Τετάρτη

november1407.jpg

«Ήρθε η Τεταρτίτσα, πάει η βδομαδίτσα» λέει μια παροιμία.

Είναι λοιπόν μια βδομάδα απ΄την προηγούμενη Τετάρτη που λείπει η μητέρα μου απ΄το σπίτι (χαρά Θεού! 😉 ) . Κέρδισα την ησυχία μου όταν γυρνώ, αλλά δεν έχω χρόνο να την απολαύσω.

Γυρίζοντας απ΄την πορεία το Σαββάτο, είχα να φροντίσω και να διαβάσω τα μεγάλα ανίψια (δλδ δυο έφηβους που τσακώνονται μονίμως με το παραμικρό) ως την Κυριακή το βράδυ.
Ανέλαβα τα καθήκοντα της μάνας μου, δλδ να προσέχω τη Γωγώ τ΄απογεύματα που έχει η μητέρα της μαθήματα. Με γεμίζει χαρά αλλά κι ευθύνη αυτό μιας και την ταλαιπωρεί μια ίωση. Βαριέται εύκολα, γκρινιάζει, δεν τρώει και γενικά είναι κακοδιάθετη. Ευτυχώς δεν έχει πυρετό!

Μια απαράβατη ρουτίνα τους λοιπόν είναι η βόλτα. Τώρα που ο καιρός δεν το επιτρέπει αλλά η μικρή θέλει , η λύση είναι ο παιδότοπος. Το πέρασα την προηγούμενη βδομάδα, που ήταν καλύτερα.. Ένα τρίωρο -βάσανο. Πιτσιρίκια να φωνάζουν, να χτυπιούνται κι εγώ στα όρια να σαλτάρω. Α πα πα πα! 😯

Αμ η αγωνία?Αυτό παίζει μια χαρά ξένοιαστο κι εγώ αγωνιώ μην πέσει απ΄το σκαλί ή μη χτυπήσει. Η κοπέλα έχει άλλα 10 πιτσιρίκια να προσέχει, οπότε είμαι στην τσίτα. Μετά όμως ράκος! 🙄

Άλλο ένα ζήτημα που με απασχολούσε πολύ ήταν οι εκλογές του συλλόγου μας(χτες). Μπορεί να παραμένω αθεράπευτα ρομαντική αλλά πιστεύω πως πρέπει να συμμετέχουμε ενεργά σ’ αυτές τις διαδικασίες γιατί μας αφορούν, ειδικά έχοντας ζήσει την περσινή μεγάλη απεργία, με μόνο κέρδος το να νιώθω εντάξει με τον εαυτό μου και πως κάνω ό,τι μπορώ ν’ αλλάξει κάτι .

Φέτος είχα λοιπόν μερίδιο στη δραστηριοποίηση των συναδέλφων σ’ όλα τα κρίσιμα ζητήματα του κλάδου που έχουν γίνει (τη στάση των εκλεγμένων αντιπροσώπων κατά την περσινή χρονιά) κι αυτών που έρχονται,( όπως το ωράριο των νηπ/γών, το ασφαλιστικό). Ένιωσα πολύ καλύτερα μάλιστα όταν σηκώθηκα και τα ΄πα χωρίς κολακείες και ωραιοποιήσεις μπροστά σε καινούριους και παλιούς τα «χάλια» μας.

Ακόμα πέρα απ΄την καθημερινή προετοιμασία για το σχολείο είχαμε 2 εκπ/κές εκδρομές στο πρόγραμμα με ανάλογη προεργασία. Τη μια πήγαμε σήμερα (το επόμενο ποστ) και την άλλη την επόμενη εβδομάδα.

Το καλό είναι πως είναι κοντά η Παρασκευή! 😉 Το Σαββατοκύριακο το περιμένω πως και τι!!

28 thoughts on “Τετάρτη

  1. vasilis

    Κάνεις καλά που είσαι ρομαντική και ασχολείσαι με τα κοινά. Υπάρχει γενικά αποδραστηριοποίηση σήμερα. Όλα θεωρούνται δεδομένα.
    Σε καταλαβαίνω. Καλά τα παιδιά αλλά όταν τα έχεις συνέχεια στο κεφάλι σου χρειάζεσαι και λίγη ψυχική ξεκούραση

  2. sevarose

    ρενατουλα μου ….φουλ βδομαδα δλδ ,,κιεδω μια απο τα ιδια ,,, συν την προετοιμασια για την χριστουγεννιατικη γιορτη …μπηκαμε απο νωρις στο κλιμα ,,φιλακια γλυκα στη γωγουλα !!

