Έτσι…

december0507.jpg

Σε 4 μέρες διακοπές. Δεν το κατάλαβα πως πέρασε ο καιρός φέτος. Απ΄τη μια η αγωνία για τα νέα βιβλία , μιας και πέρσι ήμουν στο ολοήμερο και απ΄την άλλη το διάβασμα πέρασαν οι βδομάδες. Με καλή παρέα και την αναγκαία ξεκούραση πέρασαν και τα περισσότερα Σαββατοκύριακα.

Το θλιβερό θα΄ναι πως κι αυτές θα περάσουν χωρίς να το καταλάβουμε και θα ξανάρθει η ώρα της επιστροφής στην ρουτίνα. Και τι θα΄χει μείνει? Έτσι θα περνάει ο καιρός και θα μας αφήνει με τη νοσταλγία και με τη γεύση των περασμένων. Ποια θα΄ναι αυτή όμως?

Καμιά φορά σκέφτομαι πως θα ‘θελα για λίγο να ξέρω τι θα συμβεί πιο κάτω. Έτσι…

Rene Aubry «Apres la pluie II» 

26 thoughts on “Έτσι…

  1. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, έτσι κι αλλιώς θα περιμένω. 🙂

    Μπερδεμενάκι, κι εγώ κάποτε το ίδιο έλεγα. Τώρα πια είμαι λίγο ανυπόμονη. Το σασπένς το προτιμώ σε ταινίες και βιβλία. 🙂

    Τασούλα μου, άρα δεν είμαι μόνο γω που το σκέφτομαι, ε? Ένιωσα μεγάλη ανακούφιση! 😉 Φιλιάάά

  2. laxanaki

    Ωραία μουσικούλα!!! Άμα ήξερες το παρακάτω θα σου φαίνοταν ακόμα πιο ταχύ το πέρασμα του καιρού, μη σου πω πως τα δυσάρεστα θα ήθελες να τα περάσεις τσάκα τσάκα… Μια χαρά είμαστε ρενατάκι… και ας μας φεύγει ο έλεγχος μερικές φορές 😉

  3. renata Συντάκτης

    Λαχανάκι μου, τα δυσάρεστα στο γρήγορο και τα ευχάριστα στην αργή κίνηση δε θα με χάλαγε καθόλου! 😉

    Εύη μου,όπως είπε και πιο πάνω πλέον να τα διαβάζω και να τα παρακολουθώ θέλω. Δεν λαχταρώ τόσο πολύ να τα ζω πλέον. Σμουουτς!

    Σωτήρη, θα έμπαινα σίγουραα! 😀 Καλησπέρα!

    Μούργο, απλά εξέφρασα την απορία και την περιέργεια τι να γίνεται πιο κάτω .

    Ωκεανέ, αν ξέρεις ποιο είναι το επερχόμενο, καλύτερα προσμένεις! 🙂

    Θείαα Λένα, σαφώς και έχει.
    Καταρχήν αν είναι η τελευταία μέρα μου θα θελα οπωσδήποτε να το ξέρω, για ν΄αποχαιρετήσω τους αγαπημένους μου και αν τακτοποιήσω κάποιες προτεραιότητες.
    Αν δεν είναι, μόνο λίγο απ΄το προσεχώς θέλω να μάθω.

  4. QueenElisabeth

    Εγώ ούτε στις ταινίες και τα βιβλία το μπορώ το σασπένς. Είμαι αυτό που οι Άγγλοι ονομάζουν «control freak» (θέλω να έχω υπό τον έλεγχό μου τα πάντα) και γι΄αυτό η παραμικρή έκπληξη (ευχάριστη ή δυσάρεστη, δεν έχει σημασία) με αποσυντονίζει!

  5. renata Συντάκτης

    Ελένη μου, το ΄ξερα πως θα συμφωνούσες!

    Ελισσώ μου, τόσο πολύ, μικρούλα μου?

    RedHat, η προσμονή είναι περίεργο πράγμα. Άλλο περιμένεις κι άλλο σου ΄ρχεται. Γι αυτό προτιμώ να γνωρίζω τουλάχιστον το πρώτο βήμα. 🙂

  6. renata Συντάκτης

    Χελώνα, αυτά θα γίνουν έτσι κι αλλιώς. Μόνο να τ’ αντιπαλέψεις μπορείς.

    Ωκεανέ, αν είναι κακό προετοιμάζεσαι γι αυτό ίσως καλύτερα. Καλησπέρα

  7. renata Συντάκτης

    Μεθυσμενάκι , τόσο καλά, ε? Και σ’ εσένα , κούκλα μου!

    Μεγαλειοτάτη μου, πράττεις απλά σύμφωνα με το πως νιώθεις. 🙂

    Αλεπού μου, κάπωως έτσι!

  8. ocean....

    καλημερα …μα δυσκολο το θεμα πολυ.. ισως να ναι καλυτερα κ να χεις δικιο δεν λεω γιατι προετοιμαζεσαι κ κανεις πραγματα που θες μα..απ την αλλη..δεν ειναι λιγο αργος θανατος της ψυχης;; τι να πω; τ αφηνω το θεμα γιατι ποναει να με συνχωρεις..

  9. renata Συντάκτης

    Ocean, μπορώ μόνο να καταλάβω περίπου πως μπορεί να νιώθεις, γιατί έχω ζήσει ένα χρόνο στην αναμονή δυσάρεστου γεγονότος.

    Να περνάς καλά. Υγεία πάνω απ’ όλα! 🙂

Σχολιάστε

