Σκάσε και σκάβε

Κάθε βδομάδα μια απ΄τα ίδια. Στη ρουτίνα των εργάσιμων ημερών αρχίζοντας απ΄το πρωινό ξύπνημα που ως να ΄ρθει η ώρα να ξαπλώσω το βράδυ μου φαίνεται αιώνας. Από Τετάρτη και μετά μονίμως κάτι ξεχνάω σπίτι: το θερμός με τον καφέ ή την τσάντα ή το κινητό. 😛 Αγχώθηκα την προηγούμενη βδομάδα, να σου και το ζόρικο όνειρο. E, μια φορά τουλάχιστον κάθε σχολική χρονιά με τιμάει, δεν μπορώ να πω.

Παραπονιέμαι πως οι ώρες φέτος να διαβάσω και να ξεκουραστώ δε μου φτάνουνε, απ΄την άλλη σαν αντίδραση ίσως κολλάω στο fb . Πλήρης ξεφτίλα. Ώρες ώρες λες και ξαναγυρίζω στην εφηβεία νιώθω, αλλά ο ενήλικας που θα ξεσπούσα είμαι εγώ γμτ , γι αυτό το βουλώνω.

Το Σαββατοκύριακο είναι μια όαση. Ξύπνημα σε ανθρώπινους ρυθμούς , καφέ συνοδευόμενος από καλή παρέα, πολλήήή κουβέντα και θεάματα συνήθως. Φτάνει όμως μόνο το Σαββατοκύριακο (όπως είναι κι αυτό)? Χμ…

Μέχρι να το καταλάβω εργάσιμη ξανά. Γρουμφ… (κλεμμένο) .

13 thoughts on “Σκάσε και σκάβε

  1. lemon

    Μάλλον φτάνει… Μπορεί κι να βαριόμασταν αν ήταν όλες οι μέρες μας όαση: τότε δεν θα ξεχώριζαν τα Σαββατοκύριακα… (χοχοχο, χιούμορ ήταν αυτό!!).

  2. αλεπού

    Κάθε Δευτέρα που χτυπάει το ξυπνητήρι, μετράω πόσες μέρες ακόμα μέχρι το Σάββατο…Καταλαβαίνεις πιστεύω και δικαίως κι εγώ πρέπει να σκάσω και να συνεχίσω το σκάψιμο 😉

  3. renata Συντάκτης

    Λεμονίτσα μου, λες? 🙄 Mπααααααα!:D

    Λαχανόπαιδό, κι εγώ κι εγώ.:lol: Eιδικά όταν περνάς καλά και στις άλλες 12 (και πολλές είναι). Συμφωνείς? 😀

    Αλεπού μου, πρωτίστως το λέω σε μένα. 🙄
    Τα ΄χω μαζί μου, που δεν κάνω και σωστή διαχείριση του χρόνου κάποιες φορές.

  4. QueenElisabeth

    Ναι, σίγουρα δεν έχω το δικαίωμα να μιλάω, όταν δύο από τις πέντε μέρες τις εβδομάδας δεν έχω κάτι υποχρεωτικό πριν τις 12. Οι άλλες τρεις όμως, που έχω εννιάρια, (που για να είμαι εγώ εκεί στις 9 πρέπει να ξυπνήσω από τις 7), με σκοτώνουν. Ξέρεις όμως τι φταίει;
    Οι μεγάλες βραδυνές συζητήσεις με φίλους, που γίνεται 3 να πάω για ύπνο και μετά σέρνομαι. Αν κοιμόμουν από τις 11 θα επιβίωνα. (θεωρητικά πάντα)

    Fb ε; Εγώ τις τελευταίες βδομάδες έκανα αποτοξίνωση!

  5. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, όλοι έχουν δικαίωμα στη γκρίνια. 😉 Εγώ αυτές τις συζητήσεις τις κάνω απογευματινές ή τα Σάββατα κυρίως. 🙂

    Με το fb κόλλησα λόγω των «ζωντανών»(γατί, σκυλί, ένα απροσδιόριστου είδους) που έχω μωρέ. Θα ψοφήσουν τα έρμα. 😛

  6. renata Συντάκτης

    Θαλασσινή μου, το πότε θα την κάνουμε την σπορά, το ερμήνευσα ως «πότε θα την κάνουμε από δω»? 😀
    Δεν ξέρω ρε γμτ. Κι εγώ αυτό σκέφτομαι.

    KROT, FOR PRESIDEEEEEEEEEENT! 😀
    Όχι. Θα΄ναι κι άλλοι (ο Μπαμπάκης π.χ.) Είσαι καλύτερα εκτός.Στο δηλώνω. 😉

    Μεγαλειοτάτη μου, αχ όμορφες εποχές τότε που είμαστε φοιτητές μου θύμισες!
    Κι εμείς αρχίσαμε προ ημερών στις 7 και 11.30 δεν είχαμε τελειώσει! 😉

    Δεν πειράζει βρε! :****

Σχολιάστε

