Σε διακοπές

Μια μικρή πρόγευση!

Vodpod videos no longer available.

9 thoughts on “Σε διακοπές

  1. auravoluptas

    Αμάν ! Τις ξέρω αυτές τις πεταλουδίτσες ! Βόσκουν και στην Πάρο, εκεί τις είχα επισκεφτεί .

    Είναι υπέροχο θέαμα . Και ωραία η πρόγευση . Καλό το ορεκτικό Ρενάτα . Περιμένουμε και το κύριο πιάτο … 🙂

    Να περνάς όμορφα τυχερούλα ! Φιλιά !

  2. liakada

    Τετοια μας δειχνεις και μας ανοιγεις την ορεξη!
    Αντε μετα να μη μελαχολολουμε οσοι έχουμε αρχισει την αντιστροφη μετηρηση για επιστροφη!
    Περνα ευχαιστα τυχερουλα ! Η Παρος εχει ομορφιες πολλες!
    φιλια Ε e nona μου

  3. renata Συντάκτης

    Aura, στη ρόδο στην κοιλάδα με τις πεταλούδες είναι. Κι έχω μεγαλύτερο και καλύτερο βιντεάκι και πολλές πολλέέέές φωτογραφίες! 😉 Φιλιάάά

    Φαραώνα, και πού να δεις το επιδόρπιο. 😉
    Μαγευτικό ηλιοβασίλεμα και φωτογραφίες από Σύμη. 😉

    Λιακάδα, άλλοι πήγανε νωρίς νωρίς όσο πήζαμε οι υπόλοιποι. Eμ εμ εμ! 😛


    Γοργόνα μου, το ηλιοβασίλεμα ονειρικό. 😉

    Αλεπού, κούκλες οι πεταλουδίτσες και το τοπίο. Σμουουτς!

  4. liakada

    ΝΑι ναι καλα γελα εσυ! αμ 8α ξαναφυγω!
    Με το που πατησα το ποδι μου στην Αθηνα αυτη ηταν η πρωτη σκεψη! 8ελω τις διακοπες μου και μαλιστα συντομα παλι! αχ
    8ελω να ξεπηξω!
    φιλακια Ρενατακι μου και να περνας οσο ποιο ομορφα μπορεις !

Σχολιάστε