  3. renata Συντάκτης

    Βασίλη, δεν μπορώ να κάνω αλλιώς απλά! Όσο για τα πιτσιρίκια, τα λατρεύω αλλά η υπερβολική έκθεση σ΄αυτά είναι επικίνδυνη για την ψυχική μου υγεία! 😆

    Σεβάκι, εσύ με ξεπερνάς κατά πολύύυ! Κουράγιο, φιλενάδα! Φιλιάά

    Μούργε, τι λες βρε? Σιγά μη προσπαθήσω νa σε πείσω κιόλας!
    Όσο για τις 4 μέρες, καινούριο βιολί είν’ αυτό? 😛

  4. RedHat

    Και για μένα η πιο ωραία μέρα ειναι η Τετάρτη γιατι λέω και εγώ παει αυτη η βδομάδα.Μη φοβάσαι τα μικρά,δεν παθαίνουν τίποτα ,εχουν μαλακά κόκαλα έλεγε η γιαγιά μου,τα νεύρα μας καταφέρνουν να σπάσουν (οταν γύριζα απο την παιδική χαρά ημουν πτώμα).Αν κατάλαβα η μαμά σου μαζεύει ελιές.Και εγώ φεύγω για λιομάζωμα και το περιμένω με τέτοια λαχτάρα που δέν λέγεται.Ειναι οι ωραιότερες μέρες του χρόνου.Να εισαι καλά και καλή ξέκουραση.

  5. renata Συντάκτης

    Μούργε, το είχα πει κάποια στιγμή, αλλά χωρίς να΄μαι σίγουρη. 🙂

    RedHat, το ξέρω αλλά είμαι αγχώδης εκ φύσεως! 🙂
    Ναι, ελιές μαζεύει. Αφού το λαχταράς εύχομαι να το απολαύσεις παρ’ όλη την κούραση! Σ΄ευχαριστώώ 🙂

    Αλεπού, αυτό θα κάνω! 😉
    Μα μου βγαίνει από μόνο του. 😀 Φιλιάά

  6. kyriayf

    αδερφούλα μου!!!
    θα σταθώ… εκεί…
    που νιώθω την αιχμή της «ζήλειας»….
    απολάαααααυσεεεεεε!!!
    τα μέγιστα τις ώρες με τη Γωγούλα…
    (ξέρεις… είδες…
    πόσο μου λείπει η Βασιλική…….
    😦 )

    και αν έχετε ελιές προς βρώσιν!!!!
    πες στην κ. Ελένη… να στείλει…
    αλλιώς … δεν θα της ξαναστείλω… τραχανά…..

    φυσικά και θα ασχολήθεις με τα συνδικαλιστικά….
    με τόοοοοσηηηηη… προϋπηρεσία ( 😆 )
    δεν τα αφήνεις….

    φιλιάαααααα
    😉

  7. renata Συντάκτης

    Υφάντρα μου, δε λέωπως δεν απολαμβάνω, αφού όλο καινούρια σκέρτσα μου κάνει, απλά έχω συναίσθηση της ευθύνης! Όσο για τα πιτσιρίκια στον παιδότοπο στο τέλος μιας κουραστικής μέρας μετά απ΄το σχολείο δεν τ’ αντέχωω!

    Βρώσιμες μέχρι τώρα δεν έχουμε, όλες για λάδι είναι (Κορωνέικες). Θα το έχει υπόψιν όμως! 😉 Φιλιάά

    Κροτάκι μου, ό,τι μπορώ κάνω (μοιάζοντας λίγο με το Βέγγο)! 😀
    Ο μούργος από πολλές μεριές αφού έχει κάψει φλάντζες προ πολλού! 😆

    Μούργο, έχεις και δεν το ξέρεις! 😛
    Μπα κυκλοφόρησε ειδική έκδοση μόνο για σένα? 😆

  8. QueenElisabeth

    Και νόμιζα ότι εγώ είχα βαρυφορτωμένη εβδομάδα! Κουράγιο Ρενατούλα.
    Και μακάρι της μαμάς να της αρέσει εκεί που είναι και να μείνει κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο…
    Χριστούγεννα να επιστρέψει!

