Λίγο χιόνι να ΄χαμε

november18074.jpg

Αυτές τις μέρες έχω ζηλέψει που βλέπω συνεχώς εικόνες «early snow αρ.τάδε» στον reader, από Αμερική κυρίως.

Πολύ θα το επιθυμούσα ένα χιονάκι τώρα (βέβαια ως νέα οδηγός ένα ψιλο-χοντρο-πανικό θα τον πάθαινα 😛 ) ή έστω να πιάσει κρύο γερό. Χειμώνας διάολε ήρθε. Σε 3 βδομάδες (2 και μισή για την ακρίβεια) έχουμε διακοπές. Ναι , αρχίσαμε να τις μετράμε! 😀

Κατά τ’ άλλα το Παρασκευοσαββατοκύριακο ωραία πέρασε με καλή παρέα σε κουτούκι (εμείς το κλείσαμε) και σινεμά. Είδαμε το Βιολί. Να πάτε να το δείτε, είναι συγκλονιστική (και συγκινητική γμτ) ταινία! Δίνει μια γροθιά στο στομάχι με την πρώτη σκηνή και στο τέλος σ΄αφήνει με μια πικρή γεύση στο στόμα αλλά μια ματιά -του πιτσιρικά- που τα λέει όλα!

Ένα πολύύ ευχάριστο είναι η επάνοδος – ας το πω – της Ελένης μας . Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ πήρα ήδη ένα χριστουγεννιάτικο δώρο, ίσως το μεγαλύτερο! 😀 Το άλλο ευχάριστο είναι πως το ένα διαρκές δώρο μου, η μεγάλη μου αδυναμία, ο ανιψιός μου δλδ, γεννήθηκε σαν σήμερα πριν από 14 χρόνια. Κι εγώ η χαζοθεία καμαρώνω το παλληκάρι μας!

Είχαμε κι ένα δυσάρεστο συμβάν, το ατύχημα των κοριτσιών της Νίνας. Ας είναι περαστικά για τα αστεράκια μας!

Υ.Γ. Το Σαββατοκύριακο 7 & 8 Δεκεμβρίου ανοίγει τις πόρτες του το Χριστουγεννιάτικο Bazaar των «Δρόμων Ζωής». Μην ξεχαστείτε! 😉

22 thoughts on “Λίγο χιόνι να ΄χαμε

  1. ελένη

    ωωωω!

    🙂

    έχει γενέθλεια ο «λιγο πιο πολύ από τα άλλα»;;;;;;;

    να ζήσει και να είναι πάντα χαρούμενο Ρενατένια μου!!!!!!!!!!

    (όσο για εμάς, κάπως μας «πήγε» το 2007 ε;
    άντε να πηγαίνει σιγά – σιγά…)

  2. lifewhispers

    να τον χαιρεσαι ρενατα!
    θελω να πιστευω πως ο φετινος δεκεμβριοςθα ναι χρισουγεννιατικος. αληθινα χρισουγεννιατικος, ιατι το 2007 δεν ηταν και πολυ καλο, ουτε δισεκτο να ταν!

  3. ocean....

    καλημερα! να τον χαιρεσε!!!!! οντως το 2007.. ηταν απο τα χειροτερα ετη για πολλους.. ασ παει στο καλο σιγα σιγα.. κ ελπιζω κ γω να το αποχαιρετισουμε με χιονι!! καλα θα ταν.

  4. εύη

    Να τον χαίρεστε, e – θεία μου!!!Και να τον καμαρώνετε!

    Λέω ν’αρχίσω να χορεύω από τώρα,μπας και ρίξει λίγο χιονάκι μες στα Χριστούγεννα… 😉

    Μάκια*

  5. mpampakis

    Ε, χθες το ευχήθηκες και σήμερα χειμώνιασε! Έστω και χωρίς χιόνι.

    Δεν ανεβάζεις και ποστ ότι πολύ θα επιθυμούσες να κερδίσει ο Μπαμπάκης το ΛΟΤΤΟ; Έστω και χωρίς εφορία… 😉

    Την καλημέρα μου!

