Ένα κόκκινο χαμόγελο

1000_reddoor.jpg

Σήμερα ξύπνησα με ένα χαμόγελο. Στο μυαλό μου στριφογύριζε μια λέξη : διακοπές.

Θες γιατί χτες ήταν μια μέρα με απρόοπτα στο σχολείο, μιας και για 3 ώρες είχα μια λιλιπούτεια μαθήτρια μες στην τάξη-τη Γωγώ εκτάκτως- και ξετρελάθηκαν μαζί της τα παιδιά, ειδικά σαν ξεθάρρεψε κι άρχισε να χορεύει.Έπειτα γοήτευσε τους συναδέλφους με τις κουβέντες της και τους έκανε τσαχπινιές: φατσούλες, χαμόγελα και βαρύγδουπες δηλώσεις! «Σέλω κι άλλο κολείο, ζε σέλω να φύγω!» 😀

Ίσως γιατί απόλαυσα τρίωρη μεσημεριανή σιέστα-πρωτόγνωρο για μένα, γιατί συνήθως δεν μπορώ- και μια χριστουγεννιάτικη βραδιά με καλή μουσική και παραμύθια κι έφυγα παίρνοντας λίγο απ΄τον παιδικό μου εαυτό μαζί, όπως ήταν κι ο σκοπός.

Ίσως γιατί ξύπνησα ήρεμα κι όχι απ΄το ξυπνητήρι , το οποίο απενεργοποίησα χτες. Με χαρά, σαδιστική θα ΄λεγα, πάτησα το κουμπί που ξεμάρκαρε τις μέρες! Φόρεσα ροδί φόρμες, έβαλα να παίζουν δυνατά σ΄όλο το σπίτι μουσικές χαρισμένες κι αγαπημένες και προθυμοποιήθηκα να βοηθήσω στις δουλειές (αυτό κι αν ήταν δώρο χριστουγεννιάτικο) τη μάνα μου!

Ίσως γιατί θα αγοράσω 2 εφημερίδες και θα τις ξεκοκαλίσω πίνοντας το μεσημεριανό μου καφέ! 😀

Ίσως γιατί προσμένω να δω ξενιτεμένους φίλους . Ίσως επειδή τη Δευτέρα το πρωί θα ψωνίσω δώρα για όλους όσους αγαπώ. Θα μου χαρίσω αυτήν την απόλαυση, όπως και το να χαθώ ένα πρωινό σ’ ένα βιβλιοπωλείο και ένα δισκάδικο και να ξεχάσω να βγω!

Νιώθω πως βγήκα απ΄το ημίφως σε μια δροσερή λιακάδα όπως η σημερινή. Φόρεσα κι εγώ λοιπόν ένα μεγάλο κόκκινο χαμόγελο, ανεξίτηλο! Ναι, το βρήκα πάλι! 😎

The Killers «Tranquilize»

26 thoughts on “Ένα κόκκινο χαμόγελο

  1. Manos S.

    Να το χαρείς το χαμόγελο σου αυτές τις γιορτές…και να το μεγαλώσεις!!! 🙂
    To κάνατε καραγκιοζάκι το γωγουλινάκι ε; ΦΤΟΥ ΣΑΣ ρε… 🙂 Kαι καλά τα 11χρονα…αλλά κι εσύ;;; 😛
    Kαλές γιορτές και χαιρετίσματα στους αναμενόμενους ξενιτεμένους! 😉

  2. QueenElisabeth

    Πάντα τέτοια Ρενατένια μου! Πάντα χαρούμενη και ήρεμη.

    Απορία τώρα: Αυτό το να θεωρείται δώρο η βοήθεια στο σπίτι πως το κάνεις; Αν εγώ προθυμοποιηθώ η μαμά λέει «Καιρός ήταν!». Και να φανταστείς εγώ είμαι η καλή η κόρη. Η άλλη που μένει μαζί τους κι ολόχρονα δεν βοηθάει ποτέ!

  3. renata Συντάκτης

    Μάνο, ευχαριστώώ! Κι εσύ όταν θα κοιτάς τη μπέμπα φαντάζομαι τι χαμόγελο θα ρίχνεις, χαζομπαμπά! 🙂

    Δεν την έκανα καραγκιοζάκι βρε, μόνη της τα έκανε αυτά. (Έπρεπε να φύγει η μαμά της για δουλειά και έλειπε η δική μου , οπότε αναγκαστικά την έφερε! )

    Κλέαρχε, ευχαριστώ πολύ!Αντεύχομαι!

