Πού θα ‘θελα να δω το nick μου

Με προσκάλεσε η Τασσούλα να γράψω που θέλω να δω γραμμένο το nick μου ή το logo του blog.

Δεν το ΄χα σκεφτεί ποτέ. Όχι, δεν το παίζω μετριόφρων ή ακόμα χειρότερα ταπεινόφρων , απλά δε μ’ έχει απασχολήσει ως τώρα! Ίσως γιατί η «Ρενάτα» δεν είναι μια περσόνα, απλά εγώ. Όπως γράφω είμαι, το ξέρουν όσοι μ’ έχουν γνωρίσει !

Σκέφτηκα λοιπόν που έχω δει το πραγματικό μου όνομα ως τώρα και ένιωσα περήφανη. Σε βραβεία σχολικά (καμάρι του πατέρα), στους πίνακες επιτυχόντων στις Πανελλήνιες και στο διοριστήριο (ανταμοιβή κόπων) , σε ψηφοδέλτια συνδικαλιστικών κινήσεων, ( το πιο πρόσφατο-μετά από χρόνια- την Τρίτη) , στις καταστάσεις απεργών πέρσι κ.α. Η αγωνία μου είναι να είμαι συνεπής στις αρχές μου και να σιγουρεύομαι πως τιμώ το όνομα που φέρω.

Έπειτα θυμήθηκα πως έχω ήδη δει το nickname μου κι έχω νιώσει περήφανη εδώ στην μπλογκόσφαιρα: σε λινκς άλλων μπλογκ ανθρώπων που έχω γνωρίσει δια ζώσης ή μέσα απ΄τη γραφή τους (είτε μπλογκ ή e-mails ή im) κι εκτιμώ ή αγαπώ ή και θαυμάζω (όλα μαζί σε μερικούς).

Ακόμα το έχω δει σε αφιερώσεις εξαιρετικών βιβλίων και σε καρτούλες δώρων! 🙂 Θα ΄θελα να το δω και σε άλλα υπέροχα βιβλία που περιμένω να γράψουν κάποιοι πώς και πώς! 😀

Κι επειδή το μότο το έχω κλέψει από αγαπημένο τραγουδοποιό , το ΄χω δει και σε εσώφυλλο δίσκου (βιβλιαράκι με στίχους) :mrgreen:

Ελπίζω κάποτε να δω σε επόμενο δίσκο μια τέτοια αφιέρωση :

«Στην αφοσιωμένη μου θαυμάστρια, Ρενάτα! » 😀

Προσκαλώ με τη σειρά μου :

46 thoughts on “Πού θα ‘θελα να δω το nick μου

  1. Кроткая

    Rizobreaker, απίστευτα καλή πληροφορία! ελπίζω να παίζει και μέσω νετ!

    Ρενατάκι, ευχαριστώ για την πρόσκληση, αν και δεν κατάλαβα καλά πώς δουλεύει το παιχνίδι,μάλλον θα ακολουθήσω τον τρόπο με τον οποίο έπαιξες κι εσύ!

    «είναι μεγάλο ψώνιο έτσι κι αλλιώς» -χαχαχα! όντως!

  2. esta

    ξέρεις…. πόσο σε αγαπάω!!! «αδερφούλα» μου…

    αφού θέλω να μου μάθεις και λατινικά….. 😉

    αλλά!!! ο Πασχαλίδης…
    θα είναι στον Πύργο την Τετάρτη……
    hilfeeeeeeee!!!!
    στο πρώην σινεμά, με λεφτα της μαμάς μου,
    που έκανα και τη σχετική «μελέεετηηηη…
    (και μάτωσε η «ψυχή» μου… να βγει!!!!)
    και μας το «φάγανε» τα κυκλωματα!!! για να γίνει …
    «σκυλέ»- Πανσέληνος
    (πριν λίγο … στο άχετο.. ανέβασα ποστ…
    ποοονάααω πολύ… ξέρεις εσύ 😉 )

    σε χρειάζομαι.. αλήθεια… να είσαι.. εδώ!!!

    αν μπορείς το επόμενο σ/κ… έχει και «φεστιβάλ»….

    φυσικά… είσαι ΠΑΡΟΥΣΑΑΑΑΑΑΑ στα δυναμικά και ουσιαστικά!!!!!

    φιλιάααααα
    🙂

  3. μούργος

    βρε ρενατα, τι παρακαλας τον καθε τυχαρπαστο πασχαλη.
    εγω κανω καλυτερες αφιερωσεις!! 😀
    δυσκολα μου βαζεις!!
    τα βαριεμαι αυταααααααα!
    μια φορα επαιξα με τον προυστ και πηγαν να με λυντσαρουν ολοι. (ανοητοι ανθρωποι !)
    βεβαια το θεμα ειναι σκετη προκληση!! 😀

  4. renata Συντάκτης

    Έστα μου, ζηλεύω αλλά θα τ΄αντέξω! Τον είδα πέρσι live με την Αλκιμήδη μας όμως! 😉
    Δυστυχώς δε θα ΄χει γυρίσει η μητέρα μου ακόμη και δεν μπορώ να ΄ρθω! 😦
    Να σκεφτείς πως σήμερα είχα και αύριο πάλι έχω κάποιες ώρες τη μικρή! Φιλιάά

    Μούργο, είσαι πολύύύ μικρός για να πιάσεις στο στόμα σου το Μίλτο! 😡 Κατάλαβες?
    Αυτό με τον Προυστ πως δεν το ‘χω δει εγώ? Απαιτώ το λινκ πάραυτα! 😛 Βασίζομαι στο ψώνιο που κουβαλάς! 😉

