Στόχοι

2073812256_5a142b6956.jpg

Ένα σταθερό χαρακτηριστικό, απ΄την παιδική μου ηλικία ακόμη, είναι η στοχοπροσήλωση, δλδ να βάζω στόχους και να προσπαθώ να τους επιτυγχάνω.

Μεγαλώνοντας το διατήρησα, γιατί έτσι έμαθα να ζω κι αποτέλεσε σε δύσκολες εποχές ένα είδος μπούσουλα, για να μη χάνομαι. Βέβαια στη διαδρομή έκανα λάθη προοπτικής, όπως να βλέπω το δέντρο και να χάνω το δάσος, αλλά αυτό το αντιλήφθηκα αργότερα.

Φέτος στα γενέθλιά μου-που είναι για μένα το κομβικό σημείο στη χρονιά- δεν έθεσα καινούριους, ίσως γιατί ήμουν μαγκωμένη απ΄τα γεγονότα ή επειδή αφέθηκα να ζήσω πιο χαλαρά. Διαπιστώνω όμως πως οι φλου καταστάσεις δε μου ταιριάζουν, γιατί νιώθω να παραπαίω και είναι το λιγότερο που θέλω. Χρειάζομαι να επικεντρώνω σε κάτι άμεσο που να με κρατάει εντός κάποιων πλαισίων, όχι πολύ εύκολο ούτε απραγματοποίητο, αλλά τέτοιο που να χρειάζεται αρκετή προσπάθεια, ώστε να με ικανοποιεί η πρόκληση να το επιτύχω.

Εδώ και λίγες μέρες άρχισα πάλι να μένω ξύπνια ως αργά, γιατί μ’ απασχολούσε αυτό το ζήτημα. Ίσως να ωρίμασαν μέσα μου το διάστημα αυτό τα «θέλω«, που έχουν σχέση με το χαρακτήρα μου κυρίως.

  • Να σταματήσω να είμαι τόσο επιφυλακτική ως προς αυτά που θέλω να κάνω, τόσο αναβλητική , ανασφαλής, να μην υπεραναλύω .
  • Να ξεπεράσω την ατολμία και τη δειλία πολλές φορές για να πλησιάσω περισσότερο κάποιον/α, που στα μάτια του/της αν δείχνει διακριτικότητα, αλλά είναι συνήθως ο κλασσικός φόβος του ότι γίνομαι κουραστική , ενοχλητική.
  • Να ξεκαθαρίσω τι είδους «μηνύματα» στέλνω στους άλλους με τη συμπεριφορά μου, μήπως εκεί που θέλω να ΄μαι πιο ερμητική γίνομαι διάφανη και το αντίστροφο.
  • Να αποκτήσω επιτέλους σωστή προοπτική στην κρίση μου και να λιγοστέψουν οι λάθος εκτιμήσεις.

Κι επειδή αυτοί είναι οι πιο δύσκολοι και μακροπρόθεσμοι να και δυο πιο προσιτοί: Να ξεπεράσω τις φοβίες μου και να οδηγήσω εκτός πόλης σε εθνικό οδικό δίκτυο και ένα ταξίδι στο εξωτερικό, εντός τετραμήνου(τόσο περιθώριο μου δίνω)!! Άντε γιατί μούχλιασα εδώ πέρα!

26 thoughts on “Στόχοι

  1. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, ούτ΄εγώ έχω μπορέσει να τ’ αλλάξω, αν και μ’ απασχολεί από παλιά. Απλά ελπίζω να βελτιωθώ λιγάκι . 😉

    Γοργόνα μου, αν δεν το κάνω ξέρεις τι να κάνεις… 😆

    Εύη μου, είμαστε πολλοί? Φιλιάά
    ( Ανυπομονώ… 😉 )

  2. lemon

    Άμα πραγματοποιήσεις τους δύο τελευταίους στόχους, που εκτός απο πιο εφικτοί είναι και πολύ πιο ευχάριστοι(!!), μερικοί από τους προηγούμενους κόμπους θα έχουν ήδη λυθεί από μόνοι τους.
    Ταξίδι, ταξίδι, ταξίδι, άντε, πωπω, ξεσηκώνομαι και μόνο που το ακούω!!!

  3. renata Συντάκτης

    Rizobreaker, ευχαριστώ! Ελπίζω να μην ανακάλεσες την ευχή μετά το πείραγμα στο προηγούμενο ποστ! 😆

    Ζέλιγκ, ωραία ευχή!

    Λεμονάκι μου, θα το οργανώσω προσεκτικά το ταξίδι και θα πετάξω. 😀
    Όσο για την οδήγηση είναι απαραίτητο, γιατί ονειρεύομαι ένα μεγάλο δρόμο (άδειο κατά προτίμηση 😉 ) καιρό τώρα.

  4. αλκιμήδη

    Άντε κούκλα μου, αυτό το να οδηγήσεις εκτός «χωριού» μήνες το περιμένουμε, 20 λεπτά απέχουμε, κρίμα δεν είναι να μην βλεπόμαστε;

    καλή χρονιά

  5. ocean....

    καλημερα ρενατα οι στοχοι στη ζωη ειναι απαραιτητοι συμφωνω απολυτα! κ σου ευχομαι να κατακτησεις τους δικους σου κ τους μακροπροθεσμους μα κ του βραχυπροθεσμους!!

