Επαναπροσδιορισμοί

Τι είμαι ?

Είμαι σαφώς σε καλύτερη μοίρα (θέση) απ’ ό,τι στο παρελθόν συνειδητά και το χαίρομαι. Απαγκιστρωμένη από τ΄αγκάθια του όλο και περισσότερο. Καμιά φορά μόνο τα νιώθω. Αυτοεκτίμηση ανεβασμένη . Αυτοσεβασμός που κερδίζεται όλο και πιο πολύ. Αυτοπεποίθηση? Την παλεύω. Check!

Τι δεν είμαι ?

Δεν είμαι ψύχραιμη πάντα. Δεν είμαι λιγότερο υπερβολική, γιατί μου ξεφεύγει η τάση προς το μελόδραμα (άτιμα γονίδια!). Δεν είμαι επιπόλαιη γμτ (ελάττωμα μερικές φορές). Δεν ξεκολλώ από σενάρια με «αν » και «θα» που φτιάχνει το μυαλό μου. (όλο ίδια και τα ίδια, του μυαλού μου ροκανίδια !) Δεν εμπιστεύομαι το ένστικτό μου και μου βάζω τρικλοποδιές. Φτου!

Τι θέλω να είμαι?

Πολλάάάάά. Καλύτερη, πιο άνετη, πιο ξεκάθαρη συναισθηματικά, με περισσότερο έλεγχο στις αδυναμίες μου, να μ’ αγαπάω περισσότερο και να μ’ αποδέχομαι κ.ά. Χμμ…

Ok.Έχω πολλή δουλειά.  Κλαψομοίριασμα (να το πω κομψά) τέλος. Κι όχι άλλοι περισπασμοί.

Τα φώτα μη σε κλέβουνε των πλοίων των μεγάλων
αυτή για μας είναι η ζωή, η άλλη είναι των άλλων

26 thoughts on “Επαναπροσδιορισμοί

  1. εύη

    Oκ…έχεις δουλειά. Αλλά, με την αυτοεκτίμηση ανεβασμένη, ο δρόμος μπροστά είναι καθαρός και ηλιόλουστος!
    Έτσι; 😉

    Φιλάκια*

  2. Βασιλική

    ο δρομος ο λιγοτερο περπατημενος ειναι αυτος που οδηγει σε μας, τελικα…
    ολοι εκει ειναι που χανομαστε…

    ρενατακι μου ομως τουλαχιστον τον εχεις παρει… τον περπατας… βημα βημα…
    και γω ειμαι σιγουρη για σενα…

    φιλια…

  3. renata Συντάκτης

    Εύη μου, είναι. Ε πού και πού εμφανίζεται καμιά συννεφιά αλλά τη διώχνω. 😉 Μάκιαα

    Ζουζούνα, να τα χιλιάσεις τα ποστ ! Γλυκό κέρασμα? Έρχομαι! 🙂

    Φαραώνα μου, είμαι εξαιρετική στο να μοιράζομαι. 😀 Ειδικά τερψιλαρύγγια! 😉 8)

    Βασιλική μου, βήμα βήμα.Τα πισωγυρίσματα με καθυστερούν καμιά φορά αλλά για λίγο ευτυχώς! Σε φιλώ

    Μπαμπάκη, έτσι γράφονται τα μανιφέστα? Δεν το κατάλαβα όταν το ΄γραφα!! 😀

    Αλεπού μου, μπαα! Ή παρούσα ή απούσα. Είμαι των άκρων! 😉

  4. Dragazis.E

    ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΑΝΤΩ «ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ» ΜΕΣΑ ΣΕ BLOGS Κ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΞΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΩ ΕΞΩ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Κ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ Κ ΤΑ ΛΟΙΠΑ.
    Κ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΞΩ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΤΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ;ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΑΛΛΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΠΟΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ Κ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ.
    ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕΣΑ Κ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΔΩ..

  5. faros

    Καλησπέρα, ρενάτα.
    Να κάνω ένα σχόλιο.
    Η αυτοκριτική σου διάθεση και το αυτομαστίγωμά σου, σου δείχνει στην ουσία τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσεις (είμαι σίγουρος ότι θα το κάνεις και σαφώς την … άλλη φορά θα έχεις καλύτερα πράγματα να πεις – τουλάχιστον για τον εαυτό σου … )

  6. lemon

    Δεν γίνεται να το πω καλύτερα από τη φαραώνα: είσαι εξαιρετική πραγματικά. Για μας.
    Η μέσα μας ζυγαριά καλή μου, πάντα θα ταλαντεύεται (νομίζω). Μα όσο περνούν τα χρόνια, με όλο και μεγαλύτερες φάσεις ηρεμίας. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο;
    Σ αγαπώ πολύ.

