Συγκεχυμένα

dsc_0916-3.jpg

Δευτέρα ξανά. Πρωινό ξύπνημα , εφημερία, προγραμματισμός επισκέψεων, δράσεων. Στο τρέξιμο ξανά. Ζωή στον αυτόματο πιλότο. Συνεχίζεις σαν από κεκτημένη ταχύτητα.

Ο καιρός αρχίζει να δείχνει φθινοπωρινός, εσύ κρυώνεις αλλά επιμένεις να μη φοράς μπουφανάκι.

Πώς? Εσύ δεν επιθυμούσες το φυσιολογικό για την εποχή? Γιατί αφήνεις τη συννεφιά να σε καταβάλλει? Ή μήπως κρατούν ακόμα οι εικόνες απ΄την Πέμπτη κι η αναμόχλευση της μνήμης?

Σκέφτεσαι πως αν είχες/φορούσες ένα διακριτικό της διάθεσης, μια θολούρα θα ‘δειχνε, τίποτα ξεκάθαρο!

Άλλη μια συνηθισμένη βδομάδα ξεκίνησε…

Creedence Clearwater Revival «Have you ever seen the rain»

45 thoughts on “Συγκεχυμένα

  1. μούργος

    aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    καναμε αμαν ναρθει το δροσερο φθινοπωρο και αρχισαμε τι γρινια!!!!
    με τα ρουχα σας τρωγεστε;
    .
    εγω παντως πολυ την απολαυσα τη σημερινη μερα στα χωραφια.
    ενω τις αλλες φορες τα εφτυνα απο τις 12 η ωρα , σημερα με πηρε απογευμα χωρις να το καλαλαβω!!!!!!!
    .
    και οι συνηθισμενες βδομαδες , καλες ειναι!!! 😉

  2. laxanaki

    Χτες πήγα μοναστηράκι…. και σα κλασσικό κουλολάχανο βγήκα με βερμούδα και σαγιοναράκια….φυσικά ξεπάγιασα (διάβαζα δεν είχα καταλάβει την αλλαγή του καιρού!!!

    Υ.Γ. χαμογελάς????

  3. lemon

    Έτσι είναι όλων μας το μεσοβδόμαδο, μα καλά που υπάρχουν τα σαββατοκύριακα…
    Έτσι είναι όλων μας οι ζωές, μα καλά που υπάρχουν οι φίλοι…

    Καλή βδομάδα re-nata μου, καφεδάκι, βιβλία, ποστάκια, εδώ γύρω είμαστε όλοι…
    :))

  4. renata Συντάκτης

    Μούργο, δεν τρώγομαι με τον καιρό. Απλά συμβάλλει.
    Καλή βδομάδα να ΄χεις! 🙂

    Λαχανάκι μου, χαμογελάω! 😀
    Θυμήθηκα περσινή δική μου βλακεία (τέτοια εποχή με καλοκαιρινά που μ΄ είχε θερίσει!)

    Λεμονάκι μου, το ξέρω, γλυκιά μου! Η χτεσινή ήταν περίεργη μέρα!
    Το ξέρεις πως συμφωνώ! Χωρίς καλούς φίλους δεν.
    Καιρός να κανονίσουμε καφεδάκι! 😉

  5. ritsmas

    Εχει δικιο Ρενατάκι ο Μουργος.Ασε λιγο να δροσίσει, να κατεβάσουμε και κανα παπλωματάκι. Να χουχουλιάσουμε, να αγκαλιαστουμε ( οσοι μπορουν και θελουν δηλαδή…δια της τριβής δημιουργείται θερμότης…) .
    Τωρα, αν θα ειναι το ίδιο πληκτική η εβδομάδα, θα σε γελάσω, γιατί η υπόθεση του ΠΑΣΟΚ φουντώνει, αρχιζει και γίνεται πολύ πιο σκληρός απ ότι περιμενα ο αγώνας, κατι ακούγεται περι αυξησεως του ΦΠΑ και αναταράσσεται το μέσα μου, κάτι ο Χριστοδουλος που εκανε την Τρέμη να κλαίει απόψε στην τελεόραση.ρενατακι μου ποιος πληττει μωρό μου σ αυτή τη χωρα ;

  6. ritsmas

    Γιατί ρε Κροτάκι, δεν ειναι ο ΜΟυργος έξυπνος ; Το αποδεικνύει με τις πινελιές που απλωνει στον καμβά. Δεν το προσεξες με τις μελισσουλες πόση εξυπνάδα εναποθεσε πανω τους, ή στις ορχιδεες ήταν, δεν ενθυμούμαι καλώς…

