Ανάπαυλα

409246566_b5f868dbbd_o.jpg

Η πρώτη εργάσιμη εβδομάδα τέλειωσε κι ούτε που το κατάλαβα.Ίσως γιατί ήμουν ξεκούραστη. Μόνο σήμερα το πρωί μου φάνηκε λίγο ζόρικο το πρωινό ξύπνημα.

Μπορεί κι επειδή πλήθυναν οι δραστηριότητες εκτός σπιτιού κι οι ευχάριστες στιγμές και κύλησαν γρήγορα οι μέρες. Την Τετάρτη πήγαμε με καλή παρέα στο Απλό θέατρο να δούμε «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα» του Ευγένιου Ο’ Νιλ. Το απολαύσαμε, όπως θα διαβάσατε στης Αλκιμήδης !

Χτες πάλι είχαμε συνάντηση για να συζητήσουμε την παραπέρα πορεία του κλάδου, μια κι ήδη έχουμε μπροστά μας ένα μεγάλο θέμα -το ασφαλιστικό- κι άλλα σημαντικά για μας ζητήματα.

Απόψε όμως στο πρόγραμμα έχει διασκέδαση με πολύ καλές φωνές και αγαπημένα τραγούδια και ίσως το καλύτερο είναι πως όταν ξυπνήσω αργά αύριο το πρωί θα ΄χω εμπρός μου όλο το Σαββατοκύριακο για να το απολαύσω. 😉

Καλή ξεκούραση! 🙂

18 thoughts on “Ανάπαυλα

  1. lemon

    Ουφ, επιτέλους Σαββατοκύριακο! Καλή ξεκούραση!
    (Λέω να πάω στην έκθεση του Εγγονόπουλου Σάββατο πρωί-ελπίζω να ξεκουνηθώ και να μην την χάσω…).

  2. Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα

    Την Ρενάτα και τα μάτια σου και τα καλά και οι διασκεδάσεις να μην σου λείπουν απο την ζωή σου, γλυκειά μου.
    Καλή Κυριακή σε ότι κάνεις και να μην «μουρμουράς» για την δουλειά. Προσφέρεις τέτοιο έργο που πιστεύω ότι μόνο ένα παιδικό χαμόγελο φτάνει να σε ξεκουράσει. Τα φιλιά μου

  3. renata Συντάκτης

    Λεμονάκι μου, χορταίνω ξεκούραση! 😉 Να πας στην έκθεση, αξίζει!! 🙂

    Μεγαλειοτάτη μου, σ΄ευχαριστώ! 🙂

    Ζουζούνα, δεν γκρινιάζω για τη δουλειά, για το ξυπνητήρι γκρίνιαξα λίγο! 🙂
    Καλημέρα 🙂

    Αλεπού μου, θα σ΄αρέσει! 😀 Ελπίζω ν’ ανταλλάξουμε εντυπώσεις κάποια στιγμή κι από κοντά! 😀 Φιλιάάά

  4. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, ήταν υπέροχα την Παρασκευή το βράδυ ακούγοντας τις κυρίες: Τσαλιγοπούλου, Νέγκα, Μπάμπαλη και ξεκούραστο Το Σαββάτο, αλλά χτες και σήμερα είμαι χάλια απ΄το στομάχι! Δεν πήγα στο σχολείο! Αυτά. 😀

  5. Marina

    ΚΑλημέρα. Η πρώτη εβδομάδα μετά τις διακοπές, καλή είναι. Στη τρίτη-τέταρτη αρχίζουν τα βάσανα.
    Πώς ήταν η παράσταση? Εχω δεί το αντίστοιχο έργο σε ταινία, πολύ παλιά αλλά θεατρικά ποτέ!

  6. renata Συντάκτης

    Μαρίνα, όπως τα λες είναι! 🙂
    Η παράσταση ήταν πολύύύ καλή! 😉

    Κροτάκι μου, ευχαριστώ! Δεν οφείλεται εκεί βρε!
    Αφού το Σάββατο και ως την Κυριακή μεσημέρι ήμουν μια χαρά. Καμιά ίωση σέρνεται πάλι μάλλον!

    Λαχανάκι , κι εμένα μ’ αρέσει! 😉 Να πας! 🙂

  7. renata Συντάκτης

    Υφάντρα μου, ευτυχώς πέρασε! Έκοψα και τον καφέ (στερητικό έπαθα)και τρώω ελαφρά φαγητά! Προσέχω , αδελφούλα! Φιλιαά

    Γοργονίτσα μου, σας σκεφτόμουν χτες και ζούλεψα! Περάσατε καλά? 🙂

Σχολιάστε

