Παραλήρημα

balls_bw.jpg

Δεν ξέρω αν το νιώθω μόνο εγώ αλλά αυτή η εβδομάδα ήταν πολύ κουραστική. Ούτε καν η αργία της Καθαρής Δευτέρας δε βοήθησε σ΄αυτό, μιας και έζησα το «πακέτο» οικογενειακό τραπέζι εις διπλούν κι η βδομάδα άρχισε με γκρίνια.

Ο καθοριστικός παράγοντας όμως είναι η άνοιξη, που δε μας αφήνει σε χλωρό κλαρί. Τι ήθελε και μας κουβαλήθηκε από τώρα? Ο ήλιος καίει, τα παιδιά μπαίνουν αποχαυνωμένα απ΄τη ζέστη κι απ’ το παιχνίδι στην τάξη και μάθημα με τίποτα δε γίνεται μετά το δεύτερο διάλειμμα. Σήμερα που κάνανε δοκιμαστικό βήμα για την παρέλαση σερνόντουσαν.

Τα μισά τα δικά μου ξεμυαλίστηκαν εντελώς – τα ΄χουν πιάσει οι φουσκοδεντριές- και ερίζουν με τους μαθητές απ΄την άλλη τάξη γι αυτό και σήμερα η εφημερία ήταν ανυπόφορη, γιατί είχαμε αναλάβει το διαμεσολαβητικό ρόλο. Μπάφιασα να λέω τα ίδια και τα ίδια σε κάθε διάλειμμα.

Το χειρότερο είναι που η βδομάδα δεν τέλειωσε για μένα μια και έχουμε οικογενειακά θέματα προς διευθέτηση μέσα στο Σαββατοκύριακο. Έρχεται και μια παλιά συμφοιτήτρια μετά από χρόνια να παραστεί σ’ ένα συνέδριο και απαιτεί να διαθέσω όλο το Σαββατοκύριακό μου μέσα στην κλειστή αίθουσα για να ΄χει -λέει- παρέα. Εγώ θέλω να εξαφανιστώ από προσώπου γης. Ν’ αράξω σε μια παραλία και να μη βλέπω ούτε ν’ ακούω κανένα. Νισάφι…

Το Πάσχα άραγε γιατί αργεί τόσο φέτος? 😦

28 thoughts on “Παραλήρημα

  1. goudaki

    Κουράγιο κι έρχεται το Πάσχα!!! 1 μήνας έμεινε σχεδόν!
    Δες και τα θετικά…θα ξαναδείς τη φίλη σου μετά πό τόσο καιρό (θα πάτε και για έναν καφέ μετά το σεμινάριο πιστεύω!!), έχει ωραίο καιρό (όχι όπως με τα χιόνια που δεν μπορούσες ούτε να περπατήσεις!) Ανεβαίνει η διάθεση, μας βλέπει λίγο ο ήλιος! Ε, τα παιδάκια τώρα λογικό είναι να ξεμυαλίζονται! Κι εμείς έτσι κάναμε άλλωστε!

    Τώρα για τα οικογενειακά δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο εκτός από υπομονή!

    Φιλάκια πολλά!

  2. An-Lu

    Καλά…για τα καμάρια σου δεν λέω τίποτα…ακούς εκεί μικρά παιδιά να σέρνονται…σκάρτα μοντέλα…μηδέν αντόχές…τί να πούμε κι εμείς οι πρεβύτεροι δλδ 😉

    Οσο για το Πάσχα….μήπως βιάζεσαι λιγουλάκι;

    Στη συμφοιτήτρια πες ότι έχεις άλλες υποχρεώσεις το ΣΚ, τόσο απλά :p

  3. renata Συντάκτης

    Γκουδάκι μου, θέλω πολύ να τη δω, αλλά όμως αυτό το «απαιτώ» μου έκατσε κάπως. Δεν είμαι σε θέση να χαρώ την παρέα της αυτή τη στιγμή! Δεν τα κατηγορώ βρε που ξεμυαλίζονται , φυσικό είναι, απλά γίνεται πιο δύσκολη η δουλειά μου. 🙂 Το Πάσχα το περιμένω πώς και πώς! 😉

    Καλό ταξίδι να ΄χετε! 🙂

    Γοργονίτσα μου, είδες? Παιδιά πράμα! 🙂 Αυτή είναι η εύκολη λύση, αλλά θα της ξεκαθαρίσω το λόγο που δε μπορώ.

    Δε βιάζομαι εγώ καλέ, το Πάσχα αργεί! 😛

  4. renata Συντάκτης

    Κατάπτυστε Μούργο, δεν ξέρω, γιατί τελικά δε συναντήθηκα με την παλιά μου συμφοιτήτρια. 😛
    Όσο για την Κροτ είναι τυχερούλα και χαίρεται, άσχετα που γκρινιάζει για τα σπαμ σχόλια της Νίνας. Μακάρι να μπορούσα να πήγαινα κ εγώ μαζί. Επιφυλάσσομαι γι αργότερα..

  5. Xeimwniatikh Liakada

    Ρενατάκι μου, μου φαίνεται σε έχουν πιάσει κι έσένα οι φουσκοδεντριές σαν τα παιδιά χαχαχ
    Ομολογηησέ το βρε δεν είναι ντροπή .. . Μεταξύ μας κι εγώ από το ίδιο πάσχω …
    Πότε είπες έχουν Ανάσταση οι κα8ολικοί Κροτούλικο?
    … Mου έβαλες ιδέα!!! Δικιολόγία 8α βρώ ( ελπίζω…!)
    Τα εισητήρια να δω ποιός 8α τα βάλει !

