Σαββατοκύριακο

Όμορφα μπήκε ο Οκτώβρης.

(Πριν την όξυνση χρωμάτων κι αντίθεση).

20 thoughts on “Σαββατοκύριακο

  1. renata Συντάκτης

    Φαραώνα μου, είναι η πιο συχνή μου βόλτα. Τώρα που έβαλε κρύο η καλύτερή μου, να τη βλέπω ανταριασμένη να χτυπάει τον κυματοθραύστη.Χάσιμοο…
    Έτυχε κι είχα μαζί μου την ψηφιακή. 😉 Tο header είναι με το κινητό. Πολλά φιλιάά

    Αλεπού μου, ναι. Τώρα ειδικά που δεν έχει πολύ κόσμο, μ’ αρέσει πιο πολύ. 😉

  2. renata Συντάκτης

    Μούργο, ό,τι σχολίασα την πίτα. 😛

    Για καλό να το πάρω, που η δοκιμή για πανοραμική με το κινητό βγήκε καλή ή για κακό που δε σ΄άρεσαν οι άλλες? 😕

  3. renata Συντάκτης

    “Κροτάκι μου, όχι. Απλά ανέβασα την όξυνση και την αντίθεση. Επειδή είχα ρυθμίσει τη μηχανή στην επιλογή «παραλία» τα βγάζει μπλε. Φοτοσοπιές δεν ξέρω κι ούτε μ΄ενδιαφέρει να κάνω. Βοηθάει καμιά φορά το πρόγραμμα της μηχανής. Μέχρι εκεί.
    Δες την όπως ήταν.

  4. Διονύσης Μάνεσης

    Καλησπέρα!
    Ωραία, ωραία μπήκε ο Οκτώβρης -αν έτσι το θέλουμε, που έλεγε κι ο Σέξπιρ. Που μου λέει πως είμαστε εμείς που νοηματοδοτούμε τον Οκτώβρη, τους οκτώβρηδες της ζωής μας και εμείς που τον φιλοξενούμε στη ζεστή φωλιά που ετοιμάζουμε μέσα μας..
    Ωραίες φωτογραφίες. Αυτά τα κιτρινοκόκκινα στο γκρίζο φόντο, υπέροχα.

  5. renata Συντάκτης

    Διονύση, καλησπέρα. Πιάσατε ακριβώς το θέμα. 😉
    Εγώ τον κάνω να μπει όμορφα, επειδή δε θέλω να σκέφτομαι αρνητικά.
    Μ’ αρέσει όμως και τα γκρίζα χρώματα της θάλασσας. Σήμερα βέβαια ήταν μια πλανεύτρα, σχεδόν καλοκαιρινή. 🙂

  6. μούργος

    κροτ, η δικη σου μπορει να μην εχει παραλια , αλλα κανει εκπληκτικους ηχους οταν τραβαει φωτο! 😛 😆
    (και δεν ειναι ψεμμα, προφανως η βλακεια δεν εχει ορια, τελικα! 😆 )

  7. μούργος

    και οχι μονο γαβ, ε;
    πολυταλαντη μηχανη!
    πολυ πολυταλαντη!
    (θεε, τι γραφω) 👿
    .
    ρενατα, η μηχανη της εχει, ε;
    τετοια θολουρα, ουτε ο ορεστης μακρης στις μεγαλες του δοξες δεν ειχε 😆

Σχολιάστε