  6. renata Συντάκτης

    Καλή χρονιά, Αλκυόνη! Όλα για βελτίωση είναι! Φιλιάά

    Αλκιμήδη μου, μπορούμε να βρισκόμαστε και χωρίς να οδηγώ εγώ! 🙂 Σοβαρά τώρα δίκιο βουνό έχεις! 😳 Φιλιαά

    Ωκεανέ, άντε να δούμε…

  7. Αταίριαστος

    Εγώ αν έθετα τέτοιους στόχους στο τέλος της χρονιάς δεν θα μπορούσα να καταλάβω αν τους εκπλήρωσα ή όχι. Με φαντάζομαι στο τέλος του 2008 να σπάω το κεφάλι μου για να καταλάβω π.χ. αν είχα σωστή προοπτική στην κρίση μου ή όχι. Γενικά εσείς οι γυναίκες, νομίζω, θέτετε πιο αφηρημένους στόχους…
    Σου εύχομαι καλή κι ευτυχισμένη χρονιά και σύντομη ευόδωση όσων στόχων βάλεις στη ζωή σου.

  8. Manos S.

    Καλή χρονιά…!!! Ότι καλύτερο…να δεις τα «παιδιά» σου να προοδεύουν γιατί είναι σημαντικό για σένα νομίζω!!!
    Θα σταθώ στη νο4 ευχή…ξέρεις εσύ!! Άιντε να δούμε!!! 😉

  9. renata Συντάκτης

    Αταίριαστε, εγώ μπορώ να πω πως έχω κάνει προόδους σε σχέση με πέρσι, πάνω σε 2 στόχους.
    Είναι αφηρημένοι λες? Έχω και συγκεκριμένους, πιο ειδικούς σε επιμέρους θέματα π.χ. μπλόγκινγκ, αλλά θα τους γράψω αργότερα! 😉 Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές!

    Νίνα μου, μακάρι! Περιμένω από κοντά εντυπώσεις απ΄τα ταξίδια σου! 😉
    ( Το άβαταρ σου με αγριεύει λιγουλάκι , γιατί δε χαμογελάς. )

    Διαστήματα, εσύ ειδικά δεν κινδυνεύεις απ΄αυτό, λόγω απόστασης! 😉 Καλή χρονιά και πιο δημιουργική! 🙂

    Μούργο, επίσης βρε! 🙂

    Σωτήρη, σ΄ευχαριστώ θερμά για τις ευχές, Όσο για τους στόχους , θα το προσπαθήσω! 🙂

    Μάνο, να μια ευχή συνολική! Σ΄ευχαριστώ! 🙂
    Σωστός! 😉

  10. confused

    Καλημερούδια. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία.
    Εγώ πάλι είμαι το ακριβώς αντίθετο. Για αλλού ξεκινώ κάθε χρονιά αλλού βρίσκομαι, από μικρή! 😛

    Φιλιάααα 🙂

  11. Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα

    Αν αλλάξεις τον χαρακτήρα σου, θα είσαι εσύ ή μια άλλη, που δεν θα σου αρέσει???
    Γιατί εγώ μια χαρά με βρίσκω ως αναβλητική, και καχύποπτη. Μια χαρά «άτολμη» με βρίσκω στις γνωριμίες μου, δεν με νοιάζει τι μηνύματα στέλνω με την συμπεριφορά μου, αυτή είμαι και σ’ όποιον αρέσω και τις λάθος εκτίμησεις μου τις αγαπώ πολύ γιατί απο εκεί έμαθα !!!

    Οσο για την οδήγηση…. αχ, εγώ που αλώνιζα το εθνικό δίκτυο, τότε ακόμη που ήταν στα σπάργανα…. με τις φοβίες (της ηλικίας μου, καλέ, εσείς νέα παιδιά !!!) , απο Σταδίου, ως Πανεπιστημίου άντε και στην Πατησίων. Η Κηφισίας, με τρελλαίνει…. Υπομονή και την καλημέρα μου !

  12. renata Συντάκτης

    Μπερδεμενάκι μου, καλή χρονιά! 🙂
    Αυτό με το » εμείς αλλού κινήσαμε κι αλλού η ζωή μας πάει» το ΄χουν κι άλλοι, μην νομίζεις! 😉 Φιλιάά

    Ζουζούνα, δε μιλάμε για ολική αλλαγή χαρακτήρα βρε. Αυτό και να ‘θελα-που δε θέλω- δε γίνεται. Απλά να βελτιωνόμαστε ως άνθρωποι δεν βλάπτει! 😉
    Αυτό με την ηλικία δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το λες και το ξαναλές. Ποια νέα παιδιά, καλή μου. Σαράντα και πλέον! 😀
    Καλημέρα!

  13. Γλαρένια

    Είδα γενέθλια;… ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!!!!!
    Είδα στόχους… ΑΠΟ ΨΥΧΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ (στο χέρι σου είναι όμως) ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ!!!!
    Και κοντοστάθηκα.
    Και πολύ τη χάρηκα τη γνωριμία!
    Να εισαι ΠΑΝΤΑ καλά!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  14. renata Συντάκτης

    Δημήτρη, ευχαριστώ πολύ! Πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο με την οικογένειά σου!
    Εύχομαι επίσης να ΄ναι μια πολύ δημιουργική χρονιά για σένα ως συγγραφέας! 🙂

Σχολιάστε

