Παζάρι

960375062x.jpegb29393.jpgb29112.jpg0006900771.jpgb29354.jpgb62686.jpg

Το παζάρι βιβλίου έλαβε μέρος 1-10 Φεβρουαρίου στην Πλατεία Κλαυθμώνος. Έσπευσα λοιπόν να κάνω το χρέος μου με χαρά και να «σώσω» κάποια βιβλία απ΄την πολτοποίηση.

Με σειρά λοιπόν αυτές είναι οι ανακαλύψεις μου, βιβλία που ήθελα να διαβάσω κι άλλα που τα πρωτοείδα εκεί και καμαρώνω το ό,τι κοσμούν την βιβλιοθήκη μου.Το ό,τι δεν έχω μέτρο όταν αγοράζω βιβλία το έχετε μαντέψει νομίζω. Μακάρι να προλάβαινα να πάρω κι άλλα, εκτός απ΄τ’ 6 της αστυνομικής λογοτεχνίας που πήρα έπειτα. 8)

Το τελευταίο μου το έδωσε φίλη αγαπημένη, γιατί όταν ανέφερε πως το βρήκε, της είπα πως πάντα ήθελα να το διαβάσω. Στο προηγούμενο Σαββατιάτικο καφέ ανταλλάξαμε βιβλία και νιώσαμε, όπως είπε και η ίδια : «δυό κοριτσάκια μικρά σαν την Φράνσι στο Μπρούκλιν, φοιτήτριες, σε διαφορετικά μέρη της χώρας, γυναίκες.»

Καλό σαββατοκύριακο να ‘χουμε! 😀

14 thoughts on “Παζάρι

  1. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, είναι! 🙂 Γινότανε χαμός στην τελική ευθεία για το ταμείο, σπρωξίματα και δεν μπορούσα να φύγω απ΄τη σειρά μου, αλλιώς…Ήταν και πρωτομηνιά κι η πληρωμή ακέρια ακόμη. 😀 Σμουουτς!

    Λεμονάκι μου, είμαστε οι άτιμες! 8)

    Μούργο, πιστεύω βέβαια. Φέτος όλα τα παλιά βιβλία του σχολείου που είχα και άλλα, όταν ξεσκαρτάρισα τη βιβλιοθήκη μου, εκεί τα πήγα. Υπάρχουν βιβλία που δε με νοιάζει αν πολτοποιηθούν, αλλά κάποια αξίζουν να διασωθούν! 😉

  2. renata Συντάκτης

    Στεφούλα μου, σ΄ευχαριστώ! Να΄σαι καλά, κουκλίτσα μου! 🙂

    Θεία Λένα, τα βιβλία που έδωσα γι ανακύκλωση πέρσι, ήταν πολύ φθαρμένα και παλιά. Δεν πιστεύω πως άξιζαν -κατά τη γνώμη μου πάντα- να βρίσκονται σε κάποιου άλλου τη βιβλιοθήκη.
    Τα βιβλία που διαβάζω τ΄»ανακυκλώνω» αλλιώς: τα μοιράζομαι με τις αδερφές μου ή τα δανείζω σε φίλες (παλιότερα) ή απλά τ΄αφήνω σε κάποιο παγκάκι ή κάθισμα.

  3. alepou

    Ρενατένια, θέλεις να έχουμε κανονίσει από πριν σε ποιο παγκάκι θ’ αφήσεις το βιβλίο του TS Eliot ή τις επιστολές του Καζαντζάκη; 😉
    Μπράβο! Πολύ καλές επιλογές έκανες 🙂

  4. renata Συντάκτης

    Αλεπού μου, αφού τα διαβάσω, οκ! 😀 Προς το παρόν κάτι σε Ρόδο ενός πρίγκηπα μου βρίσκεται , προορισμένο για σένα από καιρό!! 😉

    Όπως σου έγραψα όταν ανέφερες το απόσπασμα απ΄την «Κίχλη», δεν έχω διαβάσει Σεφέρη παρά μόνο αποσπασματικά, οπότε θεώρησα πως είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός! 😉

  5. alloparmnos_s.a.

    …χαίρομαι που ακόμα υπάρχει κόσμος που διαβάζει βιβλία!!
    και γω πήρα τρία βιβλία από την έκθεση,αλλά μου φάνηκε λίγο ψεύτικη,βλέπεις είχανε βιβλία με καλές τιμές (δε λέω)όμως βιβλία που δεν πουλάνε..ενώ για να αγοράσω το τελευταίο μυθιστόρημα του νικολαίδη(που έγραψε πριν πεθάνει)έπρεπε να σκάσω25 euro…κατάλαβες?
    ότι τους συμφέρει…Καλημέρα!

  6. renata Συντάκτης

    Αλλοπαρμένε, το παζάρι γίνεται -απ΄ό,τι λένε ο ιδιοργανωτές- για να πουληθούν κάποια βιβλάι που είναι για πολτοποίηση, κυρίως παλιότερες εκδόσεις ή βιβλία που δεν πουλιούνται πια.
    Εγώ τουλάχιστον έψαξα και βρήκα παλιά βιβλία. Δε βρήκα από ένα συγκεκριμένο εκδοτικό οίκο που ήθελα (Άγρα),ή από άλλον (Ίνδικτος) που δεν πρόλαβα, αλλά το βρίσκω λογικό.

    Όσο για τις τιμές των δικών μου βιβλίων ήταν πολύ χαμηλές με τα σημερινά δεδομένα : 2,5 , 3,5 ευρώ. Το πιο «ακριβό» ήταν το λεύκωμα του Ψυχοπαίδη (9,5 ευρώ), που το θεώρησα ευκαιρία!
    Για καινούρια βιβλία (με τέτοιες τιμές) δε συνίσταται . Προτιμώ να το χαζέψω με την άνεσή μου σ΄ένα βιβλιοπωλείο!

Σχολιάστε

