ΔΤΘΕΠ ξανά!

Παρασκευή επιτέλους. Αυτή η βδομάδα ατελείωτη μου φάνηκε. 😐

Η προσαρμογή μου στους ρυθμούς του ωραρίου (…ξυπνητήρι κτυπάς σαν τρελό σε μισώ-σε μισώ…) και των παιδιών απορρόφησε την περισσότερη ενέργεια. Φέτος ήμουνα τυχερή όσον αφορά τα παιδιά της τάξης μου, μια και δυο χρόνια τα είχε η Ν. (καλή μου φίλη) και ξέρω πως είναι πολύ καλό υλικό, δουλεμένο. Γνώριζα λοιπόν εξαρχής τις ιδιαιτερότητες του καθενός και τις δυνατότητες της τάξης. Αυτό βέβαια με γέμισε με περισσότερο άγχος κι ευθύνες, για το πως μπορώ ν΄ανταποκριθώ ακόμα καλύτερα και το πώς θα τα προσεγγίσω.

Στον παλιό μου συμφοιτητή που του το είπα όταν πήρε να ευχηθεί , γέλασε και με ρώτησε προς τι το άγχος.

-Εξισώσεις ή τριγωνομετρία θα διδάξεις και ζορίστηκες?

-Βρε, αυτά δε με αγχώνουν καθόλου. Τόσα χρόνια με μεγάλες τάξεις, αλίμονοο!

-Είσαι περιπτωσάρα! Άλλοι γυρεύουνε μικρή τάξη για καλύτερα κι εσύ…

Σιγά σιγά συνηθίζουμε τα παιδιά κι εγώ τη νέα κατάσταση. «Μετράμε» ο ένας τον άλλο καθημερινά. Προέχει η στάση και συμπεριφορά. Διαφορετική  απ’ τα πέρσι.

Τα περσινά μου τα καμάρια μου λείψανε πολύ. Έβλεπα τη Δευτέρα το παγκάκι τους άδειο στο διάλειμμα κι αναρωτιόμουν πώς να τους φαίνεται το γυμνάσιο. Ερχόντουσαν συνέχεια στις αρχές. Πώς μεγάλωσαν απότομα μου φάνηκε.

Ο καιρός ευτυχώς βοηθάει και γλιτώσαμε το ανελεήτο λιάσιμο. Δεν βοήθησε όμως τη Δευτέρα που ήταν η συναυλία που περίμενα πώς και πώς! Καρεκλοπόδαρα έριχνε, αλλά η συναλία  αντί να ματαιωθεί έγινε σ’ ένα υπόστεγο όπως όπως. Νιώσαμε σαν τα κορόιδα, που ήρθε το «όνομα» γι αρπαχτή. Εξαργυρώσαμε τα εισιτήρια και  φύγαμε. Ντρέπομαι για λογαριασμό τους.

Το καλύτερο σημείο της εβδομάδας –το αφήνω για το τέλος επίτηδες– μια βόλτα στα εξωτικά Β.Π. για καφέ και κουβεντούλα.Κι η χορταστικότατη περιήγηση στο βιβλιοπωλέιο (3ώροφο) όπου το ένα βιβλίο παίρναμε και τ’ άλλο αφήναμε.  Διάβασα το «Προδοσία κι εγκατάλειψη» της Σταυρούλας Σκαλίδη. Εκπληκτική νουβέλα. Τη διάβασα σιγά σιγά να την  απολαύσω . Να το διαβάσετε ο  π ω σ δ ή π ο τ ε !

Καλό Σαββατοκύριακο!

13 thoughts on “ΔΤΘΕΠ ξανά!

  1. Aura Voluptas

    Είσαι ευσυνείδητη γι’αυτό αγχώνεσαι Ρενάτα . Όλα θα πάνε μια χαρά ( για το πρωινό ξύπνημα δεν ξέρω μόνο – κρίνω εξ ιδίων, μη δίνεις σημασία χο χο ! ).

    Τη νουβέλα της Σταυρούλας τη διάβασα αρχές καλοκαιριού και πιστεύω ότι αξίζει τα καλύτερα . Πολύ καλό ξεκίνημα για μια νέα συγγραφέα, φοβερό το ψυχογράφημα του κεντρικού ήρωα .

    Άντε και καλό Σ/Κ ! Και κρατάει λίγο γμτ …

  2. renata Συντάκτης

    Μούργο, δες την απάντηση της Γοργονίτσας! 😉

    Aura, το πρωινό ξύπνημα το παλεύω. Δυστυχώς δεν μπορώ να δω το Bones(νέο κόλλημα απ’το καλοκαίρι). Τ’ άλλα θα στρώσουν σιγά σιγά , πιστεύω.
    Το βιβλίο είναι όλο φοβερό. Εκεί δε κόλλαγα πολλή ώρα, στους εσωτερικούς μονολόγους.

    Γοργονίτσα μου, αυτό έχω σκοπό.Ξαπλοθεραπεία στο μέγιστο σήμερα γι ανάκτηση δυνάμεων! 😉

  3. QueenElisabeth

    Επιστρέφουμε σιγά – σιγά στους ρυθμούς μας βλέπω, ε; Καλή αρχή, καλά να περάσετε με τη νέα σου τάξη, είμαι σίγουρη ότι έχεις να τους δώσεις πολλά περισσότερα απ’ όσα γράφουν τα βιβλία τους…

    (άσχετο, το είδα ότι το ΔΤΘΕΠ είναι το TGIF προς το ελληνικότερο, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως βγαίνει! Μου το λιανίζεις λίγο; )

  4. renata Συντάκτης

    Διαστήματα, ευχαριστώ κι ανταποδίδω. Καλά κουράγια για την έκτη! 🙂

    Μεγαλειοτάτη μου, είναι Δόξα Τω Θεώ Είναι Παρασκευή! 😉
    Θα είναι μια ενδιαφέρουσα χρονιά, πιστεύω. 🙂

  5. alepou

    ρενάτα μου, μια χαρά θα τα πας με τα μικρούλικα. Νομίζω ότι είναι μεγάλη ευθύνη οι μικρές τάξεις, αλλά και μεγάλη πρόκληση για έναν ευσυνείδητο εκπαιδευτικό. Φιλιά 🙂

  6. renata Συντάκτης

    Αλεπού μου, είναι όντως πρόκληση. Έχω και μερικές φατσούλες μέσα απίστευτες. Να δω πως θα συγκρατηθώ να μην τσιμπήσω τα μαγουλάκια τους! 😀
    Πολλά φιλιά και περαστικά σου!

  7. renata Συντάκτης

    Mούργο, τη δουλειά μου την αγαπώ. Σκλάβα της όμως δεν είμαι.

    Μου θύμισες το Φάρο που προπαγανδίζει υπέρ της δουλειάς, όντας συνταξιούχος! 😛 😛

  8. renata Συντάκτης

    Φαραώνα μου, γύρισες? Τι καλά!! 🙂
    Είναι τέτοιος οδωστρωτήρας η καθημερινότητά μου πλέον , που προσαρμόστηκα ήθελα-δεν ήθελα! 🙂

    Πολλά πολλά φιλιάά

Σχολιάστε