  6. xnoudi

    O Ιούλης, γιατί αργεί τόσο πολύ φέτος Ρενατούλα μου;
    Να σαλτάρω ή να σαλπάρω Ρενατούλα μου;
    Καφές, ήλιος, παραλία. Η μοναδική λύση. Ρενατούλα μου.
    Kαλημέρα 🙂

  7. renata Συντάκτης

    Χειμωνιάτικη λιακάδα, εγώ? Μπαααα… Μια κούραση και βαρεμάρα όμως σίγουρα. 🙂

    Χνουδάκι μου, δεν είμαι μόνο εγώ λοιπόν ε? Χαίρομαι!΄ 😉 Αργεί δυστυχώς. 😐 Να σαλπάρουμε για να μη σαλτάρουμε βλέπω ως μόνη λύση! Φιλιαάά

  8. kyriayf

    ουπς!!!!
    και έλεγα ότι τα δικά μου είναι τα χειροτερότερα… αλλά- σχεδόν – καθάρισα!!!!

    Ένα φιλάκι αδερφικό σε ανακουφίζει λίγο;;;;
    Μια προσκλησούλα (ανοιχτή την έχεις!!!!) με αφορμή την αφή της φλόγας την άλλη Δευτέρα;;;;
    και να σου κάνω και ντόπια αλιάδα για τον μπακαλιάρο του Ευαγγελισμού;;;;

    Καλά… για αύριο – μάλλον- δεν προλαβαίνεις…
    μαθητικός διαγωνισμός μουσικής… στο Πνευματικό μας Κέντρο. Καταφθάνουν και επτανήσιοι «κανταδόροι»… Θα συναντήσω και μπλογκοφίλη….

    φιλί αδερφούλα μου…
    σε σκέφτομαι… το ξέρεις 😉

  9. renata Συντάκτης

    Υφάντρα μου, τα δικά σου είναι όντως χειρότερα, κούκλα μου, αλλά ευτυχώς πέρασε η μπόρα! 🙂

    Την άλλη Δευτέρα δυστυχώς δεν μπορώ, γιατί το τμήμα μου συμμετέχει στη γιορτή την παραμονή. Κάποιο Σαββατοκύριακο όμως από δω και μπρος στο υπόσχομαι! 🙂

  10. lemon

    (Μάλλον έχω μπερδέψει τις ημερομηνίες και τις ώρες-ώρα να προσγειωθώ στην πραγματικότητα και στη ρουτίνα, επιτέλους!!).

    Δεν ξέρω γιατί δεν βρεθήκατε με τη φίλη σου, αλλά ξέρω πως χωράει μεγάλη κουβέντα αυτό.
    Για ανθρώπους που χάνουμε για χρόνια μα είναι σαν να ήμαστε πάντα μαζί, άλλους που βλέπουμε πρώτη φορά στη ζωή μας κι είναι σαν να μεγαλώσαμε μαζί, κι άλλους που είναι δίπλα μας συνέχεια και αναρωτιόμαστε αν μας ξέρουν καθόλου ή αν τους ξέρουμε…

    Η άνοιξη μας πονάει κάθε χρόνο. Τι περίεργο, ε;
    (αγκαλιά)

  11. renata Συντάκτης

    Λεμονίτσα μου, καλώς ήρθατε! 🙂 Δεν κατέβηκε τελικά, γιατί δεν είχε πού ν΄αφήσει τα παιδιά της. Ειρωνεία. Ντρέπομαι λίγο για τη γκρίνια μου, αλλά ένιωθα πολύ πιεσμένη την Παρασκευή.

    Το ΄χει η άνοιξη τελικά. Σε πεθύμησααααα! 🙂

  12. QueenElisabeth

    Δε θα σου πω «υπομονή» γιατί πολύ εκνευρίζομαι όταν μου το λένε. Θα σου πω να βρεις ένα τρόπο να ξεφύγεις, έστω και πνευματικά… Σε καταλαβαίνω, είμαι κι εγώ αποσυντονισμένη (λέω ότι φταίει η άνοιξη, αλλά μπα, αλλού είναι το πρόβλημα)…
    Ελπίζω ότι θα ‘ρθουν καλύτερες μέρες… Αλλά δεν είμαι και σίγουρη…

    (συγγνώμη για το αλλού γι’ αλλού σχόλιο)

  13. renata Συντάκτης

    Ελισσώ μου, δεν είναι αλλού ντ’ αλλού το σχόλιο! Ποτέ τα δικά σου, εντάξει; 🙂

    Αποσυντονισμένη νιώθω σίγουρα. μόνο ένα δεν φταίει, νομίζω. Θα το παλέψουμε. 😉 Φιλιαάά

    Ελπίζω να περνάς καλά. αν όχι, θα περάσει ο καιρός και θα γυρίσεις στη γνώριμη πραγματικότητα! O.k.?
    Πολλά φιλιαάά

  14. aeipote

    Αφτό το «φουσκοδεντριές» καταπληκτικό! Πόσο καιρό είχα να το ακούσω; Ελπίζω όλα να πήγανε καλά και η ένταση να πέρασε. . .

    Καλό απόγευμα.

  15. renata Συντάκτης

    Αείποτε, ευτυχώς πέρασε η ένταση γρήγορα. Όσο για τη λέξη ήθελα να γράψω «ανησυχίες» αλλά δεν εξέφραζε πλήρως τι εννοούσα! 😀

    Κι εσείς! 🙂

  16. μούργος

    δεν καταλαβα; 👿
    δεν κανει για μας το βρυξελοχωρι;
    παρακαλω οταν ερθω να βαλεις και τη σεφλερα μεσα στο υπνοδωματιο μου.
    που να βγαινω εξω για κατουρημα το βραδυ! 😆

  17. Παράθεμα: ΤΑ ΠΑΙΔΊΑ …. ΓΡΆΦΕΙ « Anna-Silia

Σχολιάστε

