Δευτέρα

klimt_big_3.jpg

Δευτέρα σήμερα κι ένας επίμονος πονοκέφαλος με βασανίζει.Πέρασα όμως ένα πολύ ωραίο Σαββατοκύριακο και δε με νοιάζει.

Το Σάββατο χουζούρεψα αρκετά κι έπαιξα με τη Γωγώ τ΄απόγευμα. Το βραδάκι, με αφορμή μια ονομαστική εορτή σε φιλικό σπίτι, κύλησε ευχάριστα ως τις 2 με καλή παρέα και κρασάκι.

Την Κυριακή το μεσημέρι πήγα στην έκθεση, που έχει έρθει στο Μέγαρο. «Κλιμτ, Σήλε, Κόκοσκα κι η εποχή τους» με έργα ζωγράφων της «Αυστριακής άνοιξης».

Με τα έργα του Κλιμτ ένιωθα οικεία, γιατί είχα πάρει πέρσι στην έκθεση ένα βιβλίο γι αυτόν. Το χρυσό του με χαλαρώνει.

Στα έργα του Σήλε όμως κι ειδικά σ’ αυτή την αυτοπροσωπογραφία του έμεινα ώρα να

artschiele001.jpg

την κοιτώ, όπως και το ο «Άνδρας κι ο θάνατος». Αυτό το βλέμμα…

Μου άρεσαν πολύ κι οι φρίσες, (τα διακοσμητικά, απ’ όπου κι η πρώτη εικόνα «Η αγκαλιά») που είχε φτιάξει ο Κλιμτ για το αρχοντικό Στοκλέ και η λίμνη «Ατερζέε.»


gklimt_kattersee.jpg

Βγήκα με το κεφάλι γεμάτο εικόνες κι εκμεταλλεύτηκα την λιακάδα για να την απολαύσω σε βόλτα στο κέντρο και καφεδάκι στο Θησείο, μέχρι να ΄ρθει η ώρα να συναντήσω τις φίλες-συναδέλφισσες , να κουβεντιάσουμε τα δικά μας.

Καλή βδομάδα να ΄χουμε λοιπόν 😀

35 thoughts on “Δευτέρα

  1. desposinisavio

    μπράβο σου που πήγες! εγώ το επόμενο Σαββατοκύριακο. είχα πάρει μια γεύση από Νέα Υόρκη που βρέθηκα το Πάσχα από Κλιμτ και Σίλε και χαίρομαι πολύ που τους έφεραν και στα μέρη μας επιτέλους.
    ωραία λοιπόν, θα μοιραστούμε εντυπώσεις σε επόμενο ποστ!
    καλή εβδομάδα

  2. renata Συντάκτης

    Μάνο, ευχαριστώ. Κι εσείς εύχομαι! 🙂

    Δεσποσύνη, μια ελάχιστη αναφορά απλά. Άλλοι είναι καλύτεροι γνώστες! Μ’ άρεσε πολύ όμως! 😉
    Θα τα πούμε τότε! Καλή βδομάδα 😀

    Δημοσθένη, είναι όντως.

    Κροτούλα μου, δεν είναι? 😀
    Έχει κι ωραίο λεύκωμα η έκθεση! 😉 Σμουουουτς!

    Τασούλα μου, πολύ όμορφα!Εδώ μέσα -στα βλόγια- θα ΄χεις δει δικά του (ειδικά η Βασιλική βάζει συχνά). Είναι χαρακτηριστικά. Φιλιά στο Σβουράκο

    Γοργονίτσα μου, το διόρθωσα!Tnx! Την έκλεψα για το άβαταρ εξάλλου! 😉 Καλύτερη απ΄την προηγούμενη εύχομαι! 🙂 Σμααατς!

  3. thalassinimatia

    Στον Κλιμτ πήγα την προηγούμενη εβδομάδα.Μικρή έκθεση αλλά όμορφη! Χτές ήμουν Κραουνάκη ! Μοναδική παράσταση!! Να πας!

    Φιλιά πολλά Ρενατάκι! 😉 και καλή σου εβδομάδα!

  4. renata Συντάκτης

    Εύη μου, μα δεν είπα εγώ πως είναι χαρωπό. Είχε εμμονές ο άνθρωπος με τις αυτοπροσωπογραφίες , τις γυναίκες, το θάνατο. Πέθανε 28 χρονών. Και πού να δεις κάποια του Κόκοσκα. Η ματιά κι η στάση του προσώπου ήταν κάπως ( δεν μπορώ να το περιγράψω γμτ).

    Φιλιά , e-ανιψούλα μου!

