Bittersweet

december0607.jpg

Έγραψα -στο προηγούμενο ποστ- πως δεν περιμένω τα Χριστούγεννα με ανυπομονησία, γιατί μεγάλωσα αρκετά.

Σήμερα όμως στην τάξη που διαβάσαμε ένα υπέροχο κείμενο για ένα Χριστουγεννιάτικο όνειρο και συζητώντας το με τα παιδιά, καταλήξαμε πως για όλους μας το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων είναι τελικά ένα: η αγάπη.

Τους έλεγα λοιπόν να εκτιμούν αυτά που ζουν, γιατί αυτήν την αίσθηση ευτυχίας θα τη νοσταλγούν κάποτε, όπως κι εμείς τώρα. Με ρώτησε λοιπόν μια μαθήτρια, γιατί δε νιώθω όπως τότε και της είπα πως δεν μπορώ να γυρίσω πίσω το χρόνο- παρ’όλες τις δυσκολίες που περνούσαμε- για να έχω δίπλα μου το πιο αγαπημένο μου πρόσωπο, που η απώλειά του τ’ άλλαξε όλα. Δε γίνεται να νιώσω πάλι έτσι…

Στο σχόλασμα άρχισα το τρέξιμο για να βρω υλικά και να οργανώσω τις κατασκευές των παιδιών για το χριστουγεννιάτικο παζάρι του σχολείου μας και στο σπίτι πελαγωμένη προσπαθώντας να βαθμολογήσω τα παιδιά για το τρίμηνο- που πάντα αγχώνομαι μην αδικήσω κανένα, μην απογοητεύσω, αλλά να επιβραβεύσω την προσπάθειά τους- δεν το σκέφτηκα.

Βγαίνοντας όμως για μια δουλειά είδα πως είχα κάρτες από φίλες μακρινές και αγαπημένες και χαμογέλασα. Αναθάρρησα και σκέφτηκα πως δεν πρέπει να γκρινιάζω, αφού είναι το δεύτερο «δώρο» που λαβαίνω, μετά την επιστροφή της πρώτης. Έπειτα σκέφτηκα το ευτυχισμένο χαμόγελο της τρίτης, την όλο φως εορτάζουσα τέταρτη κ.α. και σκέφτηκα :

-Γιατί μουρτζουφλιάζεις? Η αγάπη δεν είναι το πραγματικό νόημα? Έχεις ανθρώπους που αγαπάς και σ΄αγαπούν?

-Ναι!

-Ε, τότε σταμάτα! Μια χαρά θα ΄ναι τα Χριστούγεννα ! 😉 »

Τελώ πλέον σε γιορτινή διάθεση! 😀

Υ.Γ. Ο θάμνος της εικόνας ονομάζεται «American Bittersweet» (Celastrus scandens) .

21 thoughts on “Bittersweet

  1. QueenElisabeth

    Να πω ότι χάρηκα πολύ πολύ πολύ;
    Να σου πω ότι ζηλεύω τους μαθητές σου; (και για την ευλογημένη ηλικία στην οποία βρίσκονται και για την τύχη τους να σε έχουν δασκάλα)
    Να σου εξομολογηθώ ότι από αυτό το τραγουδάκι σε γνώρισα πέρσι, τότε που άλλαζε ο χρόνος και το είχες βάλει κι έπαιζε στο παλιό σπίτι;
    Αχ, τα είπα!

  2. renata Συντάκτης

    Ελισσώ μου, είναι απ΄τα πολυαγαπημένα μου το τραγουδάκι αυτό. Δεν το΄ξερα, θυμάμαι μόνο που ΄χες πει κάποια στιγμή πως το ΄ψαχνες! ! 😉
    Τ΄αγαπώ σαν παιδιά μου, τα τερατάκια μου. Κι απ’ ό,τι βλέπω το εισπράττουν .

    Κι εγώ χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, μάτια μου! 😀 Μόλις είδα τους όμορφους κρυσταλλιασμένους καρπούς! 😉 Σμουουουυουτς!

  3. Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα

    Ευτυχως και δεν διάβασα το περασμένο ποστ,να συγχιστώ!!! Τι, άμα μεγαλώνουμε δεν περιμένουμε τα Χριστούγεννα? Χαμογέλα καρδιά μου, χαμογέλα να αλλάξεις διάθεση και θα δεις όλα θα γίνουν καλύτερα. Φιλιά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά !!!!!!!

  4. renata Συντάκτης

    Στέφυ μου, το προσπαθώ! 😉 Σμουουτς!

    Μούργο, σίγουρα. Είναι το τι σημαίνει για τον καθένα απλά. Μια μέρα, όπως όλες θα ‘λεγα, αλλά για ορισμένους είναι πηγή μεγαλύτερης χαράς ή λύπης. Αναλόγως…

    Εύη μου, καμιά φορά το ξεχνώ, αλλά μετά συνέρχομαι! 😉 Να ΄ναι καλά λοιπόν για να συνεχίσω να χαμογελώ! 🙂 Μάκιαααααα

    Lifewhispers, έτσι ακριβώς. 🙂

    Ζουζούνα, εννοούσα πως δεν τα περιμένουμε όπως παλιά. Χαμογελάω τώρα. Επίσης βήχω, είμαι συναχωμένη για τα καλά κι έχω πονοκέφαλο.

    Τόσα κι άλλα τόσα για σένα! 😉

  5. renata Συντάκτης

    Μπουκλωτό μου λαχανόπαιδο, καμιά φορά απλά » can’t help it»! (Δεν την παλεύω, που λέμε κι εεμίς!)

    Πλέον χαμογελώ, αν και είμαι συναχωμένη κι ασθμαίνουσα!

    Κυρία ρενατάκι

    😆

  6. renata Συντάκτης

    Β.Μ. ούτ’ εμείς δεν έχουμε στολίσει ακόμα. Έχουμε 4 χρόνια να το στολίσουμε.

    Ας νιώθουμε (εμείς κι όσοι έχουμε κοντά μας) καλά και τα στολίδια θα΄ναι τα χαμογελαστά πρόσωπα! 😀

  7. Χελώνα

    Γειά σου Ρενάτα, με συγκίνησες. Σίγουρα μια απώλεια πάντα αυτές τις μέρες γίνεται πιο έντονη.Αλλά όταν δεν είναι απώλεια και είναι χαζοκακίες?Εσύ έχεις και το καλό που είσαι με παιδιά.Μεγάλο πράμα αυτό.Παίρνεις απο τη δροσιά τους, φρεσκάρεσαι.Α και κοιτα να βάλεις καλούς βαθμούς ε?

  8. renata Συντάκτης

    Χελώνα, αν είναι η απώλεια (εννοείς μάλλον χωρισμό απ’ ό,τι καταλαβαίνω) από χαζοκακία ή παρεξήγηση κι αξίζει , να το κυνηγήσεις να λυθεί. Αν δεν αξίζει, άστο.
    Η αμετάκλητη απώλεια (θάνατος) όμως δε διορθώνεται.

    «Παίρνω απ΄τη δροσιά τους?» 😕 Εννοείς πως η επαφή μαζί τους με κρατά νέα? (Ακούγεται κάπως!)

    Όταν μπαίνω στην τάξη σβήνουν όλα όσα σκέφτομαι , είτε ευχάριστα είτε όχι. Πρέπει να ΄χεις νεανική καρδιά κι ανοιχτή για να επικοινωνείς μαζί τους. Όσο για τους βαθμούς- σύμφωνα με την κρίση μου- έβαλα.

Σχολιάστε

