Αμαρτημάτων εξομολόγηση

library-chair.jpg

Προσκλήθηκα από το Μούργο, την Μεγαλειοτάτη και την Αλεπού (με χρονική σειρά) ν΄αναφέρω σε ποια απ΄τα λεγόμενα θανάσιμα αμαρτήματα έχω υποπέσει.

  • Λαγνεία (luxuria) : Η λέξη luxuria σημαίνει -απ΄τα λατινικά που θυμάμαι- τρυφηλότητα, υπερβολική πολυτέλεια. Άρα στη luxuria όχι. Στη λαγνεία όμως ναι. Ποιος δεν έχει υποπέσει, αναρωτιέμαι. Και πού ΄ν ΄το κακό ? 🙂
  • Λαιμαργία (gula): Σίγουρα. Άλλωστε είναι εμφανές! 😛
  • Απληστία (avaritia) : Χμ! Όσον αφορά χρήματα, όχι. Αλλού ναι.
  • Οκνηρία (acedia) : Οπωσδήποτεε! Εξάλλου το ΄χω δηλώσει κι εδώ. 8)
  • Οργή (ira) : Ναι! Κάποια στιγμή με φτάνουν στα άκρα, όπως εδώ. Εξάλλου τι την έχω ολόκληρη κατηγορία «Kill Bill»στο πλάι ? Τζάμπα?
  • Ζήλεια (invidia) : Με την έννοια του φθόνου, όχι. Σ’ άλλο τομέα μερικές φορές ίσως…
  • Αλαζονεία (superbia) : Μπααα… Εκτός αν η ισχυρογνωμοσύνη, όπως κι η αίσθηση πως έχω πάντα δίκιο και το να μην ανέχομαι να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου πιάνονται? 🙂

Πλάκα έχει τελικά. Αφήνω την πρόσκληση ανοιχτή, για όποιον/α επιθυμεί να παίξει.

Υ.Γ. Η εικόνα έχει σχέση με το 3ο κατά σειρά. 🙂

20 thoughts on “Αμαρτημάτων εξομολόγηση

  1. μούργος

    Ρενατα, ευτυχως που σε καλεσε η Μεγαλειοτατη και η αλεπου αλλιως δεν θα επαιζες! 👿
    υ.γ. αυτος ο ασυδοτος και ακατανοητος ρατσισμος για τους μουργους καταντα πλεον ανυποφορος.
    θα εισηγηθω στον Παπα να συμπεριληφθει στα μεγαλα αμαρτηματα! 😀

  2. renata Συντάκτης

    Αδερφέ, ένοχη σε όλα! 🙂 I ‘ll meet you there! 8)

    Μούργο, δικαιολογούμαι απόλυτα λόγω προτέρου ατίμου βίου σου (όσον αφορά τις προσκλήσεις) . 😛
    Μη μου το λες! Θα το βάλω μεγάλο καημό! 😆

  3. renata Συντάκτης

    Γοργονίτσα μου, θα ΄χεις το Βικτωράκο σου παρέα. Έννοια σου! 😉

    Μπερδεμενάκι , ίσως είσαι κάπου αλλού. Πού ξέρεις ? 😉

    Ευάκι μου, αναμφίβολα! 😀

  4. renata Συντάκτης

    Λεμονάκι, επεκτείνεται βέβαια σε δίσκους κι άλλα. Το ΄ξερα πως θα σ΄αρέσει! 😉

    Κροτάκι μου, είναι όντως άπαιχτος ο bro! 😀 Όσο για το Μούργο, είναι απασχολημένος. Προσπαθεί να σκεφτεί. 😆

    Υπέροχη η φωτογραφία κι ο τυχερός που του ανήκει η πολυθρόνα. 😉

  5. renata Συντάκτης

    Νίνα μου, 😆 😆

    Εγώ είμαι υπέρ του δίστιχου
    «..αν θες ν’ αγιάσεις, πρέπει ν’ αμαρτήσεις,
    ε κι αν προλάβεις, ας μετανοήσεις…» 😉

    Μεγαλειοτάτη μου, πολύ καλή ιδέα! 😉

  6. Marina

    Αχ βρε άτιμη, υπέπεσες και στα 7! Αυτό που θαύμασα είναι η βιβλιοθήκη σου! Μακάρι οι άνθρωποι να διάβαζαν τόσο. Θα γίνονταν καλύτεροι, αμαρτωλοί μεν, αλλά καλύτερα μυαλά!

  7. Xeimwniatikh Liakada

    Αμαρτία !! να εξομολογη8ώ? ρεεε μη γελάσετε! Αμάρτησα για το blog μου! Ζήλεψα!!!! Και οικοιο8ελώς ενέδωσα κι είπα να πακετάρω και νa μετακομίσω στο wordpress! 8α μου πείτε σιγά την αμαρτία! ΝΑι αλλά που δεν ξέρω πως να κάνω link το παλιό μου σπίτι ( blogspot.com) με το καινούριο? 8α βοη8ήσει κάποιος να ξελασπώσω????
    Και τώρα που σας είπα τον καϋμό μου ας εξομολογή8ω κι εγώ σε ποιά απο τα 7 8ανάσιμα κατά τον Πάπα αμαρτήματα έχω υποπέσει

    * Λαγνεία (luxuria) : ΄) είναι πολύ κακό ?
    * Λαιμαργία (gula): Σίγουρα!! Πολλάκις ! εμφανές! 😛
    * Απληστία (avaritia) : Χμ! Όσον αφορά χρήματα, όχι. Αλλού ναι.
    * Οκνηρία (acedia) : Οπωσδήποτεε! Εξάλλου το λέω και στο προφίλ μου… ( η μάνα μου με λεέι τεμπέλα.. κτλ κτλ) :0)
    * Οργή (ira) : Oxi ! .. Σπάνια! Ξαφνικές εκρήξεις 8υμού .. ναι! Συχνά !
    ρε μπας κι είμαι κυκλο8υμική?
    * Ζήλεια (invidia) : δεν φ8όνησα ποτέ μου .. Είμαι όμως της άποψης πως όποιος αγαπάει ζηλεύει .. χωρίς υπερβολές.. .
    * Αλαζονεία (superbia) : Οχι ποτέ . Μόνο επιμονή στις απόψεις μου όταν πιστεύω πως έχω δίκιο.. 🙂
    άλλα μικρά μου αμαρτήματα :
    – Οχι δεν είμαι ρατσίστρια .. αυτός !! είναι μαύρος !!
    – Δεν μπορώ να αντιστα8ώ στον πειρασμό της σοκολάτας …
    – Δεν 8έλω να » μεγαλώσω» …
    – Οσο κι αν έχω «μεγαλώσει» είμαι αμετανόητα ρομαντική, αισιόδοξη, και δεν 8έλω να σταματήσω να «ονειρεύομαι» !
    Αμπελοφιλοσοφίες? Ισως ! εγώ ομως μ αρέσω κι έτσι! Οποιος τολμήσει ας με πει νάρκισσο! χαχαχ
    Re μη γελάτε και τα έχω κάνει σαλάτα με το blog … !!! Πάσα προσφορά γνώσεων και βοή8ειας δεκτή! Το συντομότερο παρακαλώωωωωωω ….

Σχολιάστε