  7. renata Συντάκτης

    Θαλασσομπερδεμένη μου, απολαμβάνω το παπλωματάκι τ’ αλαφρό, που με ζεσταίνει!Δε μου φταίει ο καιρός, απλά αντανακλά τη δική μου συννεφιά! Φιλιάά 🙂

    Κροτάκι μου, τώρα χαμογελάω! 😉

    Ρίτσα, δεν είπα εγώ να μη δροσίσει! Αλίμονο! 🙂
    Όσο για τα της ενημερότητας (όπως την παρουσιάζουν) με κάνουν και πλήττω αφάνταστα ώρες ώρες!
    Απλά τον πειράζουμε το μούργο, μωρέ!! Άσε που αυτός λέει χειρότερα για μας! 😉

  8. Mαριλένα

    Eίναι η αρχή της εβδομάδας, γι’ αυτό.
    Κάθε αρχή και δύσκολη.

    Ομως..

    θα γυρίσεις σπίτι αύριο το μεσημέρι,
    θα καθίσεις να φας ήρεμα,
    θα κάνεις μια κούπα σοκολάτα,
    θα τη βάλεις στον Γκαρή σου,
    θα καθίσεις στην αγαπημένη σου θέση
    και θα ονειρευτείς το καλοκαίρι
    ή τον χειμώνα
    ή τα Χριστούγεννα
    ή ό,τι σ’ αρέσει.

    Κι επειδή θα ‘ναι Τρίτη
    και δεν θα είναι αρχή της εβδομάδας
    όλα θα είναι λίγο πιο εύκολα.

    Λίγο.
    Και την Τετάρτη ακόμα περισσότερο.

    🙂

    xxx

  9. renata Συντάκτης

    Μαριλένα μου, λες να στρώσει η διάθεση έτσι?
    Ωραίοο κόλπο φαίνεται πάντως!! Λέω προς το παρόν να σκεφτώ ένα Σ-Κ καλύτερο απ΄το προηγούμενο! 😉
    Φιλιάάάά

    Τεο, δεν το ‘κανα επίτηδες!
    🙂

  10. ελένη

    με έσκισε η Μαριλένα με αυτό το σχόλιο – δεν παίζω!!!!

    αλλά μου είπαν τα άστρα πως το Σ/Κ θα συναναστραφεις διασημότητες και θα γευτείς προφιτερόλ της κολάσεως!!!

    🙂 🙂 🙂

  11. ralou

    Οχι ρενατάκι, όχι!
    μια μέρα συννεφιάς, μια μικρη βροχούλα και μετα όλα αλλάζουν. Δες το φως πόσο είναι διαφορετικό μετά. Λίγο πιο διάφανο. Δες που σκάει λίγο χορταρι -καλά, πολύ λίγο… δεν εβρεξε ακόμα και πολύ-.
    Μην ξεχνάς πως η θολούρα κάνει τα πράγματα να φαίνονται πιο καθαρά και φρέσκα όταν διαλυθεί…

  12. σεφ-γκρέκο

    Πέρασα, νόμιζα ότι άφησα comment, αλλά προφανώς κάποιο submit ξέχασα ή/και έκλεισα το tab του Mozilla 😐

    Το φθιόπωρο είναι υπέροχο το τραγουδάκι του πάει και η βδομάδα προχώρησε μια μέρα 🙂

    Καλή συνέχεια…

    — —
    ΥΓ: μετά το σχόλιο #11, θέλω να πιστεύω ότι καταλαβαίνεις γιατί έβαλα το μπόμπιρα να χορεύει σκυλαδοζειμπέκικο… 😉

  13. renata Συντάκτης

    @ Τεο, την έχω δει πριν χρόνια λόγω Μπόμπυ (Ντε Νίρο)! 😉

    @ Ελένη, τςςςςςς,! (που λέει κι ο Λέων)!! Κληρονομκό χάρισμα έχεις? 😆
    Σλουρπ! Από τώρα γλείφομαι, αν και σήμερα δοκίμασα σοκολατένιο τσουρέκι Τερκενλή και ανέβασε τη διάθεση κατά πολύ!
    (Σκάρλετ)

    @ Ραλούκα, νομίζω πως έχεις δίκιο! 😉
    (Φιλί στα πατουσάκια)

    @ Μεγαλειοτάτη μου, κι εσύ? Σμουουτς!
    Δυστυχώς ο διακτινισμός δεν έχει ανακαλυφθεί/εφαρμοσθεί ακόμη! 😐

