Νιρβάνα

Διακοπές στο σπίτι μια βδομάδα. Γίνεται? Γίνεταιιι…

Να λείπουν όλοι σχεδόν απ΄τη γειτονιά και να μη χρειάζεται να καλημερ(σπερ)ίζεις κάθε τόσο.Να ξυπνάς στις 11+ χωρίς ν’ ακούγεται τίποτα.Να περνάει άλλη μια ώρα πριν σηκωθείς απ΄το κρεββάτι και στο ενδιάμεσο η μόνη σου σκέψη να ‘ναι , πόσες κινήσεις ακριβώς χρειάζεσαι για τ’ απαραίτητα.Μια δουλειά τη μέρα. Άντε κάθε δεύτερη μέρα δυο. (πότισμα)

Να περνάς τις περισσότερες ώρες μεταξύ lap(πολύ χαλαρά όμως) -ψυγείου (πολλά παγωμένα)- κρεββατιού (ανάκλιντρου). Βιβλίο? Μήτε να το δεις στα μάτια σου! Κούρασηηη…  Με το ζόρι ένα περιοδικό με  σταυρόλεξα και sudoku. Σε δυο μεσημέρια έλυσες τα δύσκολα, άφησες τα υπόλοιπα.Το μόνο βασικό στοιχείο είναι η μουσική. Radiocasbah μονίμως! 😀

Να σκέφτεσαι για τον Αύγουστο και κάθε ώρα ν’ αλλάζεις γνώμη. «Θέλω μια παραλία στα πόδια μου. Όχι, πάνω από 50 μ. μακριά.Όχι, θέλω πιο κεντρικά να μένω-όχι στην απομόνωση- και ας είναι πιο μακριά το μπάνιο.Να πάω εκεί?  Μπααα.Να πάω  αλλού?  Θα δούμε.Βιάζει? Μπαααα…»

Σε ρωτάνε τι κάνεις -όταν αραιά και πού  χτυπάει το τηλέφωνο κι εσύ ούτε που θυμάσαι πού το έχεις αφήσει- και λες «μουλιάζω» στον ένα, «μουχλιάζω» στον άλλο, «είμαι φυτό» στον τρίτο . Έχεις μπει σε safe-mode και κάνεις τα ελάχιστα και σκέφτεσαι πως επιτέλους το κατάφερες τ’ όνειρο χρόνων χωρίς να το καταλάβεις. «Καλωσόρισες στη Νιρβάνα», λες στον εαυτό σου.  😉

17 thoughts on “Νιρβάνα

  1. renata Συντάκτης

    Μπερδεμενάκι μου, ωραία και εθιστική! Αν και για μένα μέχρι απόψε ήτανε. Γυρίζει ο άσπρος σίφουνας και θα ΄χουμε εμπλοκές ! 😉 Αύριο πρωί πρέπει να μαζέψω τουλάχιστον το δωμάτιό μου γμτ (ρούχα διάσπαρτα κι άλλα αντικείμενα). 😦

    Λεμονάκι μου, χαίρομαι που λειτούργησε κατευναστικά. 😀 Ναι, ήταν άλλη μια ευτυχία, να ορίζεις απόλυτα τον εαυτό σου.Πολλά κοινά βιώματα! 😉


    Φαραώνα μου, νιώθω πολύ καλάάά. 😀 Χρειαζόμουν τελικά ν’ αδειάσω. Έκανα το λάθος και διάβασα αμέσως μετά απ΄τη Β. ένα βιβλίο που ΄χα αγοράσει.Με το ζόρι το έκανα.Κατάλαβα πως δεν έφταιγε το βιβλίο όμως, αλλά εγώ ! 😉 Φιλιάάάάά

  2. lemon

    …επιτέλους το κατάφερες τ’ όνειρο χρόνων χωρίς να το καταλάβεις…

    Δεν θα μπορούσε να εκφραστεί καλύτερα, ο ορισμός της ευτυχίας-κατά κάποιον τρόπο.
    Ηρέμησα και ξεκουράστηκα κι εγώ διαβάζοντάς το ποστ σου-υπέροχο!

  3. lemon

    Πόσο ωραία, να διαβάζεις εκφρασμένα με τόση ακρίβεια, καταστάσεις που έχεις βιώσει. Πόσο ωραία, να ξέρεις ότι έχεις παρέα σ αυτές τις στιγμές-άσχετα που δεν έχουν συμπέσει χρονικά.

  4. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, έχεις αντιληφθεί πως κατά μια έννοια γυρίζει και σ εσένα ο χαρακτηρισμός ? 😛 😆
    Και πού να σου πω δλδ πως θα πάω μια βδομάδα στη Ρόδο τον Αύγουστο!! 😉

    (Το μήνυμα στον τηλεφωνητή το ΄λαβες? )

    Μεγαλειοτάτη μου, εμείς παίξαμε ένα-δυο ματσάκια με τη δική μου. Ήμουν 3 μέρες στ’ ανίψια. Τουρνουά στα επιτραπέζια μέχρι αργά.Τα τσάκισα στο Σκραμπλ! 😉 Σμουουουτς!

  5. QueenElisabeth

    Ρενατένια συγγνώμη, αλλά άδικο προς τα ανήψια! Πως να σε ανταγωνιστούν, εκπαιδευτικό γυναίκα οι καημένοι οι έφηβοι; Φυσικά και τους τσακίζεις στο Σκραμπλ! Δεν πειράζει όμως, μαθαίνουν και κάτι στην πορεία…

  6. renata Συντάκτης

    χαχαχα! Μεγαλειοτάτη μου, καταρχήν η μικρή το ήθελε και είχε το θάρρος να φτάσουμε ως το τέλος.Στο δεύτερο παιχνίδι μάλιστα άξια αντίπαλος. Ο μεγάλος τα παράτησε νωρίς, γιατί κατάλαβε πως δε θα νικήσει. Γι αυτό δεν ήθελε να παίξουμε και τρίβιαλ. 😉
    Όμως στη Μονόπολη μας «τσάκισε» ο μεγάλος. Ανηλεώς!

  7. Кроткая

    ναι, ναι… το έλαβα το μήνυμα βέβαια!! ευχαριστώ πολύ πολύ!! 🙂

    ε, καλά τώρα, γυρίζει σε μένα ο χαρακτηρισμός. εμένα δεν είναι συνεχόμενοι τρεις μήνες! 👿

  8. renata Συντάκτης

    Λαχανάκι μου, αυτό ακριβώς. 😉
    Τώρα πέρασα σε άλλη φάση. Άρχισα να διαβάζω πάλι. Και με τη μαμά κάνω και διαλείμματα! 😆 😆

    Δεν είναι μούρλια?? Θα ‘καναν και πολύ ωραίο τίτλο ποστ, μη σου πω και μπλογκ. 😉

    Φιλιάάάά

Σχολιάστε

