Πάει

p1010759.jpg

κι αυτή η Κυριακή. Με το πρωινό ξύπνημα σαν καθημερινή έμοιαζε.
Κουραστική η αναμονή πριν κι η υποχρεωτική ορθοστασία. Με πονάνε ακόμα τα πόδια μου απ΄τα τακούνια. Παρέλασαν τα παιδιά ωραία –απ’ ό,τι μας είπαν– και τελειώσαμε μ΄αυτό.
Η συνέχεια σε παραλιακό ουζερί στον Ασπρόπυργο (τελικά έχει!) απ’ όπου η φωτογραφία. Όπως λέει και το τραγούδι «…στα θαλασσινά μπαράκια, μπύρες και καλαμαράκια…»

Καλή μας εβδομάδα! 🙂

 

Υ.γ. Χειμωνιάτικη ώρα πλέον, αν και φθινόπωρο τώρα αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε. Πέρασε κι η Πανσέληνος κι η διάθεση σιγά σιγά φτιάχνει. 😉

Νίκος Παπάζογλου «Καλημέρα»

 

 

23 thoughts on “Πάει

  1. renata Συντάκτης

    @ Β.Μ. έτσι να σπάει η ρουτίνα λιγάκι. 🙂

    @ Λαχανάκι μου, να ξεκουράζομαι δεν το βλέπω.
    Ήρθε η γιαγιά και θα μείνει μια βδομάδα, που σημαίνει παραχωρώ το δωμάτιό μου κι οι τηλεοράσεις του σπιτιού πολύ δυνατά. 😐

    @ Επίσης, Αείποτε. 🙂

    @ Θαλασσινή, εμείς χτες ήπιαμε κρασάκι. 😀 Φιλιάά

  2. renata Συντάκτης

    @ Θαλασσομπερδεμένη μου, κι εσύ κούκλα μου. Ναι, αλλά χωρίς παρέλαση! 😉

    @ Μούργε, το ξέρω. Ε και? Είπα εγώ πως όλα πάνε πρίμα? Είπα πως στρώνει…

  3. ritsmas

    Αντε Ρενάτα μου, επιστροφή στην πεπατημένη. Αν και πότε πότε και οι παρελάσεις εχουν τη σημασία τους. Τα ουζερί όμως εχουν μεγαλύτερη σημασία για να μην πω και την καλύτερη
    σε φιλω
    ριτς

  4. renata Συντάκτης

    @ Λαχανάκι , γι αυτό. Δε μου τρώει τίποτα, απλά με κουράζει ο θόρυβος κάποιες φορές. Μου ανέλυσε δε την υπόθεση των μισών απογευματινών σίριαλ 🙂 (πρέπει να της κάνουμε παρέα βλέπεις! 🙄 ).

    @ Ρίτσα μου, έτσι. Έχουν όλες (π.χ. πορείες), αλλά το πως το διαχειριζόμαστε είναι το θέμα! 🙂
    Καληνύχτα

  5. ralou

    Tωρα που φεύγει το καλοκαίρι και εμείς οι χειμωνιάτικοι άνθρωποι ανακουφιζόμαστε λίγο, τέτοιες φωτό είναι τα μόνα πράγματα που μας στεναχωρούν λιγάκι.
    Καλημέρα σου!

  6. renata Συντάκτης

    @ Ραλούκα, ουδέν καλό αμιγές κακού ε? 😉 Καλησπέρα !
    Φιλιά στο απίστeυτο γατόνι σου! 😀

    @ Καλή βδομάδα, Εύη μου. 🙂 Η βροχή είναι απαραίτητη, ο ήλιος με κούρασε…

    @ Ζουζούνα , κρασάκι για την ακρίβεια! Ευχαριστώ! Ευελπιστώ να ΄ναι άλλος 😉

    @ Μαριλένα μου, δεν παρελαύνω το Mάρτη! 😀 Φιλιάά

    @ Αλεπού μου, κι εγώ. 😉
    (Όποτε μπορέσεις , δεν υπάρχει βία )

  7. ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ

    Καλό μήνα.
    Εμείς πήγαμε στη στεφάνωση και για 5 *^%#λεπτά περιμέναμε 40. Μαρτύριο.
    Άντε να κόψουνε τις παρελάσεις να γλυτώσουμε το φλεβίτη.
    Καλό μήνα είπα;
    Άντε και καλό Σαββατοκύριακο

Σχολιάστε