    Θαλασσινή, σ΄ευχαριστώ. Το ΄βαλα στα υπόψη. 😉
    Φιλιά, γλυκιά μου. Επίσης 😀

  5. Μαρία

    Κλιμτ, Σίλε & Κοκόσκα… Όλη η ομορφιά μαζεμένη σε 3 ονόματα 🙂 Ακόμα το μαγειρεύω να πάω να δω την έκθεση, αλλά με το ένα και με τ’ άλλο δυστυχώς δεν με βλέπω να προλαβαίνω… Καλημέρες 🙂

  6. kyriayf

    να έχεις πάντα όμορφα σ/κ….
    και πολλές εικαστικές… διαδρομές…

    τους «αγαπώ» πολύ και τους 3…
    έχω και τα σχετικά βιβλία φυσικά…

    πέρασε ο πονοκέφαλος;;;

    φιλιάαααα
    😉

  7. ritsmas

    Ναι, ηταν συμπαθητική η έκθεση γενικά. Περιμένα περισσότερο ή λιγο διαφορετικό Κλιμτ. Δυστυχώς δεν τα κατάφεραν να φέρουν κατι καλύτερο στην Ελλάδα. Ο Σήλε, οπως πάντα εκπληκτικός.
    καλημερα Ρενάτα, φιλια πολλά
    ριτς

  8. renata Συντάκτης

    Αλλού, φαίνεται! 😛
    Πρώτη φορά χτες πάτησα το πόδι μου!

    Μαρία, θα προλάβεις πιστεύω. Ως τις 23/12 είναι!
    Καλημέρα 🙂

    Υφάντρα μου, σ΄ευχαριστώ! Το ξέρω, κούκλα μου!
    Πέρασε αργά το βράδυ. Φιλιάά

    Ρίτσα, δεν έχει τα πολύ γνωστά του, αλήθεια. Όμως είναι καλή ευκαιρία για πρώτη επαφή.
    Καλησπέρα 🙂

  9. αλεπού

    Την είδαμε κι εμείς την έκθεση πριν από 2 βδομάδες. Ήταν αρκετά καλή, αν και προσωπικά, ο χώρος του Μεγάρου δεν με εμπνέει για εκθέσεις.
    Μου άρεσε πολύ η γυμνή γυναίκα του Σήλε που δέσποζε στο κέντρο της αίθουσας.
    Φιλιά 🙂

  10. renata Συντάκτης

    Roadartist, καλησπέρα. 🙂 Σ΄ευχαριστώ!
    Καλώς ήρθες!

    Αλεπού, έχεις δίκιο. Σ’ ένα μουσείο θα ΄ταν καλύτερα σίγουρα. Δεν ήταν τέλεια? 🙂 Φιλιάά

    Μούργε, δεν άργησες…πολύ! 😛 Γούστο είναι αυτά! 😉

  11. renata Συντάκτης

    Λαχανάκι, να πας βρε κούκλα μου. Ήταν ωραία το Σαββατοκύριακο, αλλά πολύ πήξιμο η βδομάδα! Φιλιάά

    Διαστήματα, σας το εύχομαι. αν κι εσείς έχετε άλλα ωραία!

    Μεγαλειοτάτη μου, κι εγώ! 😀 Σμουυυτς!

  12. renata Συντάκτης

    Βιργινία, κι εγώ το εύχομαι! ή μάλλον και καλύτερα!
    Καλησπέρα! 🙂

    Άννα, συμφωνώ! 🙂 Αλλά μ΄άρεσε και το αγκάλιασμα πολύ! 😉

    Αντίγονε, τυχεροί είστε με τόσες παραστάσεις που βλέπετε! 🙂

    Σκαρθαλάκι μου, μακάρι. αν και το Σάββατο ξέρω πως θα το περάσω! 😉 Φιλιάά

  13. renata Συντάκτης

    Καλησπέρα, Ρίτσα! 😀

    Αν εννοείς την Υφάντρα, ναι είναι η «αδερφούλα» μου. Απ΄τις εκλεκτικές συγγένειες κι όχι τις οικογενειακές. 😉
    Όλα καλά, απλά ήταν μια εξουθενωτικά γεμάτη βδομάδα!! 🙂 Φιλιάά

  14. ritsmas

    Ναι, την Υφάντρα, νομιζα ότι ειναι η αδελφή σου. Οκ. Λάθος. δεν πειράζει όμως…. Καλη ξεκούραση σου ευχομαι. Ολοι μωρέ ετσι είμαστε; Τί θα γίνει τελικά μ αυτές τις συνεχείς κοπώσεις ;
    ριτς

  15. ritsmas

    Ευχαριστώ. Πηγα να μπώ στο πρωτο ποστ για το πολυτεχνείο, αλλά τα κομμεντ ειναι κλειστά. Ετσι κι αλλιως ταχω διαβάσει τα ποστ και της κροτ και της ντολυς.
    φιλια
    ριτς

Σχολιάστε