    Rizobreaker 😀

  5. μούργος

    καλα βρε ρενατα, πως κανεις ετσι!
    δεν θα σου ξαναθιξουμε τον πασχαλοπουλο ξανα 😆
    .
    δεν εχεις διαβασει το ποστ με τον προυστ; 😯
    ειναι ποστ ανθολογιας πλεον! 😀
    αλλα χμμμμ πρεπει να το βρω πρωτα.
    μολις το βρω, θα το κανω λινκ

  6. μούργος

    ε, οχι και βλακειες!!! 👿
    το ερωτηματολογιο του προυστ εγινε , μονο και μονο για να συπληρωθει απο το μουργο , μετα απο πολλα χρονια!!! 😀
    .
    με τα σχολια τι επαθες;
    μηπως γι’ αυτο που λεγαμε να χτυπαμε σε διαφορα μπλογκ με 100 σχολια και να εξαφανιζομαστε μετα; 😆

  7. renata Συντάκτης

    Μούργο, ναι! Απαντώντας το ο Προυστ είπε «μετά από μένα ο Μούργος!» (δλδ «μετά από μένα το χάος»! ) 😛 😛 😛

    Για τα σχόλια δεν καταλαβαίνω τι εννοείς!

    Αλκυόνη , δεν είναι σεμνότητα, απλά εγώ! 😉

  8. μούργος

    renata, εκεινη τη περιοδο γινοταν μια κουβεντα στα μπλογκ για τις περιφημες λιστες και λοιπα.
    και λεγαμε για πλακα να πηγαιναμε σε διαφορα μπλογκ που ειχαν χαμηλη επισκεψιμοτητα και να αφηναμε απανωτα σχολια. 😀

  9. renata Συντάκτης

    Μούργο, κατάλαβα! Δεν ‘ν’ κακόό! 😉
    Τους «ιδιοκτήτες» θα τους ρωτούσατε άμα θέλανε την «καταιγίδα σχολίων» ? 😆

    Κούκλα μου, αναμένω πώς και πώς να δω τι θα σκεφτείς, ω πολυμήχανο πλάσμα! 😀

  10. μούργος

    αυτη τη κουβεντα που γινεται συνεχεια περι «ιδιοκτησιας» των μπλογκ, ειλικρινα δεν την καταλαβαινω.
    οταν ενα μπλογκ δεν εχει moderation, εχει δικαιωμα, πιστευω, ο καθενας να αφηνει οσα σχολια θελει (αρκει βεβαια, να μην ειναι προσβλητικα).

  11. renata Συντάκτης

    Εννοείται πως το ΄πα χιουμοριστικά!

    Όσο για τα σχόλια, όταν είναι ανοικτά πρέπει να ΄ναι κανείς προετοιμασμένος ν’ αναμένει τα πάντα, διαφημιστικά, προσβλητικά κ.λ.π.

    Όταν κάτι τον προσβάλει , έχει ο διαχειριστής κάθε ιστολογίου το δικαίωμα και τη δυνατότητα να το χαρακτηρίζει spam και να το διαγράφει.
    Άρα συμφωνούμε! 😉

  12. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, είχα μια ήσυχη και όμορφη Κυριακή! 😀
    Όσο για την πρόσκληση θ’ αναμένω!

    Κι αν θέλετε να δείτε πως το σκέφτηκαν οι προηγούμενοι (σε εικόνες δλδ) δείτε το λινκ να πάρετε μια ιδέα! 😉

    Κροτάκι μου, αυτό ισχύει και για σένα, που σε μπέρδεψα! 🙂
    Όσο για το μούργο, είναι «χαρισματικός» , δεν το συζητώ! 😆

  13. μούργος

    @22 renata, ακριβως! 😉
    .
    @24 Кроткая, βρε κροτ, αμα δυσκολευεσε, ενα ενα να τα θαυμασεις, τα ομολογουμενως εξαιρετικα χαρισματα μου!!
    ασε τελευταια τη σπιρταδα. θα χρειαστεις πολυ χρονο! 😆
    τη μεγαλοψυχια που την ειδες;
    ακου «μεγαλοψυχια»;
    τι ειν’ τουτο; 😯

  14. Кроткая

    μεγαλοψυχία είναι που καταδέχεσαι να μας μιλάς, να μας εξηγείς και να ασχολείσαι εν γένει μαζί μας, εσύ που είσαι τόοοοσο ανώτερος -και είσαι και τοσο μετριόφρων που δεν το αναγνωρίζεις καν…

    (τι βλακείες λέω, θεέ μου!!!)

  15. kyriayf

    γελάαααστε!!!!!
    ρε παιδιά!!!!

    έχω πυρετό….
    τσούζουν τα μάτια μου…
    αλλά πέρασα…
    μπας και έχετε το αντιγριπικόν θαύμα…

    ΥΓ. άλλα διαβάζω… άλλα βλέπω…
    αλλά τα φιλιά μου …αληηηθινάαααα
    σμααααακκκ
    😉

  16. renata Συντάκτης

    Τασσούλα μου, σ΄ευχαριστώ και πάλι! Καλό είναι! 🙂

    Μούργο, συμφωνώ με την Κροτ πως εσύ πληρείς όλεεες τις προδιαγραφές! 😛

    Κροτάκι μου, ανυπερθέτως! 😉

    Υφάντρα μου, περαστικά μάτια μου! Ταχεία ανάρρωση σου εύχομαι! 🙂 Σμουουουουτς!

Σχολιάστε

