιαα όντως! 😉

  4. αλεπού

    Πριν το διαβάσω και καταλάβω ότι πήγες εκδρομή στα Άνω Τρίκαλα(ορεινά τα ήξερα- το ίδιο δεν είναι;),είδα το αλογάκι κι αναρωτήθηκα προς στιγμήν πού ήταν κρυμμένος ο στάβλος στη νέα έπαυλη στο Νησί και δεν μας τον έδειξε… 😉

    ΥΓ:Χάρηκα πολύ που σε είδα, έστω κι αν ήταν για λίγο 🙂

  5. renata Συντάκτης

    Αλεπού μου, βέβαια τίποτε δεν αποκλείει να ΄χει κι άλλα που δεν μας έδειξε! 😛
    Πολύ χάρηκα που σας είδα κι ελπίζω την επόμενη φορά περισσότερο διάστημα. 😀

    Φαραώνα μου, ακριβώς! Ευτυχώς δεν είχαμε συνέχεια δυσάρεστη με τη μαμά. Φιλιάάάά

  6. liakada

    Ελπιζω αυτο το Κ/Κ σου να εχεις την ευκαιρια να εκδραμεις , χωρις απροοπτα αυτη τη φορα! χωρις απροοπτα αυτη τη φορα! εε μαμδες ειναι αυτες τι ν α κανουμε? Να τις πεταξουμε? Σκεψου να ητνα πεθερα! λολ
    φιλακια!

  7. renata Συντάκτης

    Λιακάδα, σήμερα ξύπνησα με πονόλαιμο και δέκατα, οπότε προβλέπεται cocooning. 🙂
    Η μαμά δε φταίει άμεσα, αφού οι άλλες της ανεβάσανε την πίεση. Στο ό,τι τις παίρνει σοβαρά, είναι υπόλογη, αλλά δεν αλλάζει.
    Φιλιαάά

  8. liakada

    Ουπς ! Ετοιμασε πορτοκαλαδες … ζεστα και αφεσου στο cocooning..
    Eυχομαι καλη αναρωση και συντομα! Δεν σε φιλω μη με κολλησεις ! Κυκλοφορουν ιωσεις απειρες μ αυτη τη Λιακαδα! χαχχα
    σμουτς !

  9. renata Συντάκτης

    Μπα!! Μαζεύτηκεεεεες εσύ??? 😛

    Ό,τι μπορώ κάνω. Κι αν εννοείς την τελευταία, σε πληροφορώ πως έχω λάβει επαινετικά σχόλια γι αυτή στο flickr. 8)

    Τι να μας πει τώρα ένας μούργος? 😛 😛

  10. renata Συντάκτης

    Μούργο, υπήρχαν κάποια νέα μέλη στην παρέα, που δεν έχουν κάνει κτήμα τους ακόμα τη γνώση πως η ψηφιακή είναι προέκταση του χεριού μου σ΄εκδρομές . 😛
    Οπότε δεν είχα τον απαραίτητο χρόνο σε μερικές. Plus η νέα ψηφιακή θέλει πιο πολύ χρόνο να σταθεροποιηθεί κάθε φορά.

    Ελισσώ μου, τελικά κι εμένα αυτή μ΄αρέσει πιο πολύ. 😉 Κι αυτή με το άλογο, που το χάιδεψα με την ησυχία μου. 🙂

    Φιλιάάάά

  11. renata Συντάκτης

    L’ Enfant de la Haute Mer, ευχαριστώ. 🙂
    Είδες τα μάτια του? Πήγε να το πλησιάσει μια απ΄την παρέα λίγο απότομα και τραβήχτηκε. Μόλις του άπλωσα θαρρετά σιγά σιγά το χέρι κι άρχισα να του μιλάω, ήρθε και δέχτηκε τα χάδια απ’ όλους μας.

Σχολιάστε

