Τα καφέ του Σαββάτου

p2160003.jpg

p2160006.jpg

p2160008.jpg

p2240008.jpg

10 thoughts on “Τα καφέ του Σαββάτου

  1. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, όπως επιθυμείς! Αν και οι 3 πρώτες φωτογραφίες είναι από καφέ-αυλή στεγασμένη-ενός βιβλιοπωλείου . 😀 Κι η τελευταία από μουσείο.

    Εύη μου, βεβαίως birthday girl! 😀

    Γοργόνα μου, να το κανονίσουμε λοιπόν! 🙂

    Μούργο, κι όμως τις φωτογραφίες τις τράβηξα εγώ, εκτός απ΄την τελευταία! Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο! 🙂

  2. renata Συντάκτης

    Λεμονάκι μου, γιατί όχι? 🙂

    Αλεπού μου, το πρώτο είναι στο βιβλιοπωλείο της «Άγκυρας» στη Σόλωνος. Από κει η καταπληκτική τοιχογραφία! 🙂
    Η τελευταία απ΄το μουσείο Φρυσίρα! Είχαμε πάει την Κυριακή στην έκθεση για το ζωγράφο Παναγιώτη Φειδάκη.

Σχολιάστε

