A bientôt !

Οι πασχαλινές διακοπές έφτασαν κι εγώ ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσω το στόχο που έβαλα πριν 4 μήνες ή μάλλον το στοίχημα με τον εαυτό μου να ξεπεράσω ανασφάλειες και όσα με κρατάνε πίσω και να κάνω επιτέλους το πρώτο μου ταξιδάκι στο εξωτερικό.

Σιγά το πρωτότυπο, το ξέρω. 😛 Ε, κάλλιο αργά παρά ποτέ. 😉 Ελπίζω να πάνε όλα καλά και σε μια βδομάδα να τα ξαναπούμε πάλι. Κάποιους θα τους δω συντομότερα πιστεύω! 🙂

Υ.Γ.1.  Είχα σκεφτεί να βάλω moderation, γιατί την ανθρώπινη βλακεία και τις εκφάνσεις της δεν τις αντέχω πλέον, αλλά θ’ αντισταθώ στον πειρασμό.

Μόνο προσοχή: Σχολιασμός σε μπλογκ είτε στην wp ή στο blogspot με το όνομά μου χωρίς άβαταρ σημαίνει πως δεν είμαι εγώ. Γιατί έχουμε ένα ζημιάρικο κοπρόσκυλο εδώ μέσα που του αρέσουν τέτοια παιχνιδάκια. 😛

Υ.Γ.2.  Εγώ να προβάρω προφορά απλών πραγμάτων και φράσεων. Το γέλιοοοο!! Αν μ’ ακούσει κανείς που να την γνωρίζει θα τα σκίσει τα πτυχία του! Η μάχη της βαλίτσας διήρκεσε 3 ώρες (τι να πάρω?Αυτό. κι αν είναι αλλιώς ο καιρός?Ας πάρω και τ’ άλλο. Κι αν λερωθώ; Ας πάρω και το τρίτο κ.ο.κ. Βάλε -βγάλε κατέληξα να πάρω αρκετά κι ίσως να μην φορέσω ούτε τα μισά. Κι αν αρρωστήσω? Πάρε και μια σακούλα με τα βασικά μαζί. Ωχ! φορτιστές πήρα? Κι οι 4 μέσα! Και τα ερωτήματα να συνεχίζουν. ) Σας βλέπω που γελάτε, αλλά δεν πειράζει! Είμαι απελπιστικά αγχωτική σε τέτοια και τ΄αφήνω για την τελευταία ώρα. 😛

Στο επανιδείν λοιπόν! Καλό Πάσχα! 😀

24 thoughts on “A bientôt !

  1. lemon

    Φτου-φτου, έτσι να πραγματοποιείς κάθε στόχο που βάζεις μπροστά σου κοριτσάκι μου!
    Και βάλε moderation σε οτιδήποτε επεμβαίνει και βαραίνει τη ζωή σου-φτάνει πια!
    Να είσαι καλά 🙂

  2. μούργος

    η λασπη ευχεται καλες διακοπες και ευχαριστη διαμονην εκει που θα πατε! 😀
    υ.γ.
    1. τωρα, εγω, γιατι ειμαι σιγουρος που θα πατε;
    κληρονομικο χαρισμα;
    διαισθηση του σκυλου;
    (δεν το γραφω ομως) 😛
    2. τωρα μιλαω σοβαρα, ε;
    ελπιζω οτι η επισημανση «ΠΡΟΣΟΧΗ» να μην αφορα εμενα. 👿
    αυτα τα εχω κανει εγω μονο σε στενο κυκλο 😉

  3. An-Lu

    Έλπίζω να λάβεις τις ευχές έστω και με καθυστέρηση!
    Πολλές χαρές να έχεις!

    (ελπίζω επίσης να το πάρει αυτό το σχόλιο διότι το άλλο προ ημερών το έφαγε η μαρμάγκα)

    😉

  4. kyriayf

    φιλί…
    με αναστάσιμη προσδοκία
    αδερφούλα μου!!!!

    ενδόμυχα επιθυμώ το ταξείδι σου να σε φέρει και από δω!!!!
    Στρώνω κρεββάτι δαντελένιο….

    καλά να είσαι !!!
    στο δικό σου δρόμο!!!!
    😉

  5. renata Συντάκτης

    Γύρισα και σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!

    Βασιλική ήταν τέλεια! 🙂 Ήθελα να μείνω κι άλλο!

    Αλεπού μου , το απόλαυσα -μα ήταν τέλεια επιλογή το Παρισάκι!- όπως και όλα τα τερψιλαρύγγια εδέσματα που προσέφεραν οι πόλεις! 😉

    Φαραώνα, το ευχαριστήθηκα τόσο που θέλω να ξαναπάω σύντομα! Αλλά το επόμενο είναι σ’ άλλη πόλη προγραμματισμένο! 🙂

    Λαχανόπαιδο, 319 χώραγε η κάρτα. Την έφερα φουλ αν και πρέπει να έσβησα και καμιά 50αριά ενδιάμεσα! 🙂

    Λεμονάκι μου, ένα μοντερέισιον στη μανούλα μου θέλω να βάλω(μη σου πω και σπαμ!) αλλά δεν μπορώ προς το παρόν!

    Μπερδεμενάκι, βρίζε άφοβα! Δεν παρεξηγώ 😉

    Lifewhispers, νόμιζα πως ο τίτλος με πρόδιδε!Στο Παρίσι πήγα (κι όχι μόνο!) Αχ, το νοσταλγώ ήδη!

    Νίνα μου, πέρασαααα! Την προσωπική την προσμένω, ε για την κοινωνική προσπαθώ, το ξέρεις! 😉

    Σωτήρη, εν Αθήναις γμτ! Ευχαριστώ!

    Μούργο, με τόσα χορταρικά(λαχανευόμενα είδη) στη λάσπη, την είδες Χορταρέας εν τέλει? 😛
    Όχι, εσύ νόμιζες αλλού (που πήγα αλλά για βόλτα).Ναι, εσένα εννοούσα, γιατί είπες για πόλεμο αν θυμάσαι! 😉

    Κροτάκι μου, τελικά η καλύτερη ζεστή σοκολάτα ήταν αυτή που ήπια εκεί. Καρατσεκαρισμένο! 😉

    Διαστήματα, το επόμενο ταξιδάκι εκτός σε δυο μήνες! 😉

    Ατάιριαστε, je remercie ! Je souhaite que vous ayez aussi vous ! (βαβελόψαρο γαρ) 🙂

    Γοργονίτσα μου, τις έλαβα εγκαίρως! 😉

    Υφάντρα μου, ν’ αναστηθούν επιτέλους εύχομαι όσοι σταυρώνονται όλο το χρόνο! 😉
    Θα γίνει κι αυτό μέσα στο Μάη! 😉 Φιλιαά

    Αείποτε, το ευχαριστήθηκα πολύ! Γύρισα έμπλεη εικόνων, εντυπώσεων, γεύσεων, όλων υπέροχων! 🙂

    Φοραδίτσα, ήταν τέλειαααα! Για το Πάσχα δεν το βλέπω ,αλλά δεν πειράζει!

    Καλή Ανάσταση σε όλους! 😀

  6. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, σου δίνω hints: Καμπ Νου, Σαγράδα Φαμίλια. 😉

    Ζουζούνα, έχω πάψει από καιρό να τσουγκρίζω αυγά. Κεφάλια όμως σίγουρα! 🙂

Σχολιάστε

