5 ερωτήσεις

H Aura Voluptas, η οποία επιτέλους έφτιαξε μπλογκ (πολύ καλόόό!!!),  με προσκάλεσε σ΄ένα μπλογκοπαίγνιο. Δέχτηκα, επειδή είναι το πρώτο της κι έχω καιρό πολύ να παίξω.

Πρέπει να γράψω από μία ερώτηση που θα έκανα στους εξής :

Σ’ ένα φιλόσοφο : Πόσο βαθύ ήταν το πιθάρι?

Έναν παλιό έρωτα : Τι θα σου κόστιζε να την έλεγες τότε αυτή τη ρημαδολέξη?

Σ’ ένα μέντιουμ : Μήπως σου βρίσκονται πρόχειρα τα νούμερα του Λότο?   😛   😛

Σ’ ένα παιδί: Δε συμφωνείς πως είν’ καλύτερα έτσι ? (Εγώ τώρα πια ναι. )

Στον καθρέφτη μου : Τι με κοιτάς έτσι? Σταμάτα να χαμογελάς και δες τα χάλια σου! Ναι, ρε, εσένα μιλάω. Σύνελθεεε!

Παραδίδω τη σκυτάλη στους :

24 thoughts on “5 ερωτήσεις

  1. renata Συντάκτης

    Μπερδεμενάκι μου, αφού βρε είμαι πρώτης τάξεως Καραγκιόζης ώρες ώρες. Πώς να σταματήσω? 😀
    (το προσπαθώ.. 😉 )

    Κροτούλα μου, καινούριο συκώτι θα κάνουμε! Αρκεί να δεχτεί. Αν πάλι αρνηθεί, θα το καταδιασκεδάσουμε ! 😉

  2. φαραωνα

    Χε Χε!
    Μ αρεσε η ερωτηση στον πρωην.
    Εμ ετσι κανουν ολοι.Και μετα καλα κρασιαααα!!!Για να μην πω καλη ψυχη!!!

    Χαχαχαααα!!!

    φιλι κουκλαρα μου

    το επαιξα κι εγω στην Αψινθο και γελασε και το παρδαλο κατσικι

  3. renata Συντάκτης

    Φαραώνα μου,το είδα πως έπαιξες. Αλλιώς θα σ’ είχα προσκαλέσει! 🙂
    Όσο για την ερώτηση, μια και μου΄χε μείνει απωθημένο πολλά χρόνια το ΄πα και ξαλάφρωσα. 😀

    Νίνα μου, περιμένω να δω πως θα μεγαλουργήσεις πάλι , ω πανέξυπνο πλάσμα! 😉

  4. liakada

    smile Ρενατακι smile you deserve it!
    Βρισκω πολυ καλη την ιδεα σου να καλεσεις τον Μουργο να παιξει!

    Εχει χιουμορ! Αει να δουμε τι θα απαντησει!
    Χαιρετω το Σοκολατοκοριτσο και τη Φαραωνα
    και φιλακια σε σενα 🙂
    Kalhnyxtes!

  5. μούργος

    βρε κροτ δεν θα παιξω και στην επιδαυρο! 😛
    ενα μπλογκοπαιχνιδο ειναι (που να μην ητανε)
    .
    Aura Voluptas, στη λασπη εχουμε εξαιρετικο ποπ κορν και μαλιστα σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες (σε τελαρα το δινουμε)
    .
    liakada, λιακαδα εκτος απο χιουμορ εχω και νευρα (οταν με καλουνε σε παιχνιδια)
    .
    ρενατα, ξυνοι θα σου βγουν οι γελωτες. πολυ ξυνοι! 😛
    ———————————————————
    θα παιξω (αλλα πρωτα θα ανεβει η αλλη κωμωδια (το ποστ της κροτ περι μαγειρικης.
    κρατηστε εγκαιρα θεση στη λασπη γιατι θα την εχουν πιασει απο νωρις οσα παρδαλα κατσικια το μαθουν) 😆

  6. Кроткая

    Μούργε, βλέπω δεν χάνεις ευκαιρία να βγάλεις φράγκα! Ακόμα και από την [εξαίσια] μαγειρική μου!
    Για να σε δω λοιπόν να παίζεις! Να σε δω!

    [Σιγά ρε μην παίξεις και στο Royal Albert Hall! Άκου στην Επίδαυρο!].

    [το ποπ κορν στα τελάρα είναι από την εποχή που έπαιζαν τα σινεμά Βουγιουκλάκη; Έχει και γρανίτα της ίδια εποχής, vintage???]

  7. μούργος

    θα παιξω ειπα! 👿
    .
    Royal Albert Hall; (μη μου δινεις ιδεες, μη μου δινεις! ) 😛 😆
    τα υπολοιπα κακεντρεχη,
    (ολοι ξερουν την εξαιρετικη ποιοτητα των παρελκομενων της λασπης, τις τεραστιες μεριδες και βεβαια τις ακρως ανταγωνιστικες τιμες),
    τα προσπερνω αδιαφορα και με τη δεουσα υπεροψια!

  8. φαραωνα

    renata?
    Να ρωτησω κατι.
    Γιατι οταν ερχεσαι και μου φηνεις σχολιο κανω κλικ στο ονομα σου και με βγαζει καπου οπου δεν υπαρχει η Αναγενημενη?
    Βγαζει στο προφιλ σου δηλαδη αλλα εκει δεν υπαρχει το μλογκ σου για να κανω κλικ.

    για πες

Σχολιάστε

