Κι ο μήνας έχει 9

november18073.jpg

Βρέχει από χτες, όποτε και όπου θυμάται. Κυριακή απόγευμα και σκέφτομαι πως έχουν μείνει 2 εβδομάδες μέχρι τις διακοπές. Τις οποίες δεν περιμένω με καμιά ιδιαίτερη ανυπομονησία. Μεγάλωσα, φαίνεται, αρκετά.

Η κυρα-Λένη επέστρεψε την Παρασκευή με κρίση άσθματος κι άρχισε τους παραλογισμούς πάλι. Αχ, βρε μάνα, τέτοιο ταλέντο κρίμα να πάει χαμένο! 😛

Σάββατο βράδυ στο bazaar-τον παράδεισο του λιχούδη κατ’ εμέ– συναπάντημα με bloggers, φίλες και γνωστούς και μ’ ένα λιλιπούτειο κούκλο, πολύ χαριτωμένο. Προμήθεια μαρμελάδων για τ΄ανίψια, γλυκών του κουταλιού για τις αδερφές (το κυδώνι πολύ καλό!), ενός ενδιαφέροντος βιβλίου (Συζητήσεις με τον Φεντερίκο Φελίνι, εκδ. Εξάντας) για μένα και φυσικά σάλτσες ALCO για την αξιολάτρευτη μητέρα μου. Πήρα δυστυχώς μόνο δυο γιατί είχαν τρομερή ζήτηση. Όλες δώρα για τις πεθερές! Έκαναν θραύση χτες και προβλέπω σε λίγο καιρό νέα ενότητα στο Έγκλημα: «οι Φόνοι της Σάλτσας»! 😆

Σήμερα το πρωί στο Νέο Μουσείο Μπενάκη για την έκθεση με πίνακες (και κάποια ποιήματα) του ποιητή και ζωγράφου Νίκου Εγγονόπουλου, με την ευκαιρία συμπλήρωσης των 100 χρόνων απ΄τη γέννησή του.

Εντύπωση μου έκαναν και τα αποσπάσματα από συνεντεύξεις, σχόλια και γνώμες, που είναι στην είσοδο της αίθουσας και συμπεριλαμβάνονται στο βιβλίο «Και οι άγγελοι στον παράδεισο μιλούν ελληνικά» (εκδ. ύψιλον). Το αγόρασα και θα το μελετήσω ενδελεχώς!

Καλή βδομάδα! 🙂

16 thoughts on “Κι ο μήνας έχει 9

  1. ocean....

    καλημερα καλη εβδομαδα δυστυχως καποιοι δουλευουμε τοσο ωστε να μην μενει χρονος να απολαυσουμε τη μαγεια της.. ανθρωπιας αν κ απο + γι αυτο θα πρεπε να ζουμε..

  2. renata Συντάκτης

    Εύη μου, επίσης καρδιά μου! Εμ λέω κάτι πετυχημένα ώρες ώρες… 😉

    Γοργόνα, τα προϊόντα «Α» όπως πληροφορηθήκαμε έφυγαν αμέσως! Εξάλλου εσύ την αγαπάς την πεθερούλα σου! 😀

    Τασσούλα, καλή βδομάδα και σε σας, κούκλα μου! Σμαατς!

    Ωκεανέ, ακόμα και την Κυριακή? Ωχ…

    Κροτάκι μου, μια χαρά ήτανε το Σαββατοκύριακο. Λίγο ζόρι με το πρωινό ξύπνημα τη Δευτέρα, αλλά αυτό είναι συνηθισμένο. 🙂

    Μπαμπάκη, όποιος έχει τη μύγα…? 😛 😛 😛

    Αλεπού, αφού το ξέρεις πως αστειεύομαι! 😀 Άξια!!
    Αν και- υποθέτω πως- δε θα της κακόπεφτε τέτοια αποκλειστικότης της φίλης μας! 😉

  3. ελένη

    βεβαίως και ζηλεύω !
    βεβαίως και σημειωσα το βιβλίο το δεύτερο
    (το πρώτο είναι ε ξ α ι ρ ε τ κ ό!)

    και ελπίζω βεβαίως σε λίγο καιρό να πηγαίνουμε μαζί σε εκθέσεις!

    🙂

  4. renata Συντάκτης

    Ελένη μου, να μη ζηλεύεις! Όποτε θελήσεις, φύγαμε! 😉

    Στο σημείο που μιλά για τους νέους αρχιτέκτονες, σκέφτηκα πως ίσως κι ο Λέων να τον είχε καθηγητή, ή τουλάχιστον δει στο Πολυτεχνείο. Το βιβλίο μην το ψάξεις, θα στο φέρω εγώ! 😀

    Σμουουουτς!

  5. ocean....

    δυστυχως ρενατα (αν μου επιτρεπεις τον ενικο) δυστυχως… ανηκω στο κλαμπ αυτων που τρεχουν πισω απο τα καταστηματα κ τις εκδηλωσεις για να ναι ολα οκ.. ακομα κ την κυριακη λογο εορτων τωρα.. αλλα τουλαχιστων υπαρχουν αλλοι που κανουν αυτο που πρεπει.. καλο βραδυ!

  6. renata Συντάκτης

    Ωκεανέ , αν πω πως σε νιώθω θα ναι υποκριτικό, αφού εσύ και μόνο τραβάς το ζόρι! Εύχομαι καλύτερες συνθήκες λοιπόν! 😉

    Ελισσώ μου, μη ζηλεύεις . Όταν κάνεις στάση εδώ, θα σε πάω όπου θες. Εγώ ζηλεύω που σπουδάζεις σε τέτοια χώρα, με τόσα πράγματα να δεις (στο Στράτφορντ πήγες? ) και να διαβάσεις! Σμουουτς!

  7. laxanaki

    Καλημέρα ρανατάκι!!! Πωπω γεμάτο σαββατοκύριακο!!!! Γιατί κυρία μου δεν περιμένεις τα χριστούγεννα??? μεγάλωσες??? τι λες βρε!! Εγώ σε κάνω δε σε κάνω 14 😉 ❤

  8. μεθυσμένα χρώματα

    πάντως Ρενατάκι έχεις μεγάλη καρδιά που σκέφτεσαι ΚΑΙ τις πεθερές των άλλων.

    δεν μου λες βρε, μήπως θέλεις να τις δηλητηριάσεις ;

    γενικά, το κυδώνι γλυκό του κουταλιού είναι πολύ ωραίο και με γιαούρτι ακόμα καλύτερο.
    στην ευθεία από την Καλαμάτα για την Μεγαλόπολη στο δεξί σου χέρι έχει ένα πολύ όμορφο μαγαζάκι (ΟΙΚΟΘΕΝ το λένε) με χειροποίητα προιόντα. εκεί αγόρασα και φραγκόσυκο γλυκό.
    ΟΝΕΙΡΟ!

  9. renata Συντάκτης

    Λαχανάκι , εννοώ πως μεγάλωσα πολύ για να τα περιμένω με λαχτάρα όπως παλιά. Μη σου πω πως μου τη δίνουν όλα τα γκλιν-γκλον που θ’ αρχίσουν ν’ ακούγονται. Ας τα χαρούν όσοι τ΄απαντέχουν!

    Μεθυσμενάκι, με τις πεθερές των άλλων, δεν έχω πρόβλημα. Εδώ ούτε την x-μου δε δηλητηρίασα, που είχα λόγους. 😉 Απλά έγραψα αυτό που διαπίστωσα! 😀
    Το γνωρίζω το μαγαζί!Εγώ πάλι είμαι του φτιαχτού οπαδός! 😉

Σχολιάστε