    @ Αλεπού, καλά έκανες! 😀
    Με καλή παρέα είναι ακόμα πιο εύγευστο! 😉

    @ Κροτάκι, είσαι μακριά, κούκλα μου !! 😀
    Εξάλλου εκεί έχεις ωραία σοκολατάκια (π΄ανάθεμα αν έχω δοκιμάσει ακόμα !)
    A propos, περιμένω τα speculos απ΄τα χεράκια σου!! 😆

    @ Χρήστο, είσαι απ΄τους τυχερούς! 😉

    @ Σεφ, είναι αγαπημένη εποχή και δε μου φταίει αυτό! Σ΄ευχαριστώ! 🙂
    Χρειάζονται κι αυτά τα ποστς! 😀

  14. alepou

    Πες της βρε Ρενάτα για το προφιτερόλ, γιατί μου’ χει τάξει κάτι speculos και δεν την βλέπω να τα φέρνει. Άσε που μπορεί να τα φέρει σαν άλλα δηλητηριασμένα τηγανόψωμα 😉

  15. renata Συντάκτης

    @ Βρε κούκλα μου,τι κανονίζουμε πίσω απ΄την πλάτη σου? Αφού είσαι μακριά, μάτια μου! Ένα προφιτερόλ είπαμε να φάμε!
    Έλα εσύ και τρώμε κι όλον τον Τερκενλή! 😉

    @ Αλεπού, της τα λέω! Αλλά μάλλον τα speculos θα τα δεις, όπως εγώ τα σοκολατάκια! 😀
    Λες? Καλού κακού θα τη βάλουμε να τα δοκιμάσει πρώτα! 😉 😆

  16. renata Συντάκτης

    @ Άννα, το ελπίζω, αλλά θα δούμε! Προς το παρόν κοιτώ να τελειώνει η κάθε μέρα καλά! 😉

    @ Μούργε, από πίτα που δεν τρως τι σε μέλλει κι αν καεί? Allez ust! 😛
    (Αλλού όμως ξέρεις να ζητάς! )

    @ Βασιλική μου, ναι . Να μην περνάει άσκοπα και στενόχωρα όμως! 😉

    @ Κροτάκι μου, προδότρες εμείς? 🙄
    Αφού θα τα δοκιμάσεις εσύ πρώτα, ξανασκέψου το! 😆 😆

  17. renata Συντάκτης

    @ Μούργε, το θες ελληνικά?
    ΟΥΣΤ! 😛 😛 😛

    @ Ρίτσα, απλά γνωριζόμαστε πιο καλά με ορισμένους πια και συναισθανόμαστε τα υπόλοιπα! 😉

    @ Λαχανάκι μπουκλωτό , καλησπέρα! ❤ ❤ ❤
    😀

  18. Кроткая

    Ρενάτα,πρέπει να προσέξουμε! Ο ΜΟύργος αποφάσισε να διαλύσει και τα δικά μας μπλογκς μετά από τα δύο δικά του.
    Προτείνω να βάλουμε face control και φάκες στην είσοδο, αλλά και σε όλες τις πιθανές τρύπες από όπου μπορεί να τρυπώσει (όχι στις πολύ μικρές αφού είναι χοντρουλάκι!)

  19. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, σιγά μην τον αφήσω! 😛
    Face control? Χμ! Η IP του-που μπορώ να την ταυτοποιήσω- πιάνεται? 😀

    Στο μεταξύ δεν ξέρω τι έκανε , αλλά δεν μπορώ ν΄αφήσω σχόλιο στη λάσπη! Όλο error βγάζει! Τη βραχυκύκλωσε λες? 😆 😆 😆

  20. renata Συντάκτης

    Μούργε, πας καλάά? Θα κλείναμε το ένα απ ΄τα δυο μέρη που σε «περιποιούμαστε» ομαδικώς? 😛 😛

    Μπας και σ’ έκλεισε ο Matt ?

    Άντε ντε! Φτιάξε! 😆

  21. renata Συντάκτης

    Κροτάκι μου, ο Μούργος απ΄τη φούρκα του ξέσπαγε εδώ μέσα! 😛

    Μούργε, έτσι μ’ αρέσει!Εσύ τι ζόρι τραβάς? 👿

    Σέβα, εξαφανισμένη φιλενάδα, καρτερώ να σε πετύχω, αλλά πού!! 😥 😥

Σχολιάστε