  7. renata Συντάκτης

    @ Ε.Δραγάζη, το ν’ αποκαλυφθεί κάποιος ή όχι, είναι επιλογή του. Το σέβομαι απόλυτα, όπως περιμένω να το σεβαστούν οι άλλοι. (Με το ζόρι δε γίνεται.) Αφήστε που δεν το παρεξηγώ, γιατί κυκλοφορούν πολλά τρολ κάθε είδους και ψυχάκηδες. Η επικοινωνία θέλει ρίσκο.
    Επίσης το ότι τα γράφω εδώ είναι καθαρά εγωιστικοί οι λόγοι. Σε μένα τα λέω πρώτα και έχω την ευχέρεια να τα διαγράψω όποια στιγμή επιθυμήσω και τον έλεγχο (όσο είναι δυνατόν).

    (Μια υπενθύμιση : Δε γράφουμε με κεφαλαία , δείχνει ότι φωνάζουμε. Nétiquette)

    Μούργο, όλοι μας κινδυνεύουμε να πέσουμε καμιά φορά. Αλλά τα πηγάδια με απωθούν! 😉

    Φάρε, κατανοώ. Απλά για μένα αυτό είναι το καλύτερο προς το παρόν! 🙂

    Λεμονάκι μου, ναι, αυτό ‘ναι ένα ζητούμενο. 🙂 Κι εγώ σ’ αγαπώ! 😀

  8. Lardigos

    Σπουδαίο πράγμα ο επαναπροσδιορισμός μας. Για για μια φυλή μάλιστα σαν και την ελληνική, που μισεί τις ενδοσκοπήσεις και τον αυτοέλεγχο (βλέπετε, νομίζουμε ότι το «ό,τι» είμαστε το φέρουμε απράγραπτα στα «ευκλεή» και «αναλλοίωτα» κύτταρά μας αρχαιόθεν -οπόταν χαμένος κόπος το ψαύσιμο και το ψάξιμο του είναι μας…), το έσω κοίταγμα θεωρείται «λοξή» ματιά!

    Πολύ όμορφο το βλογ σας. Θα σας επισκέπτομαι.

  9. renata Συντάκτης

    @ Lardigos, πιστεύω πως όλοι μας ή τουλάχιστον σε μεγάλο ποσοστό αυτοελεγχόμεθα και ενδοσκοπούμε,ειδικά σε κάποιες περιόδους της ζωής μας, ασχέτως αν δεν τα δημοσιοποιούμε. Για μένα είναι κριτήριο για ν’ αποφύγω λάθη και να βελτιώνομαι.
    Σας ευχαριστώ! 🙂

    Διαστήματα, ποιον απ’ όλους?
    Στον Καΐλα -που πήγε πρώτα το μυαλό μου- τρέμω μη μοιάσω. 😛 Αν εννοείς τον τραγουδιστή (Παπακων/νου), τ’ ομολογώ. Εφηβική αγάπη! 😉 Αλλά πιο πολύ έχω στον στιχουργό, κι ας μ’ έχει θυμώσει!

  10. renata Συντάκτης

    Γοργονίτσα μου, έτσι λέω κι εγώ! Σμουουουτς!
    άντε να ξεπεράσω και το θέμα με τους μεγάλους δρόμους (κυριολεκτικά) κα μετά ποιος με πιάνει! 😉

  11. renata Συντάκτης

    Γυρίσατεεεεε? 🙂
    Εγώ να δεις τι έχω χάσει. Άλλαξα υπολογιστή, γιατί τα φτυσε ο προηγουμενος και χάνω τα μισά έγγραφα. Και τώρα δεν ανανωρίζει το modem της adsl και μπάινω απ΄την καρβουνιάρικη. Γκρρρ..Το καινούριο όμως λαπ φυσάειι! 😉

    Αυτομαστίγωμα όχι, απλά λίγο διόρθωση πορείας. Σμουουουουτς!

Σχολιάστε

