Ιδιογράφως

Ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση των Αλεπούς και Redhat ανέβασα στίχους απ΄οένα τραγούδι που το αγαπώ πολύ και το ΄χω ως tagline. 😉

Πριν από χρόνια ο γραφικός μου χαρακτήρας ήταν πιο όμορφος, δηλαδή καλλιγραφικός με συνεχόμενα γράμματα και φιοριτούρες. Την πρώτη μου χρονιά σε Α’ Τάξη για να αποτελέσει καλό πρότυπο για τα παιδιά και να μην μπερδεύονται, πιέστηκα αρκετά και τον απλοποίησα. Έπειτα ήρθε η ενασχόληση με τον υπολογιστή και χειροτέρεψε το πράγμα.

Προσκαλώ να μας δείξουν ιδιόγραφά τους οι :

για το http://autographcollectors.blogspot.com

15 thoughts on “Ιδιογράφως

  1. renata Συντάκτης

    Αλεπού μου, ευχαριστώ αν και πολύ επιεικώς με κρίνεις! 😀

    Ελισσώ μου, θα περιμένω! 😉
    Εγώ τα βλέπω και μου τη σπάνε, γιατί τα ‘γραψα σε μικρο χαρτί -απ΄το moleskin- και φαίνονται πολύ μεγάλα.

    Μούργο, σπουδαία τα λάχανα !! 😛 Ξέχασα 2 απ΄τους 4 (στ’ άλλα είναι κολλητά με την αρχή του ζήτα.)

    Ποιον έβαλες να το ξεψαχνίσει? Γιατί με τόση μυωπία ούτε πέρα απ΄τη μύτη σου δε βλέπεις , όχι τους τόνους! 😛 😛 😛

    Autographcollectors, ευχαριστώ. Το τραγούδι είναι απλά τέλειο!

  2. renata Συντάκτης

    E-ανίψι μου, εσύ πέρασες με άριστα αφού! 😀

    Μούργο, εσύ τους ξέχασες ΟΛΟΥΣ! 😛 😛

    Λιακάδα, εννοείται πως με αντιπροσωπεύει! 😉 Φιλιαά

  3. faros

    Καλησπέρα, τραγούδι είναι αυτό που έγραψες «ιδιοχείρως» ;;;;;;
    Και γω νόμιζα … μυλόπετρα !!!
    Άκου να … παραδέχεται ότι έχει ξερό … κεφάλι!!!

  4. renata Συντάκτης

    Φάρε, ναι! είναι τραγούδι του αγαπημένου μου τραγουδοποιού! 🙂

    Δεν το ΄χω για κακό, Φάρε. Ίσα ίσα που με οπλίζει μ’ αντοχή! 😛 😛

Σχολιάστε

