Ευτυχία είναι…

p1010772.jpg

  • όταν σ’ ένα ανάλαφρο ξύπνημα μετά από καιρό θα δω ένα γαλανό ουρανό ανέφελο να με περιμένει. Νιώθω πως όλα μπορώ να τ’ αντέξω και ξεκινώ τη μέρα μ’ ένα τραγούδι στα χείλη.
  • το πρώτο λουλούδι που άνθισε στη γλάστρα, αν κι η άνοιξη αργεί (?)
  • μια βόλτα στη θάλασσα
  • το «ήρθε η θεία μου! Γιούπιιι!!» του Δημήτρη μου , τα φιλιά της Ελένης μου, το χαμόγελο της Γωγώς, όταν μου λέει «σι αγαπώ, Βουίτσα μου, ως τον ουγιανό»,
  • οι καλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί, η δεύτερή μου οικογένεια
  • τα Σαββατιάτικα πρωινά με καλό καφέ σε ήρεμα κι όχι πολυσύχναστα μέρη
  • τα χαμογελαστά πρόσωπα των μαθητών μου
  • τα ταξίδια που κάνω στις σελίδες των βιβλίων, ειδικά των παλιών κι αγαπημένων αλλά και των καινούριων που περιμένουν τη σειρά τους να γνωριστούμε, όπως αυτά απ΄το παζάρι
  • η μουσική, που με συντροφεύει από παιδί
  • μια καλή θεατρική παράσταση ή ταινία
  • η μαγεία του να γνωρίζω καινούριους τόπους

Αφορμή γι αυτό το το ποστ στάθηκε το κείμενο της Άλεφ , πως μπορεί παντού να ευτυχήσει κανείς. Επειδή το ασπάζομαι , αποδέχτηκα με χαρά την πρόσκλησή της κι έγραψα τις δικές μου πηγές ευτυχίας. Η πρόσκληση είναι ανοιχτή!

Η φωτογραφία είναι απ΄τους υάκινθους που άνθισαν μαζί με δυο νάρκισσους σε μια γλάστρα πρώτοι απ’ τ΄άλλα λουλούδια. 😀

Υ.Γ. Χαίρομαι που κλείνω 200 ποστ με αυτό ειδικά το κείμενο. Άλεφ μου, το τραγούδι αφιερωμένο! 😉

22 thoughts on “Ευτυχία είναι…

  1. alef

    Ρενάτα μου, υάκινθοι, τραγούδι, βιβλία, φίλοι, σαββατιάτικα πρωινά, το υπέροχο καθημερινό της πρόσωπο, η ευτυχία που λατρεύω! Εξοχο ποστ! Σ’ ευχαριστώ για όλα!

  2. μούργος

    ρενατα, καλο και αισιοδοξο το ποστ σου , αλλα ειθισται οταν εχουμε καποια επετειο να κερναμε κιολας!!!!! 👿
    μηπως στη θαλασσα οταν πας βολτα μαζευεις καβουρια και τα βαζεις στη τσεπη; 😆 😆

  3. renata Συντάκτης

    Άλεφ μου, εγώ σ΄ευχαριστώ για την ευκαιρία να εκτιμήσω ξανά την καλή πλευρά της ζωής! 😉 Σε φιλώ!

    Μπερδεμενάκι μου 🙂
    ( Σιγά σιγά όλα θα στρώσουν ξανά… )

    Αλεπού μου, καλησπέρα! Σ΄ευχαριστώ!! 🙂
    Μόλις τους είδα χτες το μεσημέρι έφτιαξε η διάθεσή μου αμέσως . Εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να μοιραστώ την ομορφιά τους! 😀

    Τασσούλα μου, καλησπέρα! Σ΄ευχαριστώ!
    Ναι, στρογγυλά! 🙂

    Διαστήματα, λες? Τόσα πολλά? Ίδωμεν… 🙂

    Μούργο, μιλάς ΕΣΥΥΥΥ? Ο αρχιτσιγκούνης? Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια! 😛 Έτσι κι αλλιώς με τη γκρίνια σου και να σε κερνούσα, πάλι κάτι θα ΄βρισκες να πεις! 😛 😛 😛

    Ζουζούνα, χαίρομαι που συμμερίζεσαι την άποψή μου. Σ΄ευχαριστώ!
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα! 🙂

  4. Кроткая

    καλά ρε Μούργο δεν τα βλέπεις τα κεραστικά δίπλα στην πόρτα? τίγκα στο εκλαίρ και στα σοκολατάκια είναι! τι γκρινιάρης που είσαι ρε τσιφούτη!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    και χαρούμενα!!!

  5. μούργος

    κροτ, εγω το μονο που βλεπω ειναι μια τρομοκρατημενη αλεπου.
    σου μοιαζει εσενα η αλεπου στο μπανερακι για εκλαιρ;
    και δεν ανησυχεις ακομη; 😛
    .
    κροτ, ευχαριστω για τα «χρονια πολλα και χαρουμενα», αλλα, λεω, μηπως θα επρεπες να ευχηθεις και στη ρενατα.
    μοιαζει λιγο αγενες! 😛 😆

  6. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, ο «επιστήμονας» δεν έχει μάτια για γλυκά. Μάλλον κάτι σε ρευστό θα προτιμούσε! 😛 Τον ξέρουμε δα! 🙂

    Σ΄ευχαριστώ , μάτια μου! Τα κάνουμε εμείς να ΄ναι. Έτσι ? 😉

    «Μουργο-επιστήμονα», η αλεπουδίτσα τρόμαξε μόλις σε είδε κι έκρυψε τα γλυκά, μην τα φας όλα! 😛 😛 😛

  7. lemon

    Μόνο 200??
    Άντε, ανασκουμπώσου, είναι στη σειρά τόσα πράγματα ακόμη να μας πεις: για το Λαύριο, για την Ελευσίνα, για τους μαθητές σου-μέσα-από-τη-δική-σου-ματιά καθημερινά στο σχολείο… Για ιστορία και για βιβλία ένα-ένα ξεχωριστά…
    Μ΄αρέσει να σ ακούω να με βομβαρδίζεις με πληροφορίες για τόσα θέματα, έχεις έναν θαυμάσιο τρόπο να τα λες, μ αρέσει πολύ!

  8. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου 😀

    Γλυκό μου λεμονάκι, για το Λαύριο έχω γράψει . Για την πόλη μου έχεις δίκιο. Επιφυλάσσομαι για το άμεσο μέλλον! 😉
    Τι να πω για τους μαθητές μου, που γύρισαν στην νηπιακή ηλικία και με λαστιχάκια πετάνε μπαλίτσες χαρτί ο ένας στον άλλον? Γκρρ…

    Σ΄αρέσει να μ’ ακούς? Χμ! Αυτό να το κοιτάξεις! 😛

    Ωκεανέ, σ΄ευχαριστώ. 🙂

  9. mr e.

    Το βασικότερο, νομίζω, είναι να μπορείς να τη διακρίνεις στα μικρά πράγματα και να την κάνεις κτήμα σου.
    Να είστε πάντα ευτυχισμένη και οι υάκινθοί σας πάντα ν΄ανθίζουν νωρίτερα από όλους τους άλλους….

Σχολιάστε