  9. ritsmas

    Τώρα εγώ τί να επισημάνω ; Τη χαρα που λειπει η μαμά; τη χαρα που εισαι με τα ανηψια; Η μηπως τη χαρα της συνδικαλίστριας ;
    χαιρετώ
    ριτς

    ΥΓ Δεν πηγες να ακουσεις τις αστυνομικίνες ;

  10. renata Συντάκτης

    Μεγαλειοτάτη μου, η μαμά μόλις τελειώσει το λιομάζωμα θα έρθει. 😉 Σε λίγες ώρες ευκαιρία για ανάπαυλα! 😉

    Γοργόνα μου, άρχισε η αντίστροφη μέτρηση! 😉

    Ρίτσα, η χαρά της θείας δε μ’ αφήνει ποτέ έτσι κι αλλιώς, η χαρά που λείπει η μαμά είναι προσωρινή! 😀
    Όσο για τη χαρά της συνδικαλίστριας, δεν είναι ακριβώς χαρά απλά αίσθηση του σωστού, ιδιότυπη ίσως!
    Είχα αναλάβει να προσέχω τη Γωγώ ως τις 9 και μετά δεν άντεχα μήτε προλάβαινα να πάω μέσα δυστυχώς! 😦

    Τασούλα μου, σ΄ευχαριστώ! 😀 Αυτό επαναλαμαβάνω συνεχώς όλο το απόγευμα! 😉 Φιλιαά

  11. μούργος

    C.V.
    επισης να ενημερωσω την κροτ και οποιον αλλον ενδιαφερει οτι στις προηγουμενες ζωες μου ημουν κατα χρονολογικη σειρα:
    -1. ημουν η εντεκατη πληγη του φαραω.
    1. στο 14ο αιωνα ημουν η επιδημια της πανωλης και ζουσα στην κεντρικη ευρωπη
    2. στο 16ο αιωνα ημουν η επιδημια της σιφυλης και ζουσα στην ισπανια
    3. στο 19ο αιωνα ημουν η επιδημια της φυματιωσης και ζουσα στην κεντρικη ευρωπη
    4. αρχες του εικοστου αιωνα , ημουν η ισπανικη γριππη και ζουσα στην ισπανια (2 φορες ισπανια μεχρι τωρα , απο εκει και η αγαπη μου για την ισπανια 😀 )
    5.στα μεσα του εικοστου αιωνα ημουν η επιδημια της ελονοσιας και ζουσα σε τροπικες χωρες.
    6.επισης για καποια συντομα διαστηματα υπηρξα επιδημια της χολερας σε διαφορες περιοχες και χωρες.
    7. τωρα ειμαι ενας μουργος και ειμαι μαστιγα για τα μπλογκ!
    υπομονη!! οπου ναναι θα βρεθει και αυτο το εμβολιο 👿

  12. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, συμφωνώώώ και χαίρομαι που έπαψα να είμαι εγώ (προσωρινά τουλάχιστον! ) 😀

    Ωκεανέ, tgif! 😉 Επίσης!

    Μούργο, τςςςςςς! Έπαιξες καθοριστικό ρόλο στην Ιστορία ! 😆

  13. demon

    Αφήσαμε ήδη, εδώ και κάποια λεπτά δηλαδή, την Παρασκευή και πατήσαμε το Σάββατο. Για να σε δω τώρα να αναπνέεις όλο το χαμένο σου αέρα!
    Καλό Σαββατοκύριακο. Απόλαυσέ το!

  14. ritsmas

    @ Μούργο, την ξηρά τροφή σου και ύπνο, εντάξει; Αυριο σε θέλω φρεσκαδούρα.
    @Ρενάτα, ευχαριστώ για τη φιλοξενία της παραινεσης προς Μούργο μεριά
    ριτς

  15. renata Συντάκτης

    Μούργο εμ! 😉

    Demon, την ώρα που το γράφατε ανέπνεα ήδη σε ένα κουτούκι με πολύ καλή παρέα! 😀
    Ευχαριστώ! Αυτό σκοπεύω! 🙂

    Ρίτσα, ελεύθερα! 😀

Σχολιάστε