    Ελσάκι μου, δεν το θεωρεί η ίδια, αλλά εγώ σαν δώρο. Αυτή αντιδρά μ’ ένα «πώς το ΄παθες?» 🙂 Εγώ πάλι αυτή -η ανεπρόκοπη- που ζει μαζί της είμαι. Οι άλλες βοηθούν πάντα! :mrgreen:

  4. lemon

    Τι όμορφα που τα περιγράφεις όλα, ξεκουράστηκα και απόλαυσα κι εγώ μόνο που σε άκουσα να τα λες!
    Ροδιά να είναι η ζωή σου, όπως και η ματιά σου και η καρδιά σου, από δω και πέρα Renata.

  5. renata Συντάκτης

    Λεμονάκι μου, ίσως γιατί νιώθω όμορφα! 😉 Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές, που ξέρω πως είναι μέσα απ΄την καρδιά σου! Τις δικές μου θα στις πω από κοντά! ; )

    Αλλού, μα ροδί είναι το ζωηρό κόκκινο χρώμα! 😉
    Σ΄ευχαριστώ! Κι εσύ να ΄σαι καλά με την οικογένειά σου! 🙂

  6. renata Συντάκτης

    Υφάντρα μου, θα το προσπαθήσω πάντως! 😉 Λες? Φιλιαά΄΄α

    Τασσούλα μου, καιρός δεν ήταν να με βρει και μένα το πνεύμα των Χριστουγέννων? 😉 Φιλιάά

  7. renata Συντάκτης

    Μπερδεμενάκι μου, 😉

    Ωκεανέ, καλημέρα! Πιστεύω πως θα τα καταφέρω! 🙂

    Αείποτε, σας ευχαριστώ θερμά! 🙂 Κι εγώ το ελπίζω! 🙂 Καλές γιορτές!

    Αλεπού 😀 Μακάρι! 🙂

  8. εύη

    Όμορφα τα περιγράφεις…κι έτσι όμορφες νά’ναι οι μέρες του νέου έτους!

    Καλά Χριστούγεννα, e-θεία μου!
    Τα υπόλοιπα,από κοντά… 😉

    (Αυτό το κόκκινο,πολύ μου άρεσε… 😛 )

  9. renata Συντάκτης

    Ε-ανήψι μου, το εύχομαι για όλους μας! 😉 Περιμένω πώς και πώς!! 🙂

    (Όσο για το κόκκινο, έχουμε και ένα φρόνημα λέμε 😉 😀 )

    Αδερφέ μου, αντεύχομαι! Ελπίζω να τις πούμε κι από κοντά τις ευχές! 😉 Φιλιαά σε όλους σας! 😀

  10. vasilis

    Αυτό το χαμόγελο να μεύνει ζωγραφιστο όλη τη χρονιά σου εύχομαι νονά μου. Όλες μου οι ευχές για υγεία κι ευτυχία στη ζωή σου. Και αγάπη στον κόσμο. Πολλά φιλιά και μια αγκαλιά

  11. kyriayf

    αγαπημένη μου αδερφούλα!
    σε νιώθω… και
    😉 συγνώμη … ενοχλώ…
    αλλά…
    θέλω να σου θυμίσω…
    με όλη μου την αγάπη!!!!!
    ότι … όταν… λήξουν οι υποχρεώσεις…!!!!

    σε περιμένω….

    ετοιμάζω ρεβεγιόν (!!!) πρωτοχρονιάς…
    (θαύμα!!!!!)

    με την ξαδέλφη μου…
    και τις φίλες μου
    που ξέρεις… και αγαπάς !!!

    και ίσως «ψηθεί» και η Αλκυόνη μας…
    που διακοπεύει στη Μάνη…
    να μας τιμήσει!!!!

    φιλώ σε…
    😆

  12. renata Συντάκτης

    Ελισσώ μου, χρόνια πολλά! Ελπίζω να στα δώσω κάποια στιγμή κι από κοντά! 😀 Σμουουουουτς!

    Αδελφούλα μου, δυστυχώς δεν προλαβαίνω μιας και εκτάκτως μέχρι αργά το απόγευμα θα ΄μαι σε επαγρύπνηση (οικογενειακή)! Εύχομαι να περάσετε υπέροχα και η καινούρια χρονιά να ΄ναι καλύτερη απ΄τη χρονιά που φεύγει! 😉 Φιλιάά

Σχολιάστε