  6. renata Συντάκτης

    Τασσούλα μου, ευχαριστώ! Κι εσείς να καμαρώσετε το Σβουράκο ( κι ότι άλλο προκύψει 😉 ) όπως θέλετε! Φιλιάά

    Ελένη μου, ναιι! Σ΄ευχαριστώ!

    Να σου πω σκέφτομαι για του χρόνου να διαγράψουμε απ΄το ημερολόγιο κάποιους μήνες! Συμφωνείς! 😉

    Lifewhispers, σ΄ευχαριστώ πολύ! Μακάριι! Μπας και καταλάβουμε γιορτές ,αλλιώς δεν το βλέπω!

    Ωκεανέ, καλησπέρα! Σ΄ευχαριστώώ! Μας κούρασε αυτός ο χρόνος, ας πάει από κει που ΄ρθε να δούμε τι επιφυλάσσει ο καινούριος! Θα ΄τανε μια χαρά!

    Εύη μου, ευχαριστώω! Να δω εσένα πότε θα καμαρώσω από κοντά! Χόρευεε λοιπόν! 😉 Σμουουουτς!

    Μπαμπάκη μου, μωρέ σε τέτοια μικρά πιάνει ό,τι πω. Σ’ άλλα πιο σημαντικά -γμτ- κάνει παράσιτα φαίνεται!
    Οκ, θα το ευχηθώ μπας κι ευκαιρήσεις για εκείνο το ριζότο που λέγαμε! (Σε λιχούδη άνθρωπο υπόσχεση για φαγητό μη δίνεις! 😛 ) Τελειώσαμε και με το λάδι! 😉

  7. sevarose

    ..να το χαιρεστε το παληκαράκι ..κοτζαμ αντρακι και καλο παιδιιιιιιιιιι!!
    εγω δεν τολμω να ζητησω χιονι εδω κατω …σε λιγο θα κανουμε ρεβεγιον στην πλαζ… ..ψεμματα …αρχισε να χαλαει και δω ..μονο βροχη ομως κρυο οχι τοσο !!
    φιλακια ..και μετραμε αναποδααααααααααααααα!!

  8. renata Συντάκτης

    Μούργο , σ΄ευχαριστώ! 🙂

    Σεβάκι μου, ψήλωσε κι άλλο ο ατιμούλης! 🙂
    Μην παραπονιέσαι! Και στην Αυστραλία με ήλιο γιορτάζουν τα Χριστούγεννα! 😛 Όλο και πλησιάζουμε…

    Βασίλη, σ΄ευχαριστώ πολύ! Μακάρι λοιπόν. 🙂

  9. lemon

    Αχ, μ’ αρέσει πολύ που γράφεις κυριολεκτικά η μ ε ρ ο λ ό γ ι ο.
    Τη μια αστεία, την άλλη με πόνο, μια με διάθεση χιουμοριστική και μια με τρυφερότητα, μ΄όλες τις διαθέσεις που περνάνε από πάνω μας καθημερινά.
    Α, τη βρήκα την έκφραση: όχι μόνο ειλικρίνεια, μα κυρίως έλλειψη επιτήδευσης, αυτό είναι που τα στολίζει και τα φωτίζει (τα ποστς σου).
    Σε φιλώ.

  10. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, σ΄ευχαριστώ!!Θα τα πούμε κι από κοντά, όταν θα ΄ρθεις! Σμαααααατς!

    Βασιλική μου, σ΄ευχαριστώ. Ελπίζω πριν έρθουν τα χιόνια να σε δούμε κι εσένα! 😀

    Μεγαλειοτάτη μου, εμείς δεν είδαμε καθόλου! Εσύ πάλι… 😉
    Σ΄ευχαριστώώ! 😀

  11. Thalassini

    «Χιόνια στο καμπαναριό

    ξύπνησε όλο το χωριό»…..

    Επιτέλους μια λευκή μέρα σαν άχνη ζάχαρη!!

    Φιλιά πολλά!! 🙂

    υγ. Από 10-19/12 στο Αττικό Μετρό στο Σύνταγμα εχει χριστουγεννιάτικο παζάρι και Το χαμόγελο του παιδιού 🙂

Σχολιάστε

