Ζεν

Οι βόλτες στη θάλασσα με την αύρα να με δροσίζει αγναντεύοντας το καλοκαίρι που έρχεται.

Το καινούριο κοσκινάκι (λαπ) που με περιμένει να το εξευρενήσω.

Οι επισκέψεις σε βλόγια φίλων που μου έλειψαν τη βδομάδα αυτή.

Το καθρέφτισμα της πανσελήνου στα νερά της Νισύρου στην υπέροχη Νοσταλγό.

Οι φωτογραφίες απ’ τα ιστιοπλοϊκά στο λιμάνι της Β. που μου γνέφουν : «Κοίτα πόσο όμορφα είναι, σε λιγότερο από ‘να μήνα θα ΄σαι δω«.

Οι νερόμπομπες των παιδιών στο σχόλασμα και το κατεργάρικο χαμόγελό τους.

Οι βόλτες με το ραδιόφωνο στο τέρμα και το γκάζι λίιιγο πατημένο στον παραλιακό το βράδυ.

http://www.fileden.com/files/2006/6/9/58787/Carribean_blue
26 thoughts on “Ζεν

  1. liakada

    @renataki kai preza tv δείτε εικόνες καλοκαιρινές που σας ανέβασα
    ΕΦΤΑΣΕ !! πιστεψτε με! εφτασε και καποιοι το χαιρόμαστε ηδη ..
    σας ξεσηκώνω ε? χεεχε
    υπομονή πλησιάζουν οι άδειες

  2. Διονύσης Μάνεσης

    Ευχές για να τα απολαύσεις όλα αυτά το καθένα μόνο του και όχι όλα μαζί και ταυτοχρόνως – π.χ τρέχουμε λίιιιγο αγναντεύοντας τα ιστιοπλοϊκά στην πανσέληνο της Νισύρου, εξερυνώντας στο καινούργιο λάπτοπ τα μπλογκ των φίλων κλπκλπ! 🙂

  3. renata Συντάκτης

    Μπαμπάκη, ειδική παραγγελία για ν’ αντέχουμε στη ζέστη. 😉

    Αναλούκα μου, σίγουρα? Γιατί σήμερα το κουτούλησα το δόλιο το Μπελκάντο λιγουλάκι . 😀

    Βασιλική μου, καλύτερο απ΄το περσινό να ΄ναι. 🙂 Καλό μήνα! Σμουουτς!

    Αλεπού μου, κι εγώ κι εγώ. 😆
    Έχω βάλει ένα slideshow με φωτογραφίες ιστιοπλοϊκών απ΄το flickr στην οθόνη και «φεύγωωω» . 😉

  4. renata Συντάκτης

    Μούργο, θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν? 😛

    Με τι όβολα βρεεεεεε? Οι κατέχοντες είναι λίγοι εξ ου και η κλασσική ατάκα: «Έχω και κότερο! Πάμε μια βόλτα?» 😆 😆 😆

  5. renata Συντάκτης

    Εύη μου, συμφωνώ! 😉 Καλό καλοκαίρι! 8)

    ΝετΚέρβερε, εντελώς!! 😀

    Μούργο, δε φωνάζω! Απλά διευκρινίζω (με λίγο κοροϊδευτικό τόνο). 😛

  6. liakada

    @renataki χμμμ έισαι καλά πολύ καλά μ ακούγεσαι.. Συνέχισε να αγαπας τον εαυτό σου και 8α νιώσεις ακόμα καλύτερα! Επέστρεψα.. αλλά ονειρευομαι μπανάκια..
    Η Α8ήνα με ψυχοπλακώνει .. 8έλω παραλίαααααα

  7. renata Συντάκτης

    Ζαφορά, σ’ ευχαριστώ. Θα σ’ επισκεφτώ πριν φύγω! 🙂

    Λιακάδα, μια χαρά είμαι Ααα, μην είσαι και πλεονέχτρα! Άλλοι δεν γύριζαν μια βδομάδα σε νησί κάνοντας μπάνια. 😛

    Εύη, ουχί! Προσέχουμε για να έχουμε! 😛

Σχολιάστε

